Vuoden ihan helvetisti verta :0
Kuukautiset menossa, alkoivat 4pv etuajassa toissapäivänä ke ja nyt iltasuihkussa tunsin kuinka hulahti ja tamponin laiton jälkeen meni heti uusiksi ja ei kun pesulle kun hulahti ja vielä kolmannenkin kerran hulahti ja nyt tamponi nro4 menossa 20min sisällä ja tämäkin menee vaihtoon just kohta.
Mitä ihmettä tämä on, on ennenkin hulahdellut mutta ei tässä määrin, olen nyt kuin pistetty sika ☹️.
Keskenmeno ei voi olla kyseessä.
Kommentit (28)
Kannattaa mennä päivystykseen. Saat hoitoa Vuoto vaivaan.
Keskenmeno. Ei sulla oo menkat vaan keskenmeno
Mulla kerran sama tilanne, menin päivystykseen, mutta mitään syytä ei löytynyt.
Soita sinne päivystykseen ensin. Varaa aika gynekologille. Voi olla myooma tai endo. Miksei keskenmenokin.
Vaihdevuodetko voi tehdä tätä?
Tai siis esivaihdevuodet? Olen 45v ja toistaiseksi ainakin kk tulleet ns normisti, hieman ehkä lyhyemmällä kierrolla tosin..
Ap
Minkä ikäinen olet? Voi olla pahimmassa tapauksessa syöpää
Myooma. Sain kohdunpoiston samoilla oireilla.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodetko voi tehdä tätä?
Tai siis esivaihdevuodet? Olen 45v ja toistaiseksi ainakin kk tulleet ns normisti, hieman ehkä lyhyemmällä kierrolla tosin..
Ap
Ehdottomasti lääkäriin asap kyseessä voi olla kohdunrungon syöpä
Olen 1 koronapiikin ottanut, kuinka niin?
Höpö höpö syöpinesi kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen 1 koronapiikin ottanut, kuinka niin?
Höpö höpö syöpinesi kanssa.
Ap
Täällä oli ketju jossa valiteltiin outoja menkkoja piikin jälkeen.
Mutta ehkä toi on vaihtareiden alkua.
Koronarokotuksen jälkeen on maailmanlaajuisesti raportoitu suria muutoksia kuukautisissa, epänormaalia kiertoa ja vuodon määrää, valtavia klönttejä ja muuta mukavaa. Lisäksi keskenmenoja.
Vierailija kirjoitti:
Koronarokotuksen jälkeen on maailmanlaajuisesti raportoitu suria muutoksia kuukautisissa, epänormaalia kiertoa ja vuodon määrää, valtavia klönttejä ja muuta mukavaa. Lisäksi keskenmenoja.
Mielenkiintoista, olisko linkkejä heittää?
Tosin on minulla ennen rokotustakin ollut parin ensimmäisen vuotopäivän aikana runsastakin vuotoa+hyytymiä.
Ap
Mä voin vähän jeesata... ;)
T:Vampyyri <3
Myooma.