Maksuhäiriömerkintä on pelastanut minut monelta kiusalliselta tilanteelta
Myyjä (gigantti) olisi väkisin myynyt sitä ja tätä ja tuota, mutta aina vaan kosahti. Hupsis, ei pystykään. Olisi ollut virusturvaa kolmeksi vuodeksi ala 12,90/kk ja vaikka mitä.
Lehtimyyjille voi sanoa että en saa tehfä lisää velkaa, olen velkajärjestelyssä jne
Kommentit (12)
Hienoa, positiivinen suhtautuminen kusessa olemiseen.
Tuo virusturva on hyvä olla olemassa näinä tautisina aikoina...
Ei minusta ole kiusallista kieltäytyä asioista ja palveluista mitä en tarvi.
Mulla ei ole mitään salattavaa :D ei mitään, hih!
Olemme ilmastonmuutoksen etujoukoissa pelastamassa tämän planeetan ylikulutukselta ja turhalta tavaralta. Kaikkien pitäisi saada maksuhäiriömerkintä!
Maksuhäiriömerkintä on helppo saada ja helppo poistaa. Esimerkiksi voit hommata itsellesi julkisen liikenteen tarkastusmaksun jonka annat mennä ulosottoon. Tarkastusmaksuja ulosmitataan suppeana ulosottona eli saa luottotietosi heti takaisin kun olet maksanut sen rakastusmaksun.
Vierailija kirjoitti:
Maksuhäiriömerkintä on helppo saada ja helppo poistaa. Esimerkiksi voit hommata itsellesi julkisen liikenteen tarkastusmaksun jonka annat mennä ulosottoon. Tarkastusmaksuja ulosmitataan suppeana ulosottona eli saa luottotietosi heti takaisin kun olet maksanut sen rakastusmaksun.
Pääseeköhän tällä kikalla käsiksi kaupungin halpoihin vuokra-asuntoihin?
Vieläkö ulosotto lähettää paperisia kirjeitä vai tuleeko ilmoitukset Suomi -palveluun?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö ulosotto lähettää paperisia kirjeitä vai tuleeko ilmoitukset Suomi -palveluun?
Kannattaa tilata paperikirjeinä niin että naapuritkin tietävät!
Oletko kuullut että noista palveluista voi myös kieltäytyä? Itse sanon aina että olen jo ostanut, keskustelu loppuu lyhyeen. Tai tylysti vain ei-minulla-on-soittokielto-älkää-soittako-uudelleen-hyvää-päivänjatkoa.
Omaehtoinen luottokielto näyttää ulos päin samalta kuin maksuhäiriömerkintä. Maksaa n. 20 euroa 2 vuoden jakso
Sama. Pakkomyyjät Elisat Gigantit ei voi tehdä mitään jos on maksuhäiriömerkintä
Kannattaa hommata semmoinen jos ei ole jo.