Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ei halua minua?

Vierailija
19.06.2014 |

Tuntuu, että mieheni ei halua minua, vaan seksiä vain siksi että kassit täytyy tyhjentää.

Kaipaan sitä, että mies haluaa minua. Kunnon himoa. Sitä että miehen silmistä näkee kuinka minä olen se, joka tekee hänet halusta hulluksi.

Huolehdin ulkonäöstäni, kunnostani ja hygieniastani, joten siitä ei pitäisi olla kiinni.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten anna hänelle automaattisesti, vaan anna hänen vietellä itsesi. Keskity itseesi enemmän ja piristä seksielämäänne esim. yllättämällä hänet suihinotolla ja uusilla alusvaatteilla/seksileluilla/asennolla. Kerro hänelle kuinka paljon haluat häntä.

Vierailija
2/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kokeiltu. Ei oikein innostu mistään tuhmista tekstiviesteistä, hepeneistä ja leluista. Jos leikin vaikeasti tavoiteltavaa, menettää kiinnostuksensa. Olen meidän suhteessa se halukkaampi osapuoli ollut aina. Vähän aikaa sitten oli itsellä täysin haluton kausi. Kyllästyin ainaisesta torjumisesta, ja kiinnostus seksiin katosi täysin. Onneksi halut palasivat, mutta nyt olen halujeni kanssa yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu miehesi kanssa!!:)

Vierailija
4/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi. Tiedän kuinka raastavaa tuo on... :/ Ehkä miehelläkin on kuiva kausi tai stressiä? Kyllä ne halut palaavat jos on palatakseen teidän suhteessa. Keskity nyt vain itseesi, miellytä vain itseäsi, ettei tulisi turhaan paha mieli miehen takia. Omassa suhteessani auttoi aika, se etten jaksanut enää välittää miehen pihtaamisesta vaan pidin omaa kivaa enkä painostanut.

Vierailija
5/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tää ongelma on ollut koko suhteen ajan. Mutta itselle on vaan niin kova pala, koska seksi (luonnollisesti) ja intohimo on mulle erittäin tärkeää parisuhteessa. Tuntuu että oon uhrannut sen osan elämästäni tähän suhteeseen, joka tosin muilta osin todella hyvä. Täytyy vaan nostaa kissa pöydälle. Ja seksiä kyllä on ajoittain ja ihan hyvää, vaikkakin samaa kaavaa toistavaa. Himo vain puuttuu vastapuolelta.

Täytyy nyt tosiaan nauttia itsekseen ja itsestään. Odottaa miehen aloitetta.

Vierailija
6/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi harmi

Vierailija
7/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä,niin mä tein

Vierailija
8/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselen taas tätä, mutta onko miehen testosteronitasot mitattu? Jos olet kokeillut muut, niin sinussa tuskin on syytä, eikä mieskään ole välttämättä itse syypää tilanteeseensa. Tiedän muutaman tapauksen lähikaveripiirissä, missä ihan kolmekymppisilläkin miehillä on vastaavaa ja tilanne on korjautunut hoidolla.

Vierailija
9/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vaimolta voi mitata, kun hän ei halua minua? Seksi on lähinnä säälipanoja, joten sekin on jäänyt pois. Haluaisin tuntea oikeaa kiihkeätä tunnetta vaimon kanssa, mutta ei niin ei.

Vierailija
10/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 09:02"]Mitäs vaimolta voi mitata, kun hän ei halua minua? Seksi on lähinnä säälipanoja, joten sekin on jäänyt pois. Haluaisin tuntea oikeaa kiihkeätä tunnetta vaimon kanssa, mutta ei niin ei.

[/quote] testosteroni lisää seksihaluja myös naisella -kuten myös karvaisuutta ja hikisyyttä hajuineen :D

Vierailija
11/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä siis mies ole halunnut sinua edes aluksi?

Vierailija
12/12 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole lapsia, vaihda ihmeessä miestä. Parisuhteessa ilman lapsia hyvä seksi on se tärkein asia! !