Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielensäpahoittaja äidit

Vierailija
22.07.2014 |

Lapsellista valittaa mutten kestä enää näitä wt-äitejä. Joka asiassa ollaan puolustuskannalla ja jokainen ystävämielinen neuvo tarkoittaa, että väheksyn heitä äiteinä. Sanoi sitten, että turvaistuin olisi hyvä olla selkä menosuuntaan ihan turvallisuus syistä, tai sitten neuvolatäti on sanonut että 3-vuotiaana pitäisi jo lapsen puhua!!! Mikä rikos ja vittuilua tulee sen jälkeen näiltä äideiltä.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:59"]En jaksa lukjea koko ketjua. Mutta lähelle muutti ap.n tapainen njeuvojaäiti. Tosi rasittava. Joka asiaan sekaantui neuvomaan ja aivan kuin minun olisi pitänyt perustella hänelle jokainen tekemäni asia. Ärsyynyin niin, että välillä panin ihan överiksi ja selitin mitä sattuu. Piti minua todella huonona äitinä ja sanoikin sen melko suoraan. No oma lapsensa kärysi varastamisesta ha tupakanpoltosdta jo neljännellä luokalla. Isommaksi kasvaessaan calgeet ja muut vain lisääntyi ja yläasteella oli pahin koulukiysaaja. Äitinsä juoksi haukkumassa muita vanhempia, vaikka olisi kannattanut kjeskittyä omaan pergeeseen. Ai niin ja omat lapseni ovat hyvin menestyneet

[/quote] anteeksi kir.virheet. puhelimen pienet kirjaimet ja isot räpyläkourat

Vierailija
22/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:59"]En jaksa lukjea koko ketjua. Mutta lähelle muutti ap.n tapainen njeuvojaäiti. Tosi rasittava. Joka asiaan sekaantui neuvomaan ja aivan kuin minun olisi pitänyt perustella hänelle jokainen tekemäni asia. Ärsyynyin niin, että välillä panin ihan överiksi ja selitin mitä sattuu. Piti minua todella huonona äitinä ja sanoikin sen melko suoraan. No oma lapsensa kärysi varastamisesta ha tupakanpoltosdta jo neljännellä luokalla. Isommaksi kasvaessaan calgeet ja muut vain lisääntyi ja yläasteella oli pahin koulukiysaaja. Äitinsä juoksi haukkumassa muita vanhempia, vaikka olisi kannattanut kjeskittyä omaan pergeeseen. Ai niin ja omat lapseni ovat hyvin menestyneet

[/quote]

Kuten olen sanonut en ole itse neuvonut mitenkääm näitä äitejä. Enkä ole huonoiksi äideiksi heitä koskaan sanonut. Ärsyynnyin todella paljon kun mainitaan jostain asiasta niin vastataan pelkällä raivolla. Kirjoitan varmaan tosi epäselvästi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 18:49"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:51"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:46"]Ihanko oikeasti uskot, että jos neuvolan neuvot eivät ole heidän mielestään hyviä, niin stten sinä neuvomalla sasisit jotain muutosta aikaan heidän käytöksessään?

[/quote]

Siis minä en ole neuvonut, sivusta olen tätä saanut seurata. Eikä ne neuvolantädit ole oikeassa aina, en sitä sano. Minua kyrsii kun ovat niin lapsellisia.

Ap

[/quote]

mun mielestä sä olet lapsellinen. Onko sun neuvot aina ne oikeat?

[/quote]

Ei. Mutta puoli vuotiasta en laittaisi istumaan kasvot meno suuntaan.

Ap

[/quote]

Muistaakseni sellaisiakin kaukaloita jopa on, ja ne on ihan turvallisia, Suomessa myytäviä. Mutta eihän se nyt sinulle kelpaa.. :) Mitä jos pitäisit pääsi kiinni? Koska ei kukaan puolivuotiastaan ota edes kaukalosta turvaISTUIMEEN jos lapsi on täysi vauva eikä selvästikään ole fyysisesti mahdollista istua lysähtämättä istuimessa.

Johonkin jää nyt ap.n maalaisjärki, kerro minkä ikäisestä lapsesta puhutaan ja miten sinä "neuvot" toista noin että toinen ottaa sen arvosteluna.

PS. Anteeksipyyntö pitää olla vilpitön, jonka toinen voisi antaa anteeksi. Mutta jos anteeksi- on sinulle vaan sana niin pitäisikö mennä jollekin ilmaisutaidonkurssille? Nolohan sinä olet. Et edes anteeksi osaa pyytää vaan hätkähdyt kun toiset pahastuu "neuvoistasi" joita tuskin edes kaivataan.

[/quote]

Äiti kertoi miten neuvolatäti oli paassannut toisesta lapsesta että 3-vuotiaan pitäisi jo puhua ja oli tästä raivoissaan.

