Mystiset sattumat
Tai ei välttämättä mystisiä, mutta sellaisia, mitkä saa ajattelemaan, että onpas hauska tai outo yhteensattuma, vaikka asioilla ei siis välttämättä ole mitään tekemistä toistensa kautta. Joissain tapauksissa voi tietenkin ollakin, koska oudot ja uskomattomatkin jutut voi olla järjestettävissä, jos suinkin ne pystyy järjestämään nykytieteen ja tekniikan valossa ja jos jollain on jostain hyvin oudoista syistä motiivia järjestää jotain outoa ja uskomatonta, niin mikä estää. Yliluonnollisiin juttuihin en ole ikinä uskonut.
Kommentit (4)
Okei, no mun mystinen sattuma on se, että meidän ikkunaan heijastuu nyt kesällä tiettyyn aikaan päivästä ihan selvästi varjojen muodostama numero 4. Ei siis pelkästään oma havainto vaan muiden henkilöiden näkemys myös. Aika jännää, että joku numero muodostuu sinänsä.
Jos mietin taas yhtäläisyyksiä tuohon numeroon, niin tulee mieleen lapseni laskettu aika, joka ei kylläkään toteutunut,koska syntyi useamman viikon ennenaikaisena ja esim. yhden tutun lapsen syntymäpäivä. Eihän tuohon siis heijastu kun yksi numero eli ei mitään päivämäärää, mutta heti tuli vitsailtua, että se on joku sign tuo numero.
Juu, joku on tahalleen rakennuttanut tän niin, että juuri tuo numero muodostuu ja tarkoittaa jotain, heh, näin ne ajatukset voi viedä.
Ai, no tuosta ylläolevasta mulle taas tuli mieleen ei hauska sattuma kun hammaslääkärikäynnin jälkeen aloin saada supistuksia, ja lapsi sitten syntyikin reilusti etuajassa. Googlasin heti et ei kai puudutus aineet voi tuollaista aiheuttaa, no ei sain vastauksena. Tietenkin leffatarinana voisi tarinoida et sitä ruiskutettiin jotain muuta kun puudutusainetta. Hei oletteko nähneet sen yhden leffan, missä nukutusaineen sijaan oli jotain tappavaa, en muista nimeä ja yhden kirjan luin, missä jotain laitteita oli käpälöity niin, että suonia ei saatu suljettua kunnolla ja leikkauspotilas vuosi kuiviin kun eläin. Liikaa leffoja ja mielikuvitus laukkaa.
Yleensä silloin kun mulla ei ole korvatulpat korvissa, kukaan ei tule juttelemaan MUTTA kun on korvatulpat korvissa tietysti silloin tullaan juttelemaan innolla. Sama jos on käynyt hammaslääkärissä, suu puutunut ja kuola melkein voisi valua - joku kysyy jotain.
Mä sain kerran pillua v. -98.