Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ihmeestä löytäisin aivan tavallisen valkoisen kauluspaidan? Mahdoton löytää!

Vierailija
16.07.2021 |

Kaikki valkoiset kauluspaidat joita kaupoissa on ovat joko oversize-mitoituksella, läpinäkyviä tai ylipitkiä "mekkoja". Olen kiertänyt Stockmannit ja Sokokset, H&M:t ja Lindexit. Ei löydy mistään! Tiedän, että minimalistinen pitkähihainen kauluspaita ei ole muodissa juuri nyt, mutta luulisi että tuollaisia perusvaatteita olisi aina saatavilla. Miesten puolella valkoisia kauluspaitoja on vuodesta toiseen hyvin halvalla.

Kommentit (12)

Vierailija
2/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas haluaisin pikeepaidan. Luhythihaisen. En oo löytänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas haluaisin pikeepaidan. Luhythihaisen. En oo löytänyt.

Autoilijalta kysy.

Vierailija
4/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta miesten osastolta, ap. Klassinen malli.

Vierailija
5/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta löysin tänä kesänä. 

Vierailija
6/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin h&m miesten osastolta. Oikein hyvä ja oikeasti kirkkaan valkoinen ihan perus paita Naisten puolella ne ei oo koskaan mun silmään puhtaan valkoisia.

Vierailija
7/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä, mutta mummoni osti viime viikolla kaksi vitosella paikalliselta kirpputorilta.

Vierailija
8/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voitte ostaa miesten puolelta istuvan kauluspaidan? Minä ainakaan en voi ostaa miesten puolelta, koska tarvitsen naisten mallin muotolaskokset ja leikkauksen. Voisinhan toki vetää miesten paidan päälleni, mutta siinä hartiat olisivat liian leveät, rinnasta ei istuisi, vyötäröltä pussittaisi ja lantiolta ei istuisi. Lisäksi olisi aivan liian pitkä. Vai ettekö vaan kiinnitä näin tarkkaa huomiota istuvuuteen?

Vierailija
9/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:ista voisi löytää jos ei ole vaikeata kokoa itse.

Sitten on kai joitain univormuja joihin tuo kuuluu.

Vierailija
10/12 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nimenomaan en halua klassiseen valkoiseen paitaani vanhanaikaisia muotolaskoksia. Se saa olla väljä ja rento. Käytän sitä tiukkojen farkkujen tai mustien suorien housupukuhousujen kanssa ja paidan alle puen istuvan silkkitopin. Kaupunkishortsien kanssa paita jää takkimaisesti auki.

Vierailija
11/12 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on täysin naturelli niin minä olen paavi!

Vierailija
12/12 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Veera second hand Punavuoressa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi