Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen

Vierailija
16.07.2021 |

Olen ollut laihdutuskuurilla vuoden alusta asti. Olen nyt normaali painoinen, painoa olen pudottanut 13kg.

Olen lukenut paljon iltapäivälehdistä onnistumistarinoita laihduttamisesta, kun olen kaivannut oikeita onnistumistarinoita siitä kuinka hyvään kuntoon on ikäiseni vielä päässeet. On vain alkanut ne tarinat ärsyttämään, kun otsikkona on tyyliin ”Lue kuinka Pirkko 48v. laihdutti 52kg vuodessa” ja juttu kertoo kuin Pirkolle on tehty laihdutusleikkaus.

Aika isossa osassa noita leikkauksia on ongelmia. Miksi niitä pitää ihannoida? Työkaverilla on vuosi leikkauksesta ja on kuin unissaan koko ajan ja paljon sairauslomilla, ravintoaineet ei imeydy.
Toinen on menossa leikkaukseen.

Leikkaukseen pääsee kun laihduttaa jonkun 15kg, eikö siitä voisi vain jatkaa samalla tyylillä ja pudottaa ne loputkin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikkaus ole kuin apukeino laihduttamiseen ja siinä tosiaan on isot riskit. Ihmisiä on kuollutkin . Prosenttiraja kilomäärässä taitaa olla

Vierailija
2/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tvn sarjoilla varmaan paljon vaikutusta kun näyttää nopealta ja helpolta se leikkaus. Ei jakseta sitä työtä tehdä, uskallan sanoa, itsekin ylipainoisena (enkä voisi edes harkita leikkausta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverillakaan ei ole oikein mikään muuttunut elintavoissa . Vähänkään vastoinkäymisiä töissä, niin säkillinen herkkuja lähtee kaupasta mukaan.

Kulkee aina välillä pyörällä töissä, työmatka 2km ja osti sähköpyörän, Mutta paino putoaa ja sitä ihannoidaan.

Minä tein ruokaremontin, kahvipöydän herkut jätän syömättä. Kuljen 10km työmatkan ihan tavallisella pyörällä, joka päivä harrastan liikuntaa vähintään tunnin.

Oikeasti kovan työn takana minun painonpudotus, mutta ei sellaisista saa lukea mistään,

Ap

Vierailija
4/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaustarinoiden lisäksi tarinat siitä, kuinka paino tippui valmennuksen myötä. Itse laihdutuspäätöksen tehdessäni kaipasin tarinoita kuinka on onnistuttu syömällä peruskotiruokaa. Löytyihän niitä; ketju tältä palstalta.

Taustalla on syömishäiriöistä käyttäytymistä ruuan suhteen. Nuorena oksensin, aikuisena aloin ahmimaan. Nyt olen onnistunut saamaan normaalin suhteen ruokaan ja olisi kiva lukea enemmän tavallisten ihmisten elämänmuutoksia kotiruualla ilman puntareita ja leikkauksia. Ihan vaan tsemppinä tässä omassa projektissa.

Vierailija
5/5 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikkaustarinoiden lisäksi tarinat siitä, kuinka paino tippui valmennuksen myötä. Itse laihdutuspäätöksen tehdessäni kaipasin tarinoita kuinka on onnistuttu syömällä peruskotiruokaa. Löytyihän niitä; ketju tältä palstalta.

Taustalla on syömishäiriöistä käyttäytymistä ruuan suhteen. Nuorena oksensin, aikuisena aloin ahmimaan. Nyt olen onnistunut saamaan normaalin suhteen ruokaan ja olisi kiva lukea enemmän tavallisten ihmisten elämänmuutoksia kotiruualla ilman puntareita ja leikkauksia. Ihan vaan tsemppinä tässä omassa projektissa.

Justiinsa tätä minäkin kaipaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä