Ootteko kertaakaan tehneet yhtään rehellistä avausta/vastausta tälle palstalle?
Joka siis kuvastaisi sinun todellista maailmankatsomusta palstan ulkopuolelta.
Minäkin täällä larppaan mukamas rokotevastaisuudellani, vaikka ensi viikolla on toinen rokoteaika.
Kommentit (17)
Olen. Silloin , kun olen aktiivinen palstalla, olen kunnolla aktiivinen ja kirjoitan paljon. Keksittyjä juttuja suunnilleen puolet, riippuen mielialasta. Nyt on ote vähän lipsunut , pitää taas terästäytyä provoilun suhteen.
Mulle käy aina niin, että oon palstalla muutaman kuukauden ja sitten kyllästyn totaalisesti ja saatan pitää jopa vuoden tauon
Tietysti. Kirjoitan melkein aina omana itsenäni, vaikka oikea nimmeni ei ole näkyvissä.
Mä haluan keskustella ihan oikeasti, tämä ei ole mikään trollialusta sikäli, että kiinnostaa muiden ajatukset eli kerron niin kuin asiat ovat. En kuitenkaan mitään sellaista mistä voisi tunnistaa. Aloituksia olen tehnyt vain muutamia.
Joka pv, mutta ne häviää kuin pieru saharaan vaikkei niissä mitään hirveyksiä ole.
Pohdin monenlaisia asioita, mutta täällä kai saa puhua vaan turhista julkuista, ne ketjut on ainoot jotka pysyy vuositolkulla.. Ikävä vaan että ne ei kiinnosta itteäni yhtään.
50/50. Välillä saatan vetää kahta roolia samassa ketjussa, jotta keskustelu pysyisi hengissä. Nykyään ketjut katoavat niin herkästi, ettei edes huvita ylläpitää tai saada aikaan mitään kunnollista keskustelua.
Kyllä. Kirjoitan olevani vanha eläkeläinen. Minulle hupia tuo tiettyjen nuorten agressiivisuus vanhuksia kohtaan. En tee koskaan aloituksia, vaan nuorena ihmisenä asettaudun vanhuksen asemaan, koska vanhat ihmiset eivät täällä yleensä kirjoittele. Yleensäkin olen sitä mieltä, että yhteiskunnassamme vanhuksien tietoja ja taitoja aliarvioidaan, joten teen kaikkeni heitä puolustaakseni.
Olen. Useinkin. Yleensä silloin kun olen tosissani ja täysin rehellinen kommenttini poistetaan. Jotkut ei kestä rehellisyyttä ja suoraa mielipidettä. Ja tarkoitan nyt tosiaan mielipiteitä, en mitään tyhmää läppää.
Olen toki, mutta heti väitetään provoksi.
Kyllä, mutta yleensä ne on poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Kirjoitan olevani vanha eläkeläinen. Minulle hupia tuo tiettyjen nuorten agressiivisuus vanhuksia kohtaan. En tee koskaan aloituksia, vaan nuorena ihmisenä asettaudun vanhuksen asemaan, koska vanhat ihmiset eivät täällä yleensä kirjoittele. Yleensäkin olen sitä mieltä, että yhteiskunnassamme vanhuksien tietoja ja taitoja aliarvioidaan, joten teen kaikkeni heitä puolustaakseni.
Iällistä omimista.
Kyllä. Jos jokin vtuttaa ja sattuu sopiva aloitus niin sinne purkamaan sitä.
Sekä että. Provoja kirjoittelisin enemmänkin, jos vaan keksisin hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta yleensä ne on poistettu.
Oh so true!
Kyllä olen.
Niin "kauheaa" kuin se onkin niin minusta ihmiset ovat tämän planeetan syöpä ja Thanoksen 50% on minusta alakanttiin.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4232768/ystavyydesta#comment-50334014
juuri äsken ja katso paljon se kiinnosti. Aina sama juttu.
Draama ja muiden haukkuminen kiinnostaa aina kaikista eniten.
Olen. Uskotko, vai valehtelenko lisää?