Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä terveydenhoitajista...

Vierailija
21.07.2014 |

...ollaan yleisesti?

Itsestäni nyt sellainen tulee kätilön sijaan koska tarvitsen päivätyön. Kätilön ammattitaitoa arvostetaan mutta jotenkin tuntuu että terkkareiden ei olleskaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo perehtynyt hoitoalaan. Mun mielikuva terveydenhoitajista on se etten osaa kummemmin arvostaa, tuntuu että ne on ikäänkuin leikkilääkäreitä :) Ja että niiden työnkuva on lähinnä laastarointia.

Anteeksi jos tää loukkaa, tietämättömyyttähän tää, arvostaisin varmaan ihan toisin jos oikeesti tietäisin opiskelun ja nimenomaan työn vaatimukset.

Vierailija
2/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaja kyselee, utelee, mittaa, punnitsee, jakaa enemmän tai vähemmän oikeaa tietoa ja valistusta, nalkuttaa. Työ vaikuttaa kiireettömältä ja joskus aika hyödyttömältäkin, näin pikaisesti mietittynä ja ehkä vähän kärjistettynäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lääkäri kerran sanoi, että terveydenhoitajat on turha ammattiryhmä.

Vierailija
4/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina mulla oli ainakin terkkari, joka ei koskaan selittänyt, miksi jotain tiettyä asiaa tehdään tai testataan. Jotenkin tuntui, että se aliarvioi oppilaita.

Vierailija
5/5 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tällästä oon kuullut ennenkin. No, kyllä itseäni ala ihan kiinnostaa, enemmän kyllä kätilötyö mutta vuorotyö ei vaan sovi.. ap