Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstasinkut kiteytettynä

Vierailija
17.07.2021 |

"En lataa mitään deittiappeja tai nettideittaile"
"Miehen pitää tehdä aloite"
"Vietän aikani kotona, mutta teen nykyään pidempiä lenkkejä kumppaninhakutarkoituksessa (miehen silti tehtävä aloite)"
"Olen itse täydellisyys, miksi miehet eivät kiinnostu minusta?"

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Minun kuuluu saada nainen vaikka en minusta ei ole mitään iloa kenellekään.”

”Minun kuuluu saada kaunis nainen, koska olen omasta ja äitin mielestä kiltti ja kunnollinen mies.”

Vierailija
2/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakonomainen deittailu on heikon mielen ilmentymä. Tämä ei silti mitätöi naisluonteen perimmäistä paskohousuisuutta. Tekemällä rohkeasti aloitteita voi vaikuttaa elämäänsä vahvemmin kuin ajopuuna ajelehtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjää on turhaa yrtittää. 

T. mies sinkku

Vierailija
4/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumppanin pitäisi olla X, Y, Z, mutta minulla ei ole mitään muuta tarjottavaa kuin värkkini"

Vierailija
5/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"naisten tulee antaa mulle ihan vaan koska mua p a n e t t a a."

Vierailija
6/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"minulle kuuluu kokematon hätinä täysi-ikäinen vaikka olen 30+, koska istuin nuoruuteni pelaamassa.

Vierailija
7/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tarviste kumppania mihinkään, mutta haluan silti sellaisen"

Vierailija
8/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan väitellä kaikesta"

Vierailija
9/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haluan instabeiben, mutta hänellä ei saa olla mitään sometilejä"

Vierailija
10/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Haluan parisuhteen edut, mutten mitään velvollisuuksia”

”Kun en saa haluamaani seuraa, vika on AINA muissa, minä olen täydellinen”

Vierailija
11/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äiti sanoo että olen komea ja sporttinen, joten mulle kuuluu sporttinen nainen. Tavis riittää, sellainen kuin Kiira Korpi."

Vierailija
12/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"minulle kuuluu kokematon hätinä täysi-ikäinen vaikka olen 30+, koska istuin nuoruuteni pelaamassa.

Hätinä?

Vierailija
13/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näytän ikäistäni nuoremmalta"

Vierailija
14/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan naisia, en tarvitse heitä mihinkään ja olen onnellinen ilman heitä. Liputan mgtow-lippuani korkealla ja kovaa, vaikka vietänkin kaiken vapaa-aikani av-mammojen seurassa.

Vierailija
15/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakonomainen deittailu on heikon mielen ilmentymä. Tämä ei silti mitätöi naisluonteen perimmäistä paskohousuisuutta. Tekemällä rohkeasti aloitteita voi vaikuttaa elämäänsä vahvemmin kuin ajopuuna ajelehtien.

Pakonomainen deittailu kertoo huonosta itsetunnosta jota pönkitetään muiden huomiolla. Ei osata olla yksin kuukauttakaan.

Vierailija
16/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakonomainen deittailu kertoo huonosta itsetunnosta jota pönkitetään muiden huomiolla. Ei osata olla yksin kuukauttakaan.

Samaa sarjaa ovat ne jotka laskee tinderissä saamiaan mätchejä.

Vierailija
17/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei saa kylläkään tulla iskemään kun olen lenkillä.

Vierailija
18/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En lataa mitään deittiappeja tai nettideittaile"

En niin, koska se jollakin tavoin ahdistaa ja saa todella hermostuneeksi. Tyyliin 'minä haen nyt kumppania eikä se tule luonnostaan'.

"Miehen pitää tehdä aloite"

Itse olen tehnyt aloitteita, mutta olen niin sosiaalisesti kömpelö että olen saanut aina märkää rättiä naamalleni.

"Vietän aikani kotona, mutta teen nykyään pidempiä lenkkejä kumppaninhakutarkoituksessa (miehen silti tehtävä aloite)"

En tee näin. Toki olen toivonut, että jossain törmäisin johonkin kivaan tyyppiin jonka kanssa olisi molemminpuolista kiinnostusta, mutta en lähde ulkoilemaan, baariin, tai muuallekaan näkyville sen takia että tulisin pokattavaksi.

"Olen itse täydellisyys, miksi miehet eivät kiinnostu minusta?"

Minussa nyt muuta olekaan kuin virheitä ja vajavaisuuksia, sensijaan sille olen toivonut vastakaikua, että saisin tunteilleni jonkun vastaanottajan ja jonkun joka tuntee minua kohti jotain. Kesti kauan kipuilua myöntää itselleni, että miehet eivät kiinnostu minusta koska olen minä.

Vierailija
19/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä poikkeuksellinen "palstasinkku" vaikka en ole juuri nyt sinkku. En ole koskaan lähestynyt naisia ensimmäisenä. Ja vaikka sinkuksi joutuisin uudestaan en lähestyisi naisia.

Joten palstasinkuistakin löytyy meitä poikkeuksi.

Vierailija
20/34 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Minäkin vaikutin elämääni, tekemällä aloitteita tulin torjutuksi. Joka ainoa kerta.