Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väitetään, että Grace Kelly oli aikoinaan niin kaunis, että monet miehet eivät saaneet silmiään irti hänestä

Vierailija
16.07.2021 |

Totta vai tarua?

Kommentit (158)

Vierailija
101/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten paineli sinne missä oli riittävästi rahaa. Rainier mikään kovin komea ollut...

Ja sitten syntyivät aikanaan ne hevosnaamatyttäret.

Voi sentään :) luulenpa, että jos laitettaisiin sinut tai tyttäresi rinnakkain Monacon hovin naisten kanssa ja annettaisiin ihmisten tehdä valintansa, niin lopputulos olisi selvä.

Grace oli kaunis kuin enkeli ja myös luonteeltaan hyvä ja kaunis. Vrt nykyajan instabeibet, joiden vähäinen ajatteluto8minta pyörii oman pe...seen ympärillä.

Vierailija
102/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kelly on tavis, niin silloin on kyllä kaikki maailman naiset taviksia. Ehdottomasti kaunein nainen maailmassa

pitkä, hoikka ja todella kaunispiirteinen.

quotee=Vierailija]Aika tavis. Ei mitenkään mieleenpainuvan näköinen todellakaan.  Jotenkin miesmäinen.[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://i.pinimg.com/736x/5d/57/87/5d578730c29875c2fad7975dd5420663.jpg

Olisiko Grace tässä kuvassa meikittömänä?

Kulmat ja huulet on taas laitettu, ja hiukset värjätty. Ei ole meikitön tässäkään.

Vierailija
104/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin äsken juttua viimeisestä tsaariperheestä ja ihastelin taas, miten kaunis, puhdaspiirteinen sisarussarja OTMAA oli. Vaikea edes sanoa, kuka oli kaunein. Karmea loppu heillä :(

Vierailija
105/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyky näyttelijöistä omasta mielestä January Jones on yhtä kaunis kuin Grace Kelly

Myös Amy Adams on hyvin valokuvauksellinen jos googlaa. Kaikki nämä kolme kuuluu Kibbe classic ryhmään jos on niistä lukenut.

Totta. Ja neljäs on Margot Robbie. Ottaisin ihan kenen heistä tahansa ulkonäön vaikka heti. Olen siis nainen.

Vierailija
106/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on juurikin noin. Gracella puhdas, virheetön iho, gasellimaisen kaunis. Nämä nykypäivän tatuointipellet näyttäisivät hirviöiltä nenä-ym.koruineen hänen rinnallaan. Kuten näyttäisivät myös Gracen tyttärien rinnalla. Tyhmää muuten arvostella ketään hevosnaamoiksi ketään.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten paineli sinne missä oli riittävästi rahaa. Rainier mikään kovin komea ollut...

Ja sitten syntyivät aikanaan ne hevosnaamatyttäret.

Voi sentään :) luulenpa, että jos laitettaisiin sinut tai tyttäresi rinnakkain Monacon hovin naisten kanssa ja annettaisiin ihmisten tehdä valintansa, niin lopputulos olisi selvä.

Grace oli kaunis kuin enkeli ja myös luonteeltaan hyvä ja kaunis. Vrt nykyajan instabeibet, joiden vähäinen ajatteluto8minta pyörii oman pe...seen ympärillä.

Vierailija
107/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2014/06/0…

No, tässä kuvassa Grace Patricia Kelly on taatusti ilman meikkiä.

Vierailija
108/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ollut täydellinen ihminen, mutta hän olisi ollut riittävän täydellinen minulle.

Vierailija
110/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://static.independent.co.uk/s3fs-public/thumbnails/image/2014/06/0…

No, tässä kuvassa Grace Patricia Kelly on taatusti ilman meikkiä.

No niin. Nätti tyttö tuo Grace. Hampaat laitettu uusiksi, ehkä nenäkin. Kun vertaillaan vanhoja ja uusia valokuvia, kannattaa myös muistaa että entisaikaan kuvia käsiteltiin jopa rajummin kuin nykyään. Minulla on tallessa korjaamaton versio äitini rippikuvasta 1940-luvulta suomalaisesta pikkukaupungista, ja ero ihossa on kyllä huomattava lopulliseen versioon nähden.

Vierailija
111/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2021-01/Johanna-thumb3.jpg

Hän on niin kaunis, varmaan vieläkin kauniimpi sisältäpäin.

Vierailija
112/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen on upeampi.

113/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ulkonaisesti kaunis, mutta mitä kertoo sisäisestä kauneudestaan, että oli kuin kauppatavaraa ? Suostui rahasta vaimoksi Rainierille, jonka oli tavannut vain kerran palatsin puutarhassa ?

Entä ne lukuisat suhteet varattuihin miehiin, vastanäyttelijöihinsä Mogambo leffan filmauksissakin ja Swanissa.

114/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ulkonaisesti Grace Kelly on monen suomalaisen naisen prototyyppi. On meitä vielä kauniimpiakin, kuin hän.

Vierailija
115/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos joku ei pidä Gracea kauniina niin kuka on sitten kaunis? :o

Hän itse

Vierailija
116/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne rase kellyä, onko  halloo helssinkin laulaja?

Vierailija
117/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Itse asiassa ulkonaisesti Grace Kelly on monen suomalaisen naisen prototyyppi. On meitä vielä kauniimpiakin, kuin hän.

Päärynävartaloinen, ylipainoinen , pallinaama persjalkako, jonka rinnat olivat pienet, mutta riippuvat?

Vierailija
118/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen niin kaunis, ettei edes naiset saa silmiä irti musta :) hassu kun täti-ihmiset tuijottaa lähijunassa ja eivät ymmärrä, että kyllä minä sen tuijotuksen huomaan!

Vierailija
119/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haukkujien mielestä mikään ei todista, että Grace Kelly oli kaunis. Kuvat ei kelpaa, koska ne on muka kaikki käsitelty. Elokuvat ei kelpaa. Mikä sitten tässä maailmassa kelpaa? Kummasti kuvat sitten käy todisteesta, kun puhutaan omasta suosikista.

Vierailija
120/158 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Päärynävartaloinen, ylipainoinen , pallinaama persjalkako, jonka rinnat olivat pienet, mutta riippuvat?

Mistäköhän muuten johtuu, että suomalaisilla naisilla niin harvoin ylipainosina on isot tissit? Mua ei ylipaino naisella edes haittaisi jos olisi isot lollottimet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän