Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverista tullut katkera yh, miten sanoa se hänelle?

Vierailija
22.07.2014 |

Suurin syy tähän on yksinkertaisesti se, että hänen mieshaaveensa ei ole realistisella tasolla. Jos itse on 7 nainen niin minusta ei voi vaatia miehen olevan täyskymppi. Siis pitää olla lapseton, hyvätuloinen, komea ja mielellään omistaa vähintään okt, mieluiten kartano. Kai sen nyt järkikin sanoo, ettei tuollaista bingoa nyt ihan joka naisen kohdalle tärähdä, varsinkaan kun on 3 alle murrosikäistä lasta ja oma viehättävysaste on maksimissaan se 7. Kiukuttelee minulle kun minulla on "sutinaa", kun itsellään ei koskaan ole. No miksiköhän? Taidanpa sanoa hänelle asiasta sanoa vaikka tiedän että tulee riitaa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh:t joutuu aina tyytymään vähän vähempään?

Vierailija
2/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 veti herneen nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi alleviivata muiden virheitä?

Vierailija
4/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko ne sun miehet siis jotain vitosia?

Vierailija
5/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:30"]

Ap, onko ne sun miehet siis jotain vitosia?

[/quote]

Tarvitseeko olla vitosia? Kympin miehet useasti tietävät arvonsa ja pitävät riman korkealla. Jos valittaa sutinan puutetta, niin sitten kannattaa tarkistaa sitä omaa rimaansa.

-eiap-

Vierailija
6/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera, kun ei kelpuuta ketä tahansa. Noh, mies ei ole välttämätön asuste, joka joka naisella on oltava, että sitä voi vähän vaatiakin. Toki ei täydellisyyttä, harva meistä kuitenkaan on virheetön. 

Ai niin joo...olet sinä parempi ihminen suhteessa ystävääsi. Vähän huonosti piilotettu tuo itsekorostus.

Vierailija
7/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]

Siis pitää olla lapseton, hyvätuloinen, komea ja mielellään omistaa vähintään okt, mieluiten kartano. Kai sen nyt järkikin sanoo, ettei tuollaista bingoa nyt ihan joka naisen kohdalle tärähdä, varsinkaan kun on 3 alle murrosikäistä lasta ja oma viehättävysaste on maksimissaan se 7. 

[/quote]

Onhan nuo nyt täysin epärealistisia haaveita, jos ei itse kuulu mihinkään piireihin, jossa voi kartanonomistajiin sujuvasti törmätä. Olen ihan samaa mieltä siitä, että kannattaisi hakeutua itsensä tasoisten ihmisten seuraan, jos haluaa pysyvän parisuhteen. 

Vierailija
8/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:24"]

Yh:t joutuu aina tyytymään vähän vähempään?

[/quote]

Sanoohan sen järkikin. Jos miehellä on valittavanaan lapseton ja yh, niin mitä luulet kumman valitsee? Yh on aina kakkosvaihtoehto.

Vierailija
9/9 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kurjaa, jos minulla olisi tuollainen ystävä. Mistä lopulta tiedät, millaisen miehen ystäväsi päätyy ottamaan ja onko hänellä kiire? Ehkäpä hän ei vielä ole valmiina uuteen suhteeseen, niin on helpompi sanoa, ettei ole löytänyt miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi