Onko koronasta uutisointi ollut rehellistä ja puolueetonta tiedon välittämistä?
Vai pelottelua, tiedon vääristämistä ja käytetty poliittisena aseena?
Kommentit (25)
Täällä Ranskasta uutisointi ehdottoman rehellistä
Valitettavasti ei, vaan ihmisiä on pyritty ohjailemaan. Vähän kuin sotapropagandaa eli takana on hyvät aikeet, mutta tänä päivänä vääristely ja pimittely tahtoo kääntyä viestintuojaa vastaan ja hurupäät saavat lisää ammuksia asioiden yksioikoisesta esittämisestä.
Voi mikä kysymys. Niin tyhmä-
Mistä tavallinen kansa voi sen tietää?
Toimittajat kirjottavat paljon omasta päästään ja luuloistaan ja liioitellen.
Näitä toimittajien kirjoituksia korjaillaan usein, päivien päästä.
Mistä tavallinen ihminen vois muka tietää asioiden todellisen laidan.
En usko Iltapäivä-lehtien kirjoituksiin yhtään.
Luen asialliset kirjoitukset suoraaan THL:n sivuilta, sillä siellä on viimeinen kansainvälinen tieto ja asiantuntijoiden näkemykset ja ohjeet koronaan.
Ap, mistä sinä tiedät mitä poliittista vääristelyä toimittajat kirjoittavat.
Katso suoria tiedotus tilaisuuksia telkusta, kuulet itse, mitä poliittiset päättäjät sanovat.
Toimittajat kirjottavat aina omia juttujaan ja ne ovat aina vahvasti väritettyjä.
Ei poliittiset päättäjät itse ole toimittajia, eivät he itse kirjoita niitä juttuja lehtiin.
Ne jutut kirjoittavat eri medioiden toimittajat.
Oletko ap todella niin tyhmä, ettet tälläistä asiaa käsitä?
Onnex rocotewastaisten informaatio on totuudenmukaista ja tutkittua tietoa. 🤣😁🤣
Use of fear to control behaviour in Covid crisis was ‘totalitarian’, admit scientists
https://www.telegraph.co.uk/news/2021/05/14/scientists-admit-totalitari…
Vierailija kirjoitti:
Ap, mistä sinä tiedät mitä poliittista vääristelyä toimittajat kirjoittavat.
Katso suoria tiedotus tilaisuuksia telkusta, kuulet itse, mitä poliittiset päättäjät sanovat.
Toimittajat kirjottavat aina omia juttujaan ja ne ovat aina vahvasti väritettyjä.
Ei poliittiset päättäjät itse ole toimittajia, eivät he itse kirjoita niitä juttuja lehtiin.
Ne jutut kirjoittavat eri medioiden toimittajat.
Oletko ap todella niin tyhmä, ettet tälläistä asiaa käsitä?
Ei maskifiaskoa voi tiedotusvälineille sälyttää. Kyllä kyseessä oli aivan tietoinen päätös vääristellä asioita. Muilta osin kansalaisten ohjailu on pyritty tekemään sentään vähän hienovaraisemmin.
Maskit eivät suojaa.
Maskit suojaavat.
Lapset eivät tartuta eivätkä sairastu. Eiku!
Ja niin edelleen. Ihan sekavaa ollut tiedottaminen.
Miten voisi selvittää, että onko?
Koronassa kaikkein suurin haitta on jatkuva, jokapäiväinen hysterian julistus. Ymmärrän hyvin, että helle sekoittaa pään, mutta jotain rajaa pitäisi sentään olla.
Ja tämä sivusto se vasta tosi hulluja kantaa. Onneksi näillä rääpäleillä ei ole mitään kättä pitempää.
Usko on mennyt hallitukseen, THL:een ja STM:öön. Sen verran rumista valheista on jääneet kiinni. Kiuru on ainoa realisti ja tekee sen minkä yksin pystyy. Muille merkitsee vain raha, kummallista kuitenkin koska valtion pitäisi suojella kansalaisiaan herkästi leviäviltä tartuntataudeilta ihan lain mukaan. Toisten oikeus matkustamiseen ja örveltämiseen menee toisten terveyden ja hengen edelle. Rokotukset takkuaa edelleen, Tanskakin hankki lisää rokotteita EU:n ohi, mutta täällä ei ymmärretä tehdä edes sitä. En ymmärrä miten näin saa edes toimia ilman että joutuu edesvastuuseen. No, ehkä perästä kuuluu ja kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko he olleet väärässä? Älä ole nuija, esitä todisteet.
Vierailija kirjoitti:
Miten voisi selvittää, että onko?
Vertaamalla uutisia alkuperäisiin tutkimuksiin ja lähteisiin. Tämän tekee hankalaksi se, että suomalaisissa uutisissa lähde puuttuu lähes poikkeuksetta. Jos on linkki, niin se on väärin laitettu ja vie tutkimuksen tehneelle tai teettäneelle taholle, eikä sitä oikeaa tietoa löydä.
Uutisointi on ollut hysteriaa paisuttelevaa ja epärehellistä propagandaa, maskipelleilyineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä nuija itse todisteet että olet oikeassa. Toivottavasti tukehdut hitaasti.
Älä ole pelle. Väitteen esittäjällä on todistustaakka. Ethän sinä ilman todisteita lähde lapsellisuuksiasi heittelemään. Jos lähdet olet tuplanuija kakara.
Uutisointi lähentelee kansalaisten henkistä väkivaltaa!
Marin voisi vetää tästä johtopäätöksiä ja erota!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole pelle. Väitteen esittäjällä on todistustaakka. Ethän sinä ilman todisteita lähde lapsellisuuksiasi heittelemään. Jos lähdet olet tuplanuija kakara.
Esitä sinä pelle todisteet että rokottamattomat ovat oikeassa, he eivät leivistä tautia tai sairastu siihen vakavasti. Anna tulla todistustaakkaa nuija!
Vierailija kirjoitti:
Uutisointi on ollut hysteriaa paisuttelevaa ja epärehellistä propagandaa, maskipelleilyineen.
T. Leevi 13 vee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitä sinä pelle todisteet että rokottamattomat ovat oikeassa, he eivät leivistä tautia tai sairastu siihen vakavasti. Anna tulla todistustaakkaa nuija!
Eli sinulla ei ole todisteita.
Voi pientä. Eikös se olisi jo aika pikkuisen mennä nukkumaan. Pyydä mamilta iltapalaa.
Jälkimmäinen ehdottomasti