Palstasinkut kiteytettynä
"En lataa mitään deittiappeja tai nettideittaile"
"Miehen pitää tehdä aloite"
"Vietän aikani kotona, mutta teen nykyään pidempiä lenkkejä kumppaninhakutarkoituksessa (miehen silti tehtävä aloite)"
"Olen itse täydellisyys, miksi miehet eivät kiinnostu minusta?"
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei saa kylläkään tulla iskemään kun olen lenkillä.
Olet niin hidas muutenkin että jätän sut muille.
"Pyyhkäisen Tinderissä kaikki naiset oikealle ja teen sitten mammapalstalla avauksia siitä, että saan matcheja vääränlaisten naisten kanssa."
"Naisten pitäisi antaa mahdollisuus myös miehille, joita eivät pidä puoleensavetävinä (ja suhteessa pitäisi silti olla seksiä)."
Vierailija kirjoitti:
Minua ei saa kylläkään tulla iskemään kun olen lenkillä.
Minua ei saa tulla iskemään missään mutta oisaalta minä en valita sinkkuutta.
"Harrastan kotoilua ja käyn ulkona vain töissä ja kaupassa"
Vierailija kirjoitti:
"Äiti sanoo että olen komea ja sporttinen, joten mulle kuuluu sporttinen nainen. Tavis riittää, sellainen kuin Kiira Korpi."
Jonkun miehen tinder-profiilissa luki oikeasti "Jos et ole Kiira Korpi, swaippaa vasemmalle 🤪"
Varmaan sai hurjasti tykkäyksiä..
"Olen 185 cm, missä naiset?"
Et ole mikään auto. Kerro luonteestasi, työstä, vapaa-ajasta jne. Harrastatko jotain?
"Olen siis oikeasti 185 cm. Ei näköjään sitten vaan naiset kiinnostu"
"Olen YH, miksi lapsettomat eivät pidä minusta?"
"olen treffannut satoja miehiä eikä yksikään ole kolahtanut"
Asiaa tarkemmin kun miettii niin mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin,halailuun ja suuteluun?
En minä naisia vihaa vaan koen että he ovat samanlaisia/tasa-arvoisia kuin me miehetkin sillä erotuksella että heidän kanssa vain tykkään harrastaa seksiä,halailla ja suudella.
Ja nyt kun on toi aikuisviihde niin helposti saatavilla ni se melkein riittää mulle..
Siinä oikeastaa "syy" mun ikisinkkuudelle.
Erosin, heitin miehen pihalle ja jätin sian kuten palstalla neuvottiin. Saan kuulemma paremman.
Sitä odotellessa...
Vierailija kirjoitti:
Asiaa tarkemmin kun miettii niin mihin muuhun sitä vastakkaista sukupuolta tarvitsee kuin seksiin,halailuun ja suuteluun?
En minä naisia vihaa vaan koen että he ovat samanlaisia/tasa-arvoisia kuin me miehetkin sillä erotuksella että heidän kanssa vain tykkään harrastaa seksiä,halailla ja suudella.
Ja nyt kun on toi aikuisviihde niin helposti saatavilla ni se melkein riittää mulle..
Siinä oikeastaa "syy" mun ikisinkkuudelle.
Henkinen hyvinvointi, kun joku on siinä vierellä tukena kaikissa tilanteissa. Onhan ne kaverit, mutta heidän kanssaan tuskin suuteloit tai harrasta telakoitumista.
Punainen tai muuten värikäs lyhyt tukka, tatuoinnit, lapsia kolmelle, räväkkä nauru, työtön ja röökiä palaa. Elopainoa hyvin runsaasti.