Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Susanna Penttilä

Vierailija
22.07.2014 |

Eihän tuo suttura toki ole mitään av-mammoihin verrattuna, mutta itse kyllä toivoisin olevani tuossa kuosissa vielä yli nelikymppisenäkin.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014072218509464_vi.shtml

Olen kateellinen kyllä neidon ulkomuodoille. Mutta sillä lailla hyvällä tavalla ettei minun tarvitse purkaa pahaa oloani millään alaarvoisilla ja vähättelevillä kommenteilla.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:47"]Susannan onnellinen parisuhde on vähän mitä on... Monesti on todistettu tämän poikaystävän erittäin läheisiä hetkiä muiden tyttöjen kanssa baareissa, laivalla, yms.

[/quote]

Voi damn, mitenköhän se uskaltaa jos suski saa tietää? Kyllä sen näkösellä pojalla vientiä varmasti on.. En usko että suhde kestää kauan, tuon ikänen poika haluaa vielä elää elämäänsä:) sais Susanna tehdä tyylin muutoksen ja hankkia ikäistään seuraa niin vois olla vähän pysyvämpää.

Vierailija
42/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:45"]

Kamalat jalat, kanankoivet niinkuin jollain pirin käyttäjällä.. Sitten hirmu isot tissit.. Huhhuh

[/quote]

Hmmm...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamasta en välitä, samoin muovitissit ovat aivan järkyttävät, mutta muuten hyvä.

Vierailija
44/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:48"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:39"]Olisi ihan mielenkiintoista tietää että miltä hän näyttäisi jos olisi pitänyt itsensä enemmän alkuperäisen näköisenä kuten tässä kuvassa, eikä käsitellyt itseään millään tavoin muuta kuin kuvan topatuin rintsikoin joita me kaikki käytettiin tuollaisten toppien kanssa tuohon aikaan, minusta hän oli upea tähtisilmä näihin aikoihin ja tuo hiusten sävy sopii hänelle hyvin :)

http://static.iltalehti.fi/viihde/viidakon_susanna-p_vi.jpg

[/quote]

Kauniimpi tuolloin, ilman mitään leikkauksia.

[/quote]

Nuo napapaitakuvan rinnat eivät kyllä taida olla ihan luomut nekään, vai mihin viittaat?

[/quote]

Viittaan nenäleikkaukseen ainakin. Ja varmaan on silmäluomileikkauksessakin käynyt.

Vierailija
45/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:48"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:41"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:39"]Olisi ihan mielenkiintoista tietää että miltä hän näyttäisi jos olisi pitänyt itsensä enemmän alkuperäisen näköisenä kuten tässä kuvassa, eikä käsitellyt itseään millään tavoin muuta kuin kuvan topatuin rintsikoin joita me kaikki käytettiin tuollaisten toppien kanssa tuohon aikaan, minusta hän oli upea tähtisilmä näihin aikoihin ja tuo hiusten sävy sopii hänelle hyvin :)

http://static.iltalehti.fi/viihde/viidakon_susanna-p_vi.jpg

[/quote]

Kauniimpi tuolloin, ilman mitään leikkauksia.

[/quote]

Nuo napapaitakuvan rinnat eivät kyllä taida olla ihan luomut nekään, vai mihin viittaat?

[/quote]

ne näyttää sellaisilta gossardin super-push rintaliiveiltä jotka tuli muotiin tuolloin. mullakin oli ne ja ne teki rinnoista 1-2 kuppia suuremman näköiset, voi toki olla että ne on leikelty kertaalleen jo tuossa, senhän tietää vain hän itse ja ehkä entinen mies?

Vierailija
46/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko muuten se entinen pitkäaikainen miesystävä koskaan julkisuuteen? Sillä hänestä liikkui paljon juttuja että on joku vanhempi mies kuvioissa, muttei tuo mies osallistunut koskaan tilaisuuksiin eli en häntä tämän kanssa koskaan nähnyt ainakaan niissä noin viidessä julkkisbiletilanteessa jossa olimme samaan aikaan, eikä esiintynyt koskaan lehtikuvissakaan?

Vierailija
47/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:47"]

Susannan onnellinen parisuhde on vähän mitä on... Monesti on todistettu tämän poikaystävän erittäin läheisiä hetkiä muiden tyttöjen kanssa baareissa, laivalla, yms.

[/quote]

ehkä eivät olleet vielä yhdessä tuolloin?

Vierailija
48/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:20"][quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:11"]

Miksi ihmiset TOIVOVAT olevansa tuossa kunnossa nelikymppisenä? Kuka sen toiveen toteuttaa? Minä itse. Sinä itse. Tehkää jotain, älkää toivoko.

[/quote]

Valitsin ehkä sanani väärin. Treenaan ja olen ainakin (vielä) ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta tiedän paaaaaljon ihmisiä jotka kertakaikkiaan vain rupsahtaa vaikka tekisi mitä. Tarkoitan, että voit olla sutjakassa kunnossa mutta alkaa ns. kilometrit vain näkymään.

[/quote]

Mitä se haittaa jos kilometrit näkyy. Ja mitä SP:n tulee, niin hoikka on, lue reidetön jä peputon, järkyttävät silikonit ja naama paksun pakkelin peitossa. Ja kuvaa itseään ja laittaa kuvat nettiin, minun arvomaailmassani se ei ole fiksun ihmisen merkki. Mutta eipä ole minulta pois.

Vierailija
49/52 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:40"]

Susanna on nyt kyllä pahasti muodista jäljessä sillä idolinsa(?)Pamelakin leikkasi vaalennetut hiusjatkeensa lyhyiksi.

[/quote]

Ja Jolenekin on luopunut jo aikaa sitten blonditakuista. Hurmaa nykysin punapäänä.

Vierailija
50/52 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi saada itsensä tuon näköiseksi, kirurgin veitsen alle vain, mars! :-)

Vierailija
51/52 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa voi saada itsensä tuon näköiseksi, kirurgin veitsen alle vain, mars! :-)

No ei voi saada. Olen sen näköinen, että minusta ei tehdä mielekkään näköistä edes veitsellä. Ja läskit on ja lisääntyy, kun en rankakavikojen takia voi enää liikkua tarpeeksi. Mielelläni olisin vaikka Penttilän näköinen. Olen samanikäinen, mutta aivan eri sarjasta ulkonäön puolesta.

Vierailija
52/52 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mallia jokaisen suomi neidon tosta pitäisi ottaa!

Sanoo äijä joka ei erota miestä naisesta, kun tuota luulee neidoksi vaikka on feikkiäijä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan