Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90-luvulla nuoret miehet menivät topless-baariin nauttimaan yhden oluen nähdäkseen ensimmäistä kertaa naisen paljaat rinnat livenä

Vierailija
16.07.2021 |

Nykyään jos menee uimarannalle niin sinne tulee ryhmä naisia mielenilmaisuna tyrkyttämään rintojaan miesten katseltavaksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla oli lama ja moni hyvä ravintola/baari/yökerho lopetti. Topless-baarit olivat edullinen ja asiakkaita houkutteleva ratkaisu, jossa ei suuria investointeja tarvittu. Monenlaista tissiä oli esillä. Myös naiset kävivät samoissa paikoissa asiakkaina , eikä se mikään miesten once-in -a-lifetime- juttu ollut. Ainakin minun naisena piti päästä katsomaan  sekin ilmiö. Tuli ja meni!

Myös voin todistaa sen ja jota itsekin olen ihmetellyt, että omassa nuoruudessani oli aivan normaalia olla yläosattomissa rannoilla. En tajua tätä nykymeininkiä, miten nuoremmat sukupolvet kokevat elämän niin hemmetin rajoittuneesti ja rannoillakin tilkitään koko kroppa kaikenlaisilla trendiretkuilla. Miksei voi vaan nauttia kesästä ja olla se, joka on? Jos joku saa jäden väärään kurkkuun paljaista  tisseistä se on hänen ongelmansa. 

Se tästä nyt enää puuttuu, että kaduilla vyöryvät valaat vielä retkauttavat riippuhinkkinsä kaiken kansan nähtäville ja "ihasteltaviksi". Kadut tulevat lainehtimaan oksennuksesta. Ei kiitos.

Vierailija
22/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin raskaita, riippuvia ja rumia rintoja nykynaisista valtaosalla (myös nuorilla), että noita ei kukaan halua nähdä edes ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli se naisena jotenkin noloa, kun paljasrintainen nainen toi juoman pöytään. Vähän hävettikin hänen puolestaan.

Täällä oli isotissinen nainen toples tarjoilijana ja pari kertaa hieroi tissejä naamalle oikein kunnolla, mutta pildeä ei antanut eikä halunnut seurustella mun kanssa.

Kaikki oli paremmin -90 luvulla.

Vierailija
24/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että baarissa ei nykyään saa stripata mutta sama touhu on ylistettävää only fanssissa yms palveluissa. Ysärilllähän iso osa ei ottanut kuitenkaan pikkarrita pois. No only fanssissa saa lähes millaisen show tahansa kunhan kaivaa reilummin ku etta.

Vierailija
25/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
26/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuori mies 90- luvulla.

En mennyt topless- baariin, vaikka sellainen Oulussa oli(Karaoke Bar)

Minusta tuollainen on vaivaannuttavaa, vaikka hetero olenkin.

En ole myöskään ikinä perustanut stippareista.

Vierailija
27/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkivät jo pienenä poikana paljaat rinnat, kun kävivät äidin kanssa saunassa. Mahdollisesti myös muiden naisten.

Vierailija
28/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näkivät jo pienenä poikana paljaat rinnat, kun kävivät äidin kanssa saunassa. Mahdollisesti myös muiden naisten.

Minä jopa imin niitä pienenä poikana.

Vierailija
29/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap: lla ei ole mitään käsitystä 90-luvusta. Pitäisi leipäläpensä kiinni asioista joista ei mitään tiedä.

Minun mielestäni hän tietää melko paljon 90-luvusta.

Jos kuvittelee, että tissibaareissa näkyi enemmän paljaita rintoja kuin uimarannoilla, niin on aika hemmetin väärässä.

Vierailija
30/30 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli se naisena jotenkin noloa, kun paljasrintainen nainen toi juoman pöytään. Vähän hävettikin hänen puolestaan.

Olin Turussa kesähommissa -90. Sitten oli muutama vuosi väliä ja kävin uudelleen Turussa. Siinä torin lähellä oli tuttu lounaspaikka. Menin siis sinne tarkoituksenani syödä lounas ja ottaa olut tai pari. Lounaspaikka olikin muuttunut topless lounaspaikaksi! Tarjoilija oli kyllä hyvärintainen, ei siinä mitään. Mutta kyllä jotenkin se tilanne nolotti ja suorastaan v***tti. Muutenkin se topless touhu on niin idioottimaista ja niin amerikkalaista. Seksi seksinä ja ruoka ruokana. Mutta niiden yhdistäminen, huoh!

Juttelin ko. tarjoilijan kanssa. Hän kertoi olevansa filosofian opiskelija. Ajattelin vaan, että eikö mitään muuta keikkahommaa olisi löytynyt? Mutta tuolloin oli kova lama ja työttömyys. Kaikki keinot piti käyttää.

m56

Se oli Cafe Noir. Minä kävin siellä usein. Ihmetys oli suuri, kun eräänä kertana siellä oli topless-tarjoilija. Minuakin tilanne jotenkin nolotti, tuntui epäsopivalta.

M49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä