Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytkö hammaslääkärissä yksityisellä vai kunnallisella?

Vierailija
25.08.2006 |

Kerro plussat ja miinukset?!! Tekeekö yksityiset " ylimääräisiä" hoitoja palkkioiden takia?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis todellako 300e yhden viisauden hampaan poisto? Oliko alaleuan hammas? Ne on yleensä kai tiukemmassa? Totta kai se riippuu aina tilanteesta, mutta kalliilsi tulee jos joutuu 3 otattaan ja sattuu vielä vaikeita..

Vierailija
2/26 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi siellä on yleiseen viihtyvyyteenkin panostettu niin kovasti, että se ei ole kamala paikka mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kävisin, niin kunnallisella.

Vierailija
4/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se joku opiskelijoiden hammas hoito?

Onko joku poistattanu ykstyisellä viisauden hampaita? paljonko tuli maksamaan per hammas, noin?

Vierailija
5/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko sulla oma hammaslääkäri?

Vierailija
6/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli maksan saman mitä kunnan taksat on, kunta maksaa yksityiselle loput ja minä saan hyvää palvelua. Minusta oikein hyvä diili!

Vierailija
7/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen poistanut yksityisellä viisaudenhampaita, vedetty tuli maksamaan n. 100 euroa ja leikattu n. 300 euroa. Noista yhteensä muutama kymppi pois kela-korvausta

Vierailija
8/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puudutus pitää aina saada jos pyytää. Joskus pikkupaikkauksen yhteydessä hammaslääkäri on kysynyt tarviiko ja minä olen aina ottanut puudutuksen. Se maksaa sen 5 euroa ja se kuulu saada, jos haluaa. Jos hammaslääkäri ei sitä suostu laittaan niin sitten homma seis ja valitus ylemmälle taholle.

Vierailija
9/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 14

Vierailija
10/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliseen pitäs jonottaa pikkusen turhan kauan.

Vierailija
11/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisestä on ikäviä kokemuksia. Hinta ei ollut se mikä sovittiin, ja " palikat" suussa ei voi kysyä, että mitä kaikki tulee maksamaan. Kelakorvausta ei tullutkaan vaikka etukäteeen niin sanoivat. Lisäksi hoito oli huono, joidun menemään muualle uudestaan.

Vierailija
12/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnalliselle on turha luulla pääsevänsä täällä Helsingissä. Hammaslääkärini on oikein hyvä ja tehokas, mutta kallis.

Vierailija
13/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi saan työpaikkaetuna 153 euroa/vuosi hammaslääkärikuluihin, joten eipä pahemmin tarvii maksaa itse.

Vierailija
14/26 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko pyytäneet kustannusarviota tms. jos on tarvinnu tehdä enemmän toimenpiteitä, esim. viisaudenhampaan poistoa? Onko kustannukset pysyneet suunnilleen ennustetussa?

Vierailija
15/26 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallisella , aina olen suht. nopeasti päässyt ja hoito on ollut hyvää! Viisaudenhampaiden leikkauksellinen poisto (kaikki neljä) maksoi yhteensä n. 200¿.

Vierailija
16/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiedä saisinko puudutuksen yhtä hyvin myös kunnallisella puolella. Jos jollain on tästä tietoa, niin otan kiitollisena vastaan. Tilaan ajan heti kunnalliselta puolelta jos puudutuksen saa sieläkin pyytämäällä :)

Vierailija
17/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai saa, mutta sekin tietty maksaa, mutta ei sen enempää kuin 5e/kpl. Yksityiselä taitaa maksaa 10-15e.

Itse mietin mitä teen kun työn puolesta ei oikein pääse päivällä hamaslääkäriin, mutta viisauden hampaiden leikkauspoisto maksaa yks. 160 ja kunnallisella n.40-50e.. sit ku useamman joutuu ottaan..

Korvaako vakuutus tms yrittäjälläkään mitään? Ei kai?

Vierailija
18/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pakko käydä yksityisellä, kun olen hoitovapaalla ja on tosi vaikeeta saada muksuja mihinkään hoitoon päivällä, kun eikös ne kunnalliset mene kiinni jo klo 16 :-(

Vierailija
19/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hampaille ei kylläkään koskaan ole vielä tarvinut tehdä mitään, joten käyn vaan ajoittain tarkistuksessa. Samapa kai se olisi, missä sitä käy, mutta minä nyt satun käymään yksityisellä.

Vierailija
20/26 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella upea hammaslääkäri, joka puuduttaa kyllä pyytäessä niin ettei moneen tuntiin tunne mitään :) Puudute maksaa tosiaan sen 5¿ ja hoito ei kyllä muutenkaan mitään ilmaista ole. Taitaa jäädä aika lailla samoihin kuin yksityinen sen 60¿ kelakorvauksen jälkeen... Esim. yhden paikan vaihtaminen uuteen maksoi 45¿ (ja kesti 10 minsaa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän