Heh, exän käytöksestä, ei halua tuntea?enää?
Mun nimi on Pirkko-Liisa (nimi muutettu, mutta vastaavanlainen yhdysnimi) ja mua on AINA ja ilman poikkeuksia sanottu Liisaksi. Ollaan exän kanssa erottu 2,5 vuotta sitten, lapsia on. Välit ovat olleet huonot siitä lähtien kun exä löysi uuden joka on kieltänyt yhteydenpidon. No, viimeisiä ositukseen liittyviä papereita postitteli ja lähetti postin nimellä Pirkko-Liisa :D. Koittaako se olla jotenkin kylmän virallinen, vai eikö se muista enää mun nimeä :D. Kaikki muukin posti on aina tullut Liisa-nimellä.
Huvittavaa kerrassaan :D. Keksiikö kukaan mikä voisi olla tuon takana? 13 vuotta oltiin yhdessä, eli uskoisin että muistaisi mun nimen :D
Kommentit (28)
Ei sillä väliä ole, mutta kun se on viime aikoina toiminut niin hassusti kaikessa muutenkin niin kovasti huvittaa että mikähän sitä vaivaa :). Taidan minäkin laittaa paperin postissa takas koko nimellä varustettuna (kolme nimeä) jos se vaikka olikin huumoripläjäys ja "leikkiinkutsu" :D
ap
Et oo tosissas. Hohhoijaa. Ei ihme että mies parka pakeni. :)
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:43"]
Ei sillä väliä ole, mutta kun se on viime aikoina toiminut niin hassusti kaikessa muutenkin niin kovasti huvittaa että mikähän sitä vaivaa :). Taidan minäkin laittaa paperin postissa takas koko nimellä varustettuna (kolme nimeä) jos se vaikka olikin huumoripläjäys ja "leikkiinkutsu" :D
ap
[/quote]
Inhoa tätä, mutta nyt on pakko... grow up!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:45"]
[/quote]
Ehei, kyllä se olin minä joka halusin eron :)
ap
[/quote]
Sait sentään jotain sanonuksi...itse ole ihan sanaton.
Popcornit esillle. Nyt ollaan jännän äärellä.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:47"]
[/quote]
Ehei, kyllä se olin minä joka halusin eron :)
ap
[/quote]
Takes two to tango
Eikös tuo ole nimesi, pirkko-liisa?
Ex ottaa normaalia etäisyyttä ja virallistaa eronne, kutsumalla sua virallisella nimellä eikä "lempinimellä". Eikö tuo ole jo aikakin lähes 3v eron jälkeen.
Miksi tällainen häiritsee.
Joo, yrittää olla kylmän virallinen.. ihan vitsi! Olen törmännyt samaan. Exä lähetti mulle kanssa viestiä ihan sukunimen kanssa. Joo, kyllä mä muistan nimesi, kun yhdessäkin asuttiin :)
Helteellä kannattaa juoda vettä paljon...
Kyllä minuakin saattaisi tuollainen käytös naurattaa :D mutta kenties ex haluaa viestittää tuolla jotain. Nauraisin itsekseen niille posteille mutta antaisin asian olla. Ex on ex.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:52"]Eikös tuo ole nimesi, pirkko-liisa?
Ex ottaa normaalia etäisyyttä ja virallistaa eronne, kutsumalla sua virallisella nimellä eikä "lempinimellä". Eikö tuo ole jo aikakin lähes 3v eron jälkeen.
Miksi tällainen häiritsee.
[/quote]
Juu. Se onkin varmaan ap joka on jäänyt suhteeseen jumiin. Eikä ex, joka etäisyyttä ottaa...
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:52"]Joo, yrittää olla kylmän virallinen.. ihan vitsi! Olen törmännyt samaan. Exä lähetti mulle kanssa viestiä ihan sukunimen kanssa. Joo, kyllä mä muistan nimesi, kun yhdessäkin asuttiin :)
[/quote]
Tai sitten ei vitsi.
Kaikki se jaksaakin närästää eron jälkeen.
Hmmm...mitä, jos se ei ollutkaan ex, joka lähetti kyseiset paperit vaan hänen nykyinen?!
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:54"]Kyllä minuakin saattaisi tuollainen käytös naurattaa :D mutta kenties ex haluaa viestittää tuolla jotain. Nauraisin itsekseen niille posteille mutta antaisin asian olla. Ex on ex.
[/quote]
Miks vitussa teitä pitäis PUPPELEIKSI kutsua jos ette enään ole edes yhdessä. Ei saatana.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:49"]Popcornit esillle. Nyt ollaan jännän äärellä.
[/quote]
Mä otin Traffelit.......*mutustaa*
Syvä huokaus.