Heh, exän käytöksestä, ei halua tuntea?enää?
Mun nimi on Pirkko-Liisa (nimi muutettu, mutta vastaavanlainen yhdysnimi) ja mua on AINA ja ilman poikkeuksia sanottu Liisaksi. Ollaan exän kanssa erottu 2,5 vuotta sitten, lapsia on. Välit ovat olleet huonot siitä lähtien kun exä löysi uuden joka on kieltänyt yhteydenpidon. No, viimeisiä ositukseen liittyviä papereita postitteli ja lähetti postin nimellä Pirkko-Liisa :D. Koittaako se olla jotenkin kylmän virallinen, vai eikö se muista enää mun nimeä :D. Kaikki muukin posti on aina tullut Liisa-nimellä.
Huvittavaa kerrassaan :D. Keksiikö kukaan mikä voisi olla tuon takana? 13 vuotta oltiin yhdessä, eli uskoisin että muistaisi mun nimen :D
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]Hmmm...mitä, jos se ei ollutkaan ex, joka lähetti kyseiset paperit vaan hänen nykyinen?!
[/quote]
Niin tai asianajaja?
[/quote]
Tämä sivujuoni vaatii jo jotakin juomaakin.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]
Hmmm...mitä, jos se ei ollutkaan ex, joka lähetti kyseiset paperit vaan hänen nykyinen?!
[/quote]
Kyllä mä sen käsialan tunnistan vielä :). Exän uusi tosin vastailee exän nimissä lapsia koskeviin sähköposteihin, tunnistan kirjoitustyylistä ja yhdissanavirheiden puuttumisesta :)
ap
Ehkä olisi aika kasvaa aikuiseksi.
En mä halua :). Teitä on täällä ihan riittämiin :)
ap
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:25"]
ap
[/quote]
:)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:25"]
ap
[/quote]
Söpöä. :) :) :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:00"]Hmmm...mitä, jos se ei ollutkaan ex, joka lähetti kyseiset paperit vaan hänen nykyinen?!
[/quote]
Niin tai asianajaja?