Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Itä-Helsingin kouluista

Vierailija
22.07.2014 |

Osaako kukaan kertoa Keinutien ala-asteesta Kontulan vieressä? Entä Puotilan ala-aste? Kumpaa suosittelisit, vai olisiko joku muu koulu parempi siinä lähellä Kurkimäkeä. T. Yliopiston 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinutie ei kuulemma hyvä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghettoja. Muuta pois idästä.

Vierailija
4/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:01"]

Ghettoja. Muuta pois idästä.

[/quote]

Hhmm, suositteluja sitten kiitos

Vierailija
5/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartiokylän ala-aste on huippu, lintukoto siinä ghettojen keskellä.

Vierailija
6/10 |
10.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta Helsingissä on kouluja, joiden oppilasaineksesta yli puolella on vieraskielinen tausta, kun Kontulan kouluissa lukema on noin kolmannes ...eroja tasapainotetaan oppilasaineksen mukaan maksettavalla avustuksella

Vierailija
7/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on keinutien koulussa ollut, ei ole pahaa sanottavaa koulusta. Puotilasta on hyvin vähän tutuilla kokemusta joten en osaa sanoa, itse laittaisin keinutielle jos vielä silloin asumme täällä kurkimäessä. Vartsikaa on kehuttu myös. Itse olen käynyt peruskoulun Vuosaaressa ja sieltä pelkästään positiivista, ei todellakaan vastaa sitä mainetta mikä Itä-Helsingillä on. Vuosaari on kyllä jo kauempana mutta yläasteelle tultiin kyllä kontulastakin.

Meidän kokemukset on kylläkin noin 15 vuoden takaa :)

Vierailija
8/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 13:42"]Mieheni on keinutien koulussa ollut, ei ole pahaa sanottavaa koulusta. Puotilasta on hyvin vähän tutuilla kokemusta joten en osaa sanoa, itse laittaisin keinutielle jos vielä silloin asumme täällä kurkimäessä. Vartsikaa on kehuttu myös. Itse olen käynyt peruskoulun Vuosaaressa ja sieltä pelkästään positiivista, ei todellakaan vastaa sitä mainetta mikä Itä-Helsingillä on. Vuosaari on kyllä jo kauempana mutta yläasteelle tultiin kyllä kontulastakin.

Meidän kokemukset on kylläkin noin 15 vuoden takaa :)

[/quote]

Jatkan vielä että siihen hyllin kouluun en ehkä laittaisi mutta en tiedä millaista siellä nykyään on.

Vierailija
9/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 vuodessa maahanmuuttajien määrä noilla alueilla on ainakin kasvanut räjähdysmäisesti. On tutkittu tosiasia että suuri määrä maahanmuuttajien lapsia vaikeuttaa suomalaislasten koulunkäyntiä kun opettajan aika kuluu näiden muutaman lapsen ohjaamiseen. 

Vierailija
10/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä Mellunkylän ok- alueelta ovat monet laittaneet lapsensa Vartiokylän kouluun.

Kaikki muuta lähialueen koulut ovat niin täynnä lähinnä juuri pohjois- Afrikkalaisperäisiä oppilaita.

Esimerkiksi resusseja riittää arabian- ja islaminopetukseen, mutta syntyperäiset suomalaiset eivät saa edes tukiopetusta. Monikulttuurisuuden iloja....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi