Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vihaat minua?t. ammattivalittaja

Vierailija
22.07.2014 |

Olisi kiva tietää?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:17"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:14"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:11"] Ole hyvä: Säälittää että joku joutuu olemaan kotinsa vanki, ei pääse ikinä mihinkään, mies kohtelee huonosti, on sairauksia,ei osaa mitään, on heikkolahjainen, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei mitään hauskaa ikinä. Maailma on niin täynnä kaikkea ihanaa, iloista, hauskaa, yllätyksiä jne. Elämä on aivan upeaa kun on ihana parisuhde, ihania ystäviä ja läheisiä, mielenkiintoisia harrastuksia ja vapaa-ajan ohjelmaa, lomamatkoja, naurua ja hassuttelua.. Surullista että joku ei voi kokea mitään tuollaista. Säälittää että elämä on av palstalla valittamista. [/quote]Ei tarvitse sääliä koska minullakin on hyviä asioita elämässäni.ap [/quote] Mitä ne hyvät asiat ovat? Lähes kaikesta olet täällä valittanut..

[/quote]Lapseni ja mieheni, kotimaanmatkailu, hauskanpito yms.ap

Vierailija
42/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"]

Säälin miestäsi.

[/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap
[/quote]
Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirkkoon kuulumattoman ja evlut ateistin lapsen pitää koulussa saada.uskonnon opetusta?

Vierailija
44/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees tiiä kuka oot

Vierailija
45/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen.

[/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap

Vierailija
46/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]

Miksi kirkkoon kuulumattoman ja evlut ateistin lapsen pitää koulussa saada.uskonnon opetusta?

[/quote]En nyt halua mihinkään elämäntaidon tunneillekkaan laittaa mutta minulle on ihan sama vaikka koulussa ei opetetaisi uskontoa lainkaan.ap

Vierailija
47/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen.

[/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap
[/quote]
Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit?

Vierailija
48/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää se, että valehtelet ja olet tuulihattu: mulla on syöpä, otan eron, ostan osakkeen, lopetan palstailun, menen työkokeiluun jne. eikä mikään ikinä toteudu.

Vierailija
49/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]

[/quote]En nyt halua mihinkään elämäntaidon tunneillekkaan laittaa mutta minulle on ihan sama vaikka koulussa ei opetetaisi uskontoa lainkaan.ap
[/quote]

Ehkä lapsesi oppisi siellä elämäntaidon tunneilla jotain hyödyllistä?

Vierailija
50/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit?

[/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap

Vierailija
51/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] Miksi kirkkoon kuulumattoman ja evlut ateistin lapsen pitää koulussa saada.uskonnon opetusta? [/quote]En nyt halua mihinkään elämäntaidon tunneillekkaan laittaa mutta minulle on ihan sama vaikka koulussa ei opetetaisi uskontoa lainkaan.ap [/quote] Ehkä lapsesi oppisi siellä elämäntaidon tunneilla jotain hyödyllistä?

[/quote]Kuten esim?ap

Vierailija
52/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä opit kuuluessasi hellareihin ja vapaakirkkoon? Vai olivatko nekin vain jotain muodon vuoksi?

Vierailija
53/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"]

[/quote]
Öhöm.. Et-tunneilla keskustellaan/opetetaan laajasti eri uskonnoista, kulttuureista, moraalista, etiikasta jne.

Vierailija
54/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:24"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] Miksi kirkkoon kuulumattoman ja evlut ateistin lapsen pitää koulussa saada.uskonnon opetusta? [/quote]En nyt halua mihinkään elämäntaidon tunneillekkaan laittaa mutta minulle on ihan sama vaikka koulussa ei opetetaisi uskontoa lainkaan.ap [/quote] Ehkä lapsesi oppisi siellä elämäntaidon tunneilla jotain hyödyllistä?

[/quote]Kuten esim?ap
[/quote]

Sinultahan tuota kysyttiin?

Vierailija
55/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:38"]

Mitä opit kuuluessasi hellareihin ja vapaakirkkoon? Vai olivatko nekin vain jotain muodon vuoksi?

[/quote]Sen kuinka siellä sanotaan toista ja normi elämässä sitten tehdään toisen ja sainhan minä sieltä ekan aviomieheni.ap

Vierailija
56/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:38"]Mitä opit kuuluessasi hellareihin ja vapaakirkkoon? Vai olivatko nekin vain jotain muodon vuoksi?
[/quote]

Mikdi siis kuuluit noihin vapaisiin suuntiin?

Vierailija
57/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nyt vaan pitää lapseni normaaleilla uskontotunneilla kuten suurin osa vanhemmista pitää.ap

Vierailija
58/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit?

[/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap
[/quote]
Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita?

Vierailija
59/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:42"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:38"]Mitä opit kuuluessasi hellareihin ja vapaakirkkoon? Vai olivatko nekin vain jotain muodon vuoksi? [/quote] Mikdi siis kuuluit noihin vapaisiin suuntiin?

[/quote]Lapsesta lähtien totuin niihin kun kuuluin helluntaiseurakuntaan. Tyhmäähän se oli mutta sitten kun muutin pois kotoa olin yksinäinen ja jotenkin ajauduin taas sinne.ap

Vierailija
60/70 |
26.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:44"]

[quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:36"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:32"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:20"] [quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:15"][quote author="Vierailija" time="26.08.2015 klo 13:09"] Säälin miestäsi. [/quote]Miksi? itse on minut valinnut vaimokseen.ap [/quote] Niin, koska kaikki vaan tapahtuu sinulle. Sinä käyttäydyt kuin syytön objekti, jolle asioita vain tehdään. Sinä olet kuitenkin täysivaltainen ja aikuinen ihminen, jolla on halutessaan mahdollisuus vaikuttaa asioihin ja tapahtumiin. Miehesi ei valinnut sinua, vaan te päätitte yhdessä rueta kimppaan ja perustaa perheen. [/quote]Kyllä hän minua aikanaan kosi ja ihan vapaaehtoisesti on kanssani.ap [/quote] Mites sinä? Oletko SINÄ onnellinen liitossasi? Jos kuvittelet unelmatilanteen, millainen se olisi? Jos unohdetaan raha, selkäsi, asuinpaikkanne yms ulkoiset seikat hetkeksi, niin jos voisit tehdä elämässäsi mitä vain, niin mitä tekisit? [/quote]Tottakai unelmatilanne olisi sellainen joissa molemmilla olisi työt ja molemmat pystyisivät osallistumaan perheen elättämiseen nyt vaan ei niin ole. Ja mun mieheni kyllä tiesi puutteistani kun alettiin yhdessä olemaan, en jättänyt vammoja ja sairauksiani kertomatta kuten en myös sitä ettei minusta ehkä ole koskaan työelämään, hän kyllä tiesi ne aikanaan. Hänelle tämä sopii, saa keskittyä yritykseensä se vie kuitenkin 10-12 tuntia päivässä niin ei hänellä liiemmin aikaa muuhun jää.ap [/quote] Hei, ihan oikeesti. UNOHDA realismi hetkeksi. Mistä sinä unelmoit? Haluatko maata palmujen katveessa, kasvattaa norsuja Thaimaassa tai alpakoita Perussa? Vai olla maailman kuuluisin filmitähti? Neuloa hattuja kodittomille katulapsille? Testata hotellihuoneita?

[/quote]Olishan se kiva olla miljonääri, silloin perustaisin jonkin yrityksen eikä sitten olisi väliä kannattaisiko se vai ei mutta saisin käydä töissä kuten muutkin ihmiset, outoa eikö?ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan