Kuka haluaa juopon, ulosotossa olevan työttömän vajaa 50v ukon?
No sekin kuitenkin kelpasi eräälle matamille. Lisämausteena ukolla liuta alaikäisiä kakaroita joista ei tietenkään pysty maksamaan elatusmaksuja, tapaa niitä vain pakon edessä. Ulosotossa monta sataa tuhatta. Vaimonsa jätti pitkän avioliiton päätteeksi ja nyt uusissa naimisissa. Joku senkin ukonretkun kuitenkin huoli vielä itselleen vaikka ei ole ainakaan ulkonäöllä pilattu. Miten joku voi lähteä perustamaan tulevaisuutta tuollaisen kanssa? Kai tämä rouva ei sitten enää sen ikäisenä ylipainoisena möhköfanttina enää muita saanut. Mukava varmasti elellä ukon kanssa mikä aina pa. Toki tienaa pimeänä rahaa. Kaikkea sitä kuulee ja näkee.
Kommentit (27)
Siis kumpi jätti kumman? Onhan tuossa joo saalis, ehkä nuorena ollut kivan näköinen mutta elintavat on mitä on.
Ulosotto ei haittaa, itsekin olin joskus uo-velkainen. Alkoholismi haittaa. Lapset ei haittaa jos hoitaa ne itse.
Onhan tuollaisia paljon. Eräälläkin työssäkäyvällä, kaljulla, köyhällä duunariukolla lapsia 3 eri naisen kanssa.
ei kukaan.kun ei vajaa 50v,työssäkäyvä ja raitiskaan kelpaa.
ai kamala, onko tää mun sukulaisesta? kuulostaa hyvin tutulta.
Voi hyvänen aika, pitää siitäkin keuhkota että joku huolii exän! Anna toisen elää omaa elämäänsä ja elä sinä omaasi.
Kuulostaa melko kalliilta ja työläältä ylläpidettävältä. Siihen kun vielä lisätään ruokinta ja lääkärikulut, niin ei oikein houkuttele.
Nämä itsekkäät juopot etsivät aina jonkun pelastajan itsellensä koska omasta mielestään ansaitsevat sen ja vielä enemmänkin.
Se on osannut puhua hyvin sontaa ja monet naiset on aika tyhmiä.
Jos sillä on hyvä müna. Mitä terve nainen muuta miehestä tarvitsee?
Eihän sitä ole pakko huusholliinsa ottaa eikä elättää.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla minunkin sukulainen. Sukumme kärsii k u l l i n liikakasvuisuudesta.
No ei se muitakaan mikään kovin tasokas ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla minunkin sukulainen. Sukumme kärsii k u l l i n liikakasvuisuudesta.
Olis kiva tutustua. En elätä enkä ota asumaan mutta kyläillä vois.
Kunnon juoruämmä