Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin että saan syyttää itseäni miehen haluttomuudesta!

Vierailija
22.07.2014 |

Vuosikausiin en tehnyt yhtään seksialoitetta enkä sängyssä mitään temppua, enkä tainnut edes osoittaa läheisyyttä oma-aloitteisesti. En vain uskaltanut, kun pelkäsin miehen reagoivan tavalla josta en pidä. Helvetti että kaduttaa! Itsetuntoni on ollut liian huono parisuhteeseen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään lähellekään sama tilanne? Ap

Vierailija
2/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. En osaa nauttia avoimesti kunnolla. :( Pelkään, että mies pitäisi jotenkin ällönä kroppaani. Tosin miehellä ei haluttomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon sentään sen osannut. Kauanko olette olleet yhdessä 2? Mä havahduin tähän tosissani vasta 12v jälkeen! Ap

Vierailija
4/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta syynä myös se että mies on haukkunut mut ihan lyttyyn siitä kuinka paljon raskaus muutti vartaloani. Olin ennen raskautta langanlaiha, nyt vieläkin hoikka, mut mieheni ei ole koskaan pitänyt siitä että naisella on yhtään löysää. Hän tykkää että esim. kylkiluut näkyy seistessä, joita mulla enää ei näy. haukkuu vatsaani rumaksi kengurunpussiksi ja valittaa että rinnoista katosi imetyksen takia elastisuus. Hän ei ole löytänyt minusta enää mitään hyvää ja itsetuntoni on nolla siksi.

Vierailija
5/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:32"]On, mutta syynä myös se että mies on haukkunut mut ihan lyttyyn siitä kuinka paljon raskaus muutti vartaloani. Olin ennen raskautta langanlaiha, nyt vieläkin hoikka, mut mieheni ei ole koskaan pitänyt siitä että naisella on yhtään löysää. Hän tykkää että esim. kylkiluut näkyy seistessä, joita mulla enää ei näy. haukkuu vatsaani rumaksi kengurunpussiksi ja valittaa että rinnoista katosi imetyksen takia elastisuus. Hän ei ole löytänyt minusta enää mitään hyvää ja itsetuntoni on nolla siksi.

[/quote]

Elät todella häiriintyneen miehen kanssa. Hanki parempi.

Vierailija
6/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:32"]

On, mutta syynä myös se että mies on haukkunut mut ihan lyttyyn siitä kuinka paljon raskaus muutti vartaloani. Olin ennen raskautta langanlaiha, nyt vieläkin hoikka, mut mieheni ei ole koskaan pitänyt siitä että naisella on yhtään löysää. Hän tykkää että esim. kylkiluut näkyy seistessä, joita mulla enää ei näy. haukkuu vatsaani rumaksi kengurunpussiksi ja valittaa että rinnoista katosi imetyksen takia elastisuus. Hän ei ole löytänyt minusta enää mitään hyvää ja itsetuntoni on nolla siksi.

[/quote]

Sun mies on ääliö.

Vierailija
7/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:29"]On. En osaa nauttia avoimesti kunnolla. :( Pelkään, että mies pitäisi jotenkin ällönä kroppaani. Tosin miehellä ei haluttomuutta.

[/quote]

Tästä samasta syystä meillä ei ole juuri seksiä. Haluaisin kyllä mutta naiseni peittelee itseään, ujostelee, torjuu, ei tee aloitteita. Sitä jaksaa aikansa, mutta kun sama jatkuu vuodesta toiseen, alkaa tosiaan seksihalut hiipua.

Vierailija
8/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on myöskin kritisoinut ulkonäköäni, mutta myös kehunut. Hänen mielestään kritisoidakin saa, kun kerran on itsestään selvää, että kelpaan ulkoisesti hänelle. En voi tietää, olisinko käyttäytynyt toisin, jos en ikinä olisi kritiikkiä kuullut. Ap

Vierailija
9/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa nyt sitten pelkään, että joudun elämään väljähtyneessä liitossa loppuikäni ts. tilannetta ei voi korjata, vaan kaiken olisi pitänyt mennä alusta asti eri tavalla. Ap

Vierailija
10/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni ei ole ikinä pahaa sanaa sanonut ulkonäöstäni tai kropastani. En ole enää hoikka, 2 lasta ja ikääkin on 45v. mutta yhä kelpaan miehelleni ja ITSELLENI!

Vierailija
11/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:44"]No minun mieheni ei ole ikinä pahaa sanaa sanonut ulkonäöstäni tai kropastani. En ole enää hoikka, 2 lasta ja ikääkin on 45v. mutta yhä kelpaan miehelleni ja ITSELLENI!

[/quote] No onneksi olkoon vaan.

Ap

Vierailija
12/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:32"]

[/quote]

Miksi ihmeessä olet tuollaisen kusipään kanssa? Etkö ymmärrä että tuollainen ei ole normaalia eikä kenenkään pidä sietää puolisolta tuollaista kohtelua. Jätä se sika. Itsetuntosi kohenee varmasti, kunhan et joudu kuuntelemaan tuollaista paskaa. On kyllä ihan oikeasti parempi olla yksin kuin miehen kanssa joka tuhoaa itsetunnon.

Ja ap:lle: Onko suhteenne siis jo ohi? Jos ei, niin aina voi tehdä jotain asialle. Jutelkaa asiasta ja kerro miehellesi mistä kiikastaa. On aika turha kuvitella suhteen kestävän jos mistään asioista ei pystytä puhumaan.

Vierailija
13/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ohi ja ollaan puhuttukin, mutta ei se auta tätä pelkoa. Miehelle kun on ihan ok elää väljähtyneessäkin liitossa ja vähällä seksillä, koska sitä kiinnostaa niin paljon monet muutkin asiat. Ap

Vierailija
14/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mun nyt pitäisi tehdä? !

ap

Vierailija
15/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, no vaikka se aloite??

Vierailija
16/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen jokusen kerran tehnytkin. Eikä mies innostu enää kuten olisi silloin kun vielä jaksoi olla kiinnostunut. Ap

Vierailija
17/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:22"]

Itse asiassa olen jokusen kerran tehnytkin. Eikä mies innostu enää kuten olisi silloin kun vielä jaksoi olla kiinnostunut. Ap

[/quote]

Eli nyt tiedät miltä miehestäsi tuntui silloin. Duunia, duunia, ei siinä muu auta.

Vierailija
18/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samassa veneessä ollaan ap..täällä samanlainen. En ole vuosiin tehnyt tai varmaan koskaan kunnon aloitetta. En edes osaa ja jos olen joskus yrittänyt niin kehnosti on mennyt tai torjuttu. En tiedä pitääkö tässä erota. Suhteessa todella vähän seksiä tai läheisyyttä.

Vierailija
19/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota miehellesi, että käyttäydytte toisianne kohtaan kuin olisitte juuri aloittaneet seurustelun. Toimii! (Ja jos hän ei ala, niin kokeile edes itse)

Vierailija
20/42 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 16:28"]ihan samassa veneessä ollaan ap..täällä samanlainen. En ole vuosiin tehnyt tai varmaan koskaan kunnon aloitetta. En edes osaa ja jos olen joskus yrittänyt niin kehnosti on mennyt tai torjuttu. En tiedä pitääkö tässä erota. Suhteessa todella vähän seksiä tai läheisyyttä.

[/quote]

Ei muuta kuin asia puheeksi. Muistat kertoa ettet haluaisi erota tai hakea sitä läheisyyttä keneltäkään toiselta, mutta joku muutos on tultava.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi