Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvisi vuoden seurustelun jälkeen, että tapasimme 2 päivää sen jälkeen kun mies oli jättänyt exänsä

Vierailija
16.07.2021 |

Mies oli riidan päätteeksi liittynyt Tinderiin ja minä olin eka mätsi. Minä olin etsinyt jo jonkun aikaa ja käynyt useiden kanssa treffeillä ja hän oli eka joka kolahti.
Nyt vähän mietityttää toi nopea vaihto...

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit ja Narsistit ovat tunnetusti välinpitämättömiä. Suhde josta voi suoraan vaihtaa toiseen, ei ole ollut rakkaussuhde.

Aivan kamalia nämä jossa vielä edellisviikolla vannottu toiselle rakkautta ja seuraavalla viikolla on jo uusi.

Ei ole hyviä miehiä nuo suoraan vaihtajat. Lukuisia päättyneitä suhteita, koska eivät koskaan pysähdy käsittelemään onhelmiaan.

Yleensä eron koittaessa sitä rakkautta ei ole vannottu enää vähään aikaan. Suhteeni oli ollut jo vuoden täysin kuollut ennen eroa. Tai oikeastaan yritin herätellä sitä ja toivoin vielä että kaikki kääntyisi parempaan päin, mutta selvisi että silloinen poikaystäväni oli valehdellut minulle niin törkeästi että kaikki tunteiden rippeetkin näivettyi sillä sekunnilla. Meidän piti muuttaa yhteen tämän valmistuttua mutta selvisi ettei tämä ollutkaan tehnyt MITÄÄN muuton eteen. Minun piti myös mennä tämän perheen kanssa lomamatkalle, mutta selvisi ettei minulle oltukaan varattu tarvittavia asioita eikä tämä ollut sanonut mitään edes siinä vaiheessa kun varailin kalliita junalippuja. Kehtasi vielä ihmetellä miksi raivostuin niin paljon.

Samana iltana eron jälkeen ystäväni teki minulle vitsillä tinderiin profiilin. Tapasinkin nykyisen aviomieheni siellä tuona iltana.

Vierailija
22/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin mies oli myös vasta viikko sitten lopettanut suhteensa, kun tapasi kaverini baarissa, mutta kertoi vasta myöhemmin, että ero oli ollut niin tuore. Entinen tyttöystäväkin oli ilmeisesti vielä siinä ajatuksessa, että välit olisi voitu korjata ja tietysti järkyttynyt, kun mies olikin jo löytänyt uuden.

Kaverini on siis nykyään miehen kanssa onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on kaksi, joten ei ole nopea vaihto haitannut

Kaveris on onnellinen mutta onko ukko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei oltu edes erottu ex:n kanssa kun tapasin nykyisen mieheni. Pian on kahdeskymmenes hääpivä.

Vierailija
24/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ei ole käsitelty.

Olisi tärkeää oll itsekseen pidemmän aikaa.

Vierailija
25/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain neljän vuoden suhteen jälkeen kuulla, ettei mies ollutkaan eronnut exästään silloin kun oli sanonut. Vahingossa lipsautti itse totuuden. No, oli muitakin samaan aikaan hänellä muutenkin, että varmaan vaikea muistaa, mitä kenellekin valehdellut. Komeasti käänsi kaiken mun syyksi myös.

Vierailija
26/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvät miehet menee heti jos sellainen jossain vapautuu.

Vierailija
27/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa ei ole käsitelty.

Olisi tärkeää oll itsekseen pidemmän aikaa.

Miksi?

Vierailija
28/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit ja Narsistit ovat tunnetusti välinpitämättömiä. Suhde josta voi suoraan vaihtaa toiseen, ei ole ollut rakkaussuhde.

Aivan kamalia nämä jossa vielä edellisviikolla vannottu toiselle rakkautta ja seuraavalla viikolla on jo uusi.

Ei ole hyviä miehiä nuo suoraan vaihtajat. Lukuisia päättyneitä suhteita, koska eivät koskaan pysähdy käsittelemään onhelmiaan.

Jos elämä olisikin noin helppoa ettö onnistunut parisuhde riippuisi vain siitä kuinka paljon toista rakastaa, mutta ei se aina ole niin.

Vierailija
30/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet kengittänyt ressukan, joka ei osaa olla hetkeäkään yksin.

Vierailija
31/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hyvät miehet menee heti jos sellainen jossain vapautuu.

Menee natsistitkin.

Vierailija
32/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuskin se siltä edelliseltä enää lettua sai, mutta rännin kuitenkin tarvitsee.

Vierailija
33/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt sun on sitten pakko jättää se.

Kerropas muuten ihan mielenkiinnosta miehen ulkonäöstä ja muista ominaisuuksista? 

Ha, oletat olevan komea laatikkoleuka lentäjä-kirurgi. Mies on kalju, vähän vatsaa, 175cm. Kiva hymy ja hyvää juttuseuraa.

Yrittäjänä tienaa ihan hyvin, sitä ei kyllä ole mainostanut mitenkään ja autona työssään käyttämä pakettiauto.

Ap

Vierailija
34/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tiedä milloin se oikea tulee eteen. Itse rakastuin toiseen ollessani avioliitossa. Todellinen rakkaus.

Vierailija
36/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
37/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun minä erosin, olin jo vuoden-pari prosessoinut eroa päässäni.

Noin 90% prosenttia eroista on naisten alulle laittamia, joten ihan normaalia toimintaa. Jätetylle asia tulee aina yllätyksenä, koska harva nainen osaa puhua suhteen epäkohdista riittävän ajoissa.

Ei vaan harva mies osaa kuunnella ajoissa suhteen epäkohdista, kun nainen niistä kertoo.

Vierailija
38/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä turhaan odottelemaan, jos joku ihminen tuntuu hyvältä. Minäkin tapasin nykyisen kumppanini viikko erosta ex poikaystäväni kanssa. Päätin, että en jää kotiin itkemään vaan lähden sisarusteni kanssa ihmisten ilmoille. Ei ollut tarkoitus löytää ketään, mutta löysin silti. Sille tielle jäin ja se samaan baariin sattunut veljeni hyvä kaveri on nykyään myös mun veljen lanko.

Vierailija
39/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no... Kaikki jatkaa elämää tavallaan. Mun kumppani iski mut ajatuksella "laastaripano", mutta tuossa se on vieläkin 6 vuotta myöhemmin. Mulle siinä kohtaa erosta oli jo 4 vuotta ja hän oli ensimmäinen, jonka kanssa saatoin edes ajatella suhdetta tai edes seksiä. Ollaan myös kumpikin naisia ja hän on mun ensimmäinen (ja toivottavasti pysyvä) suhde naiseen. Kumpikin ollaan sitä mieltä, että ei oo ikinä kukaan toinen ihminen tuntunut näin oikealta.

Vierailija
40/41 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sain neljän vuoden suhteen jälkeen kuulla, ettei mies ollutkaan eronnut exästään silloin kun oli sanonut. Vahingossa lipsautti itse totuuden. No, oli muitakin samaan aikaan hänellä muutenkin, että varmaan vaikea muistaa, mitä kenellekin valehdellut. Komeasti käänsi kaiken mun syyksi myös.

Minä sain myös tietää jälkikäteen, että aviomieheni oli pitänyt edellistä suhdetta yllä ensimmäiset 3 kk sen jälkeen kun olimme jo sopineet että seurustelemme. Olimme jo sopineet yhteenmuutostakin ja senkin jälkeen tuota edellistä suhdetta kesti vielä viikkoja. 

Avauduin tänne asiasta jokin aika sitten melko huolella, enkä taida päästä asiasta yli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan