Volbeat
Kommentit (15)
Onhan ne onnistunut ihan ok:n biisin tekemään mutta luulisi että sen soittaminen 90 minuuttia monella keikalla kävisi vähän tylsäksi. Ainakin sen kuunteleminen on masentavaa.
Itse tykkään kyseisestä musiikista, mutta muutaman muun uskottavan rock tyypin mielestä tämä on paskaa. Onko se niin out?
Counting all the assholes in the room
Well I'm definitely not alone, well I'm not alone
Biisit ois jees, jos joku muu laulaisi... kuin miesversio Shakirasta, ei sitä määkimistä jaksa kuunnella.
Mikä se on se yks uudehko biisi mitä Rockilla soitettiin jossa oli "rumble"-fiilis? En tiedä onko ihan tehty johonkin tapahtumaan.
11, en tiedä mikä biisi voisi olla kyseessä, mutta voisit löytää sen vaikka Spotifysta. Laitoin nimittäin juuri itse sieltä soimaan "Lonesome rider"in. Biisejä näyttää olevan pitkä rimpsu. Ai että mä tykkään! Kävin Oulussa keikallakin pari vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 13:43"]
Itse tykkään kyseisestä musiikista, mutta muutaman muun uskottavan rock tyypin mielestä tämä on paskaa. Onko se niin out?
[/quote]
Täyttä paskaa ja Poulsenilla noussut neste päähän.
Paska bändi, laulajalla ripulia kurkussa ja koukkunokka. Poulsen saatana tanskalainen mulkku.
Kuunnelkaspa Volbeatin Devils Crown tai mikä olikaan, ja sitten verratkaa Nickelbackin Burn it to groundiin vai mikä olikaan. Volbeeet ripannu biisin.
Michael Poulsen ♡