ei tipu miehelle seksiä enää, Kehtasi
oksentaa, niin että sen näin. Ei ole seksikäs enää minun silmissäni.
Mitä tehdä? Yhteiset lapset on (yksi jätettiin vauvana laitokselle, kun puklasi, yök miten ällöö), mies on rikas eikä avioehtoa ole. Mielellään en eroaisi, mutta eikös tuo ole aviorikos, ettei aina näytä sexyltä?
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:30"]
On. Ero heti vireille. Jätä. Se. Sika.
[/quote]
Saako eron jostain toista maasta nopeammin?
Entä kuinka suurelt elarit (itselleni)vaadin, kun olen pessyt miehen sukkia joka viikko? lapsethan jää kuitenkinmiehelle, jotta saan elää villiä ja vapaata elämää.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:47"]
Onko lämpö pehmittänyt sun pääs?
[/quote]
ei vaan sen miehen mahan. Oksentaa aina kuumalla helteellä. Nyt vaan oksensi nähteni, kun olin meikkaamassa kylppärissä.
taitaa olla tuollaista liikkeellä:
Siis mitä?! Eropaperit liikkeelle, eihän tuo ole luonnollista. Hyi saatana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 14:56"]
Siis mitä?! Eropaperit liikkeelle, eihän tuo ole luonnollista. Hyi saatana.
[/quote]
Näin minä ajattelinkin, että täällä on kova ote näihin.
Miten on, pitääkö lähettää miehen oksennuskuva lehtiin? Toisaalta nolottaa itseä, että sitten tuttavat saa tietää, millaiseen on haksahtanut aikoinaan, mutta eikö kuitenkin pitäisi varoittaa kaikkia kanssasisaria?
Olemme ilmeisesti wt perhe, muija ei ole jättänyt vaikka olen sen nähden oksentanut useamminkin, helsingissä linja-auto pysäkille missä oli ainakin 20 bussin odottajaa, tienpenkalle taksimatkalla ym. Viina ei sovi vatsalleni.
Vauvan jättäminen synnärille, jos se puklaa, on vanha porvoolainen tapa.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:38"]
[/quote]
Ihan porvoossa ei enää asuta, mutta vieressä kyllä. eli aika oikeass olet.
Kukaan ei ole vielä niistä elareiden määrästä minua neuvonut, eli otan aiheen esille toistamiseen. Olisiko nyt titäjää paikalla?
Kyllä kai tuosta oksentelusta tulee vielä jokin henkisen kärsimyksen -lisä niihin minulle maksettaviin elareihin?
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 15:38"]
[/quote]
Porvoossa on muuten jo tuo lapsiluukku, kun alkoi synnäri tukkeutua. Kuulin, että Porvoon kaupunki on laajentamassa myös miesluukkuihin.
On. Ero heti vireille. Jätä. Se. Sika.