Ystäväni huomautti äidille että ei laittaisi niin pientä lasta selkä menosuuntaan ja tämä äiti raivostui heti että häntä pidetään huonona äitinä. Mistä ei ollut kyse. Minä olen tässä enemmänkin ihmeissäni hänen reaktiostaan. Pyysin anteeksi, koska raivolle ei meinannut tulla loppua.

Ja niin, en aio "neuvoa"ketään jatkossakaan. Itse en tosin tuollaisesta hermostuisi.

Ap

Vierailija
24/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en juuri perusta muitten neuvosta, ihan maalaisjärjellä tässä on menty. Aika tyytyväinen olen lapseni suhteen. 

Vierailija
25/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin rehellisesti sanoa, että "neuvo" ei ollut mikään ylimielinen. Siksi ihmetyttääkin tämän äidin reaktio.

Ap

Vierailija
26/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 19:11"]Minä en juuri perusta muitten neuvosta, ihan maalaisjärjellä tässä on menty. Aika tyytyväinen olen lapseni suhteen. 

[/quote]

Ymmärrän tämän. Mutta mitään kasvatusneuvoja ei ole oltu viljelemässä. Jännä sinänsä, kun itse ovat omia kasvatusmenelmiään jakelemassam

Ap

Vierailija
27/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tämä ketjun aloitus ja ilmeisesti muukin on ollut kaikkien mielestä väärin. Niin tämän äidin reaktio ja lapsellisuus oli turhaa.

Vierailija
28/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun vastaajat sai mut tajuamaa mitä Ap tarkoitti...

Vierailija
29/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja heidän lapsista tullut juopottelusta ja tupakoinnista huolimatta terveitä!! Kyllä nyt voi nauraa neuvolantätin naamaan päin.

Ps. En itse ole se neuvolatäti

Ap

Vierailija
30/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen kakara on tehty vielä eri miesten kanssa.

Vierailija
31/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt vaan on niin, että sinun viestisi puhuu puolestaan. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

Vierailija
32/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ripuli.

Vierailija
33/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti uskot, että jos neuvolan neuvot eivät ole heidän mielestään hyviä, niin stten sinä neuvomalla sasisit jotain muutosta aikaan heidän käytöksessään?

Vierailija
34/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:42"]Kyllä se nyt vaan on niin, että sinun viestisi puhuu puolestaan. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

[/quote]

Olen vain kovin ärsyyntynyt. Teki mieli purkautua.

Ap

Vierailija
35/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä aloituksesta ja eka viestistäsi päätellen, johtuu sun ulosannista. määräilevä ylemmyyttätunteva ja turhaa WT nimitystä käyttävä.mikä sinusta tekee kaikkitietävän ja paremman ihmisen kuin kukaan muu? sun asenne jo nostaa niskavillat pystyyn.

Vierailija
36/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:46"]Ihanko oikeasti uskot, että jos neuvolan neuvot eivät ole heidän mielestään hyviä, niin stten sinä neuvomalla sasisit jotain muutosta aikaan heidän käytöksessään?

[/quote]

Siis minä en ole neuvonut, sivusta olen tätä saanut seurata. Eikä ne neuvolantädit ole oikeassa aina, en sitä sano. Minua kyrsii kun ovat niin lapsellisia.

Ap

Vierailija
37/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:49"]tästä aloituksesta ja eka viestistäsi päätellen, johtuu sun ulosannista. määräilevä ylemmyyttätunteva ja turhaa WT nimitystä käyttävä.mikä sinusta tekee kaikkitietävän ja paremman ihmisen kuin kukaan muu? sun asenne jo nostaa niskavillat pystyyn.

[/quote]

Kuten sanoin itse en ole neuvonut näitä. Enkä tosiaan näillä sanoin neuvoisikaan. En tosiaan ole kaikkitietävä, mutta minua ärsyttää kun lapsen turvallisuus ohitetaan, kunhan saa tuntea olevansa itse oikeassa.

Ap

Vierailija
38/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa pitäskö olla puuttumatta sitten. Minä vaan ärsyynnyn helposti, ystäväni yhdelle äidille sanoin asiallisesti kun keskusteltiin turvaistuimista, että lapsen olisi vielä turvallisempi istua selkä menosuuntaan. No tästä seurasi järkyttävä huuto miten kolareita ei tapahdu usein ja että väitetäänkö häntä huonoksi äidiksi.

Vierailija
39/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla nyt sitten epäturvallista kun lapsi istuu palkki-istuimessa kasvot menosuuntaan ja autona yksi markkinoiden turvallisimmista autoista? Vai pitäisikö ostaa toinen istuin ja toivoa ettei pahoinvoiva lapsi oksenna ja tukehdu?

Vierailija
40/40 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla ap kaikki ihan kotona? Kirjoituksesi on niin pomppivaa asiasta asiaan, että piti ihan keskittyä että jutun punainen lanka pysyi käsissä.

Mutta tsemppiä sinulle, olipa ongelmasi mikä tahansa :)