Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi aloittaa avauksia enkä vastata viesteihin. En ole provoillut!

Vierailija
22.07.2014 |

testi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Käytä Tor-verkkoa tai kirjoita kännykällä

Vierailija
2/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta toimi kun vaihdoin ip-osoitteen!

Eilen illalla kännykkä-av alkoi tökkiä, pystyin aloittamaan vain uusia avauksia, valmiisiin ketjuihin en voinut vastata. Kokeilin tietokoneella, se toimi vielä ihan normaalisti, molemmat toimivat.

Nyt aamulla ei toimi kännykkä, ei lähetä avauksia eikä vastauksia, eikä  tietokonekaan! En voinut tietokoneellakaan siis avata uutta keskustelua tai vastata valmiiseen ketjuun.

Todella merkillistä.

En ole spämmännyt. En ole provoillut. En ole kiroillut. En ole levittänyt minkäänlaisia kuvia.

En ole tehnyt tietääkseni yhtään mitään väärää. Olen vain tavallinen, aktiivinen av-mamma.

Nyt vaihdoin ip-osoitteen ja ilmeisesti modet eivät (vielä?)  tiedä kuka olen. Ehkä  heillä on vain jotain minua vastaan? Kauankohan toimii....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa käyttää Tor-verkkoa enkä näe syytä miksi menisin sellaiseen. Kännykällä ei toimi. Mutta nyt sain ip:n vaihdettua ja toimii :)))))

Ap

Vierailija
4/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei toiminut eilen kännykässä av ollenkaan. En tiedä toimiiko tänään.

Vierailija
5/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua lähinnä ärsyttää tässä se, että tavallinen käyttäjä, todellakin ihan tavallinen, bannataan. Miksi en saisi kirjoitella tänne? Olen tehnyt sitä jo yli 10 vuotta. Vaikka palstalla on paljon huonojakin juttuja, osa on todella informaatisia tai hauskoja. Siksi tykkään käydä täällä, joka päivä. Ja vihastuttaa, kun joku ihan selvästi yrittää estää minua käymästä täällä.

Ap

Vierailija
6/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:40"]En osaa käyttää Tor-verkkoa enkä näe syytä miksi menisin sellaiseen. Kännykällä ei toimi. Mutta nyt sain ip:n vaihdettua ja toimii :)))))

Ap

[/quote]

Totta kai toimii. Ota kännykästä wifi pois päältä, naksauta kerran lentokonetilaan ja avaa selain uudelleen - puff, banni on poissa.

Vierailija
7/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks noi bannit yleistäkin?

Minä en kiroile mutta kirjoitan aika reilusti mielipiteeni/kokemukseni -joka ei ehkä ole kaikkien mielestä suotavaa. Ketjut poistetaan, mistä se johtuu? Eli en roiku täällä tuntitolkulla putkeen mutta monta kertaa on tapahtunut niin että kun tulen tarkastamaan ketjua niin "sisältöä ei ole enää saatavilla". Jos se johtuisi minun tekstistäni niin eikö minulle silloin tulisi nuo "bannit"? Joita ei ole siis koskaan tullut. Vai vastaako muut niin provosoituen etträ kirjoittavat "vielä pahemmin kuin minä"? Selvittäkää mulle, tää vaivaa mua. Viimeksi tällä viikolla hävisi ketju, se venäjäaiheinen. Jos olisin syypää eikö mulla olisi bannitkin sitten??

Vierailija
8/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monet saa nykyään banneja :( Ja asiallisia ketjuja poistetaan.

Modeissa taitaa olla jotain vikaa?

Vierailija
9/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 10:43"]

Minua lähinnä ärsyttää tässä se, että tavallinen käyttäjä, todellakin ihan tavallinen, bannataan. Miksi en saisi kirjoitella tänne? Olen tehnyt sitä jo yli 10 vuotta. Vaikka palstalla on paljon huonojakin juttuja, osa on todella informaatisia tai hauskoja. Siksi tykkään käydä täällä, joka päivä. Ja vihastuttaa, kun joku ihan selvästi yrittää estää minua käymästä täällä.

Ap

[/quote]

Onko sulla nettitikku? Sen ip vaihtuu joka yhteydenkatkaisun jälkeen, olet varmaan saanut sattumalta jonkun aiemmin bannatun laitteen ip:n?

Vierailija
10/10 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran bannit, kun kirjoitin ketjuun, että sofia ruusilan huulet oli kauniimmat ennen silikonia. Ja toisen kerran sain, kun ilmoitin asiattomaksi pedofiilikeskustelun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän