90-luvulla nuoret miehet menivät topless-baariin nauttimaan yhden oluen nähdäkseen ensimmäistä kertaa naisen paljaat rinnat livenä
Nykyään jos menee uimarannalle niin sinne tulee ryhmä naisia mielenilmaisuna tyrkyttämään rintojaan miesten katseltavaksi.
Kommentit (30)
Niin raskaita, riippuvia ja rumia rintoja nykynaisista valtaosalla (myös nuorilla), että noita ei kukaan halua nähdä edes ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oli se naisena jotenkin noloa, kun paljasrintainen nainen toi juoman pöytään. Vähän hävettikin hänen puolestaan.
Täällä oli isotissinen nainen toples tarjoilijana ja pari kertaa hieroi tissejä naamalle oikein kunnolla, mutta pildeä ei antanut eikä halunnut seurustella mun kanssa.
Kaikki oli paremmin -90 luvulla.
Että baarissa ei nykyään saa stripata mutta sama touhu on ylistettävää only fanssissa yms palveluissa. Ysärilllähän iso osa ei ottanut kuitenkaan pikkarrita pois. No only fanssissa saa lähes millaisen show tahansa kunhan kaivaa reilummin ku etta.
Olin nuori mies 90- luvulla.
En mennyt topless- baariin, vaikka sellainen Oulussa oli(Karaoke Bar)
Minusta tuollainen on vaivaannuttavaa, vaikka hetero olenkin.
En ole myöskään ikinä perustanut stippareista.
Kyllä näkivät jo pienenä poikana paljaat rinnat, kun kävivät äidin kanssa saunassa. Mahdollisesti myös muiden naisten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkivät jo pienenä poikana paljaat rinnat, kun kävivät äidin kanssa saunassa. Mahdollisesti myös muiden naisten.
Minä jopa imin niitä pienenä poikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap: lla ei ole mitään käsitystä 90-luvusta. Pitäisi leipäläpensä kiinni asioista joista ei mitään tiedä.
Minun mielestäni hän tietää melko paljon 90-luvusta.
Jos kuvittelee, että tissibaareissa näkyi enemmän paljaita rintoja kuin uimarannoilla, niin on aika hemmetin väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli se naisena jotenkin noloa, kun paljasrintainen nainen toi juoman pöytään. Vähän hävettikin hänen puolestaan.
Olin Turussa kesähommissa -90. Sitten oli muutama vuosi väliä ja kävin uudelleen Turussa. Siinä torin lähellä oli tuttu lounaspaikka. Menin siis sinne tarkoituksenani syödä lounas ja ottaa olut tai pari. Lounaspaikka olikin muuttunut topless lounaspaikaksi! Tarjoilija oli kyllä hyvärintainen, ei siinä mitään. Mutta kyllä jotenkin se tilanne nolotti ja suorastaan v***tti. Muutenkin se topless touhu on niin idioottimaista ja niin amerikkalaista. Seksi seksinä ja ruoka ruokana. Mutta niiden yhdistäminen, huoh!
Juttelin ko. tarjoilijan kanssa. Hän kertoi olevansa filosofian opiskelija. Ajattelin vaan, että eikö mitään muuta keikkahommaa olisi löytynyt? Mutta tuolloin oli kova lama ja työttömyys. Kaikki keinot piti käyttää.
m56
Se oli Cafe Noir. Minä kävin siellä usein. Ihmetys oli suuri, kun eräänä kertana siellä oli topless-tarjoilija. Minuakin tilanne jotenkin nolotti, tuntui epäsopivalta.
M49
Se tästä nyt enää puuttuu, että kaduilla vyöryvät valaat vielä retkauttavat riippuhinkkinsä kaiken kansan nähtäville ja "ihasteltaviksi". Kadut tulevat lainehtimaan oksennuksesta. Ei kiitos.