Mies pilasi loman
Kolhi itseään ja on pariviikkoa sairaslomalla lomien jälkeen eikä aio sinä aikana hoitaa kotia. Kun sanoin että se hoitaa kodin jolla siihen on aikaa oli lomaa tai ei niin läpäisi jalkaani.
Miten voi olla tuollainen mulkku miehenä.
Kommentit (41)
En rakasta miestäni enää. Haluan että kotityöt hoidetaan kunnolla ja jos päivää on sen jälkeen voi tehdä muuta. Inhoan laiskottelevia ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas palstan yksi monesta ulinaisesta omassa elementissään; haukkumassa miehiä.
Niinpä. Miksi eivät ole kimpassa sellaisten miesten kanssa, joista olisi hyvää sanottavaa. Akoissa se vika on.
Voihan se olla niin kiero juttu että joidenkin naisten suurin onni on valittaminen niiden miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En rakasta miestäni enää. Haluan että kotityöt hoidetaan kunnolla ja jos päivää on sen jälkeen voi tehdä muuta. Inhoan laiskottelevia ihmisiä
Luulen että saisin sinut viikossa hulluksi. Olen työtön ja osaan todella olla laiskasti. Tuutko viihdyttään ja passaamaan mua?
Tosta pääsee onneksi eroonkin. Eropaperit jätän maanantaina. En suostu siihen että tuo vaan makaa ja minä teen kaiken vaikka mullakin on lomaa
Vierailija kirjoitti:
Tosta pääsee onneksi eroonkin. Eropaperit jätän maanantaina. En suostu siihen että tuo vaan makaa ja minä teen kaiken vaikka mullakin on lomaa
Kauheeta miten joku ei osaa lomailla. Lopeta se suorittaminen ja ota rennosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en hyväksy laiskottelua. Loma on sitä varten että marjastetaan ja huolletaan taloa eikä maata perse homeessa. En voi sietää laiskuutta.
Meillä on ukon kanssa omat huushollit ollut jo 15 vuotta. Hyvin toimii. Jaetaan hyvät hetket ja jos toisen naama kyllästyttää niin vetäydytään omiin luukkuihimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en hyväksy laiskottelua. Loma on sitä varten että marjastetaan ja huolletaan taloa eikä maata perse homeessa. En voi sietää laiskuutta.
Syksymmällä sitten sienestämään ja karhun kaatoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän kesälomalla kuuluu mennä kesätöihin, maistuu taas normiduunikin paljon paremmin kun on muutaman viikon poiminut marjoja jollekin firmalle ja jakanut lehtiä aamuisin!
Oikea älykkyyden ilmentymä tulla tänne vinkumaan ongelmiaan niin, että varmasti tutu ja läheiset tunnistavat. Oletteko te tosiaan noin yksinkertaisia? Eikä ole ainoa tapaus.
Eniten tässä tarinassa kiinnostaa, millä mies läpäisi ap:n jalkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vasemman käden ruoskalla. (Oikea käsi on lastassa).
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinostaa tuon naisen lääkitys. Ei oo ihan kohillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemman käden ruoskalla. (Oikea käsi on lastassa).
En usko, että ruoska LÄPÄISEE jalkaa. Eihän se edes ole terävä.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ukon kanssa omat huushollit ollut jo 15 vuotta. Hyvin toimii. Jaetaan hyvät hetket ja jos toisen naama kyllästyttää niin vetäydytään omiin luukkuihimme.
Meilläkin, mutta nyt tämäkin on lakannut toimimasta.?’ Mies sotkee molemmissa, eikä siivoa jälkiään. Inhottaa kun lähtee ja inhottaa mennä sen luokse, kun ei pidä siisteyttä yllä.
Onkohan tää sama mies joka ei meinannut saada lomaa ollenkaan kun työkaverinsa jäi varhennetulle äitiyslomalle. Ukko varmaan tehnyt kaikkensa ettei saa lomaa kun kotona venaa hullu akka marjanpoimintoineen. Sääliksi käy.
Kolhi itseään päissään, mulkut ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kolhi itseään päissään, mulkut ovat sellaisia.
Siinäpä olisi uusi saikku. Kolhin munan humalassa. Muijalla oli osuutta asiaan.
Niinpä. Miksi eivät ole kimpassa sellaisten miesten kanssa, joista olisi hyvää sanottavaa. Akoissa se vika on.