Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihaat minua?t. ammattivalittaja

Vierailija
22.07.2014 |

Olisi kiva tietää?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita?

[/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap
[/quote]
Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi.

Vierailija
62/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita? [/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap [/quote] Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi.

[/quote]Jonkun pub/ravintolan.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita? [/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap [/quote] Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi.

[/quote]Jonkun pub/ravintolan.ap
[/quote]
Tykkäät ilmeisesti ruoanlaitosta? Oletko hyvä siinä? Mikä on lempparisi syödä, entä tehdä?

Vierailija
64/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:49"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita? [/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap [/quote] Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi. [/quote]Jonkun pub/ravintolan.ap [/quote] Tykkäät ilmeisesti ruoanlaitosta? Oletko hyvä siinä? Mikä on lempparisi syödä, entä tehdä?

[/quote]Tosinaan tykkään laittaa ruokaa toisinaan en. Kohtalainen. Lasagnea tykkään syödä ja tykkään sitä laittaakin. Ihan perus suomalaista kotiruokaa teen.ap

Vierailija
65/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 14:00"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:58"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:50"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:49"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita? [/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap [/quote] Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi. [/quote]Jonkun pub/ravintolan.ap [/quote] Tykkäät ilmeisesti ruoanlaitosta? Oletko hyvä siinä? Mikä on lempparisi syödä, entä tehdä?

[/quote]Tosinaan tykkään laittaa ruokaa toisinaan en. Kohtalainen. Lasagnea tykkään syödä ja tykkään sitä laittaakin. Ihan perus suomalaista kotiruokaa teen.ap
[/quote]
Entäs jos aloittaisit pienesti, ja perustaisit vaikka catering-firman. Tai osallistut ravintolapäivään?

Vierailija
66/70 |
22.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä en ole trolli vaan ihan aito ihminen mutta enää en valita vaan aion olla tyytyväinen ja vaan laiskotella.

Vierailija
67/70 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2014 klo 12:10"]

En vihaa vaan säälin.

[/quote]tää

Vierailija
68/70 |
25.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin etenkin lastasi.

Vierailija
69/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.08.2015 klo 17:31"]

Vastaisitko nyt toissapäiväiseen kysymykseen, kun kerroit ettet enää ala uskovaiseksi. Mitä tarkoitit sillä?

[/quote]Sitä etten enää liity mihinkään lahkoon.ap

Vierailija
70/70 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:49"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:47"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi.

Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita? Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap Minkä alan yrityksen? Ja edelleen, unohda realismi.
Jonkun pub/ravintolan.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi