Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle selvisi vuoden seurustelun jälkeen, että tapasimme 2 päivää sen jälkeen kun mies oli jättänyt exänsä

Vierailija
16.07.2021 |

Mies oli riidan päätteeksi liittynyt Tinderiin ja minä olin eka mätsi. Minä olin etsinyt jo jonkun aikaa ja käynyt useiden kanssa treffeillä ja hän oli eka joka kolahti.
Nyt vähän mietityttää toi nopea vaihto...

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverin mies oli myös vasta viikko sitten lopettanut suhteensa, kun tapasi kaverini baarissa, mutta kertoi vasta myöhemmin, että ero oli ollut niin tuore. Entinen tyttöystäväkin oli ilmeisesti vielä siinä ajatuksessa, että välit olisi voitu korjata ja tietysti järkyttynyt, kun mies olikin jo löytänyt uuden.

Kaverini on siis nykyään miehen kanssa onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on kaksi, joten ei ole nopea vaihto haitannut

Vierailija
2/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että yksikään pidempään seurustelusuhteeseen kelpaava mies on vapailla markkinoilla paria päivää pidempään.

Tosin aika hälyyttävää tosin että se suostuu koskemaan pitkällä kepilläkään yhteenkään naiseen joka on kirjautunut Tinderiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että yksikään pidempään seurustelusuhteeseen kelpaava mies on vapailla markkinoilla paria päivää pidempään.

Tosin aika hälyyttävää tosin että se suostuu koskemaan pitkällä kepilläkään yhteenkään naiseen joka on kirjautunut Tinderiin.

Millainen mies ei halua Tinder-naista, jos kerran itsekin hakee sieltä seuraa?

Vierailija
4/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin aikoinaan, kun suhde meni poikki, niin mies oli jo samana päivänä alkanut chattailemaan uuden " tuttavuuden" toivossa. Tuli sitten jälkeenpäin ilmi. En itse jaksaisi millään lähteä uutta hakemaan ja entinen suhde pitää käsitellä alta pois kunnolla. Ei mitään laastarisuhdetta. Ainakin kun on oltu vuosikausia yhdessä ja pari.

Vierailija
5/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin ufolle että mies saa noin helposti naisia. Tuollaisten ei tarvitse tyytyä yhteen, näköjään.

Vierailija
6/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on selvästi pariutuvaa sorttia. Onko sinulla jotain epäilyjä teidän suhteesta vai, miksi tämä haittaa? Hyvät ei pysy vapaina pitkään, jos haluavat elää parisuhteessa.

Vierailija
7/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä erosin, olin jo vuoden-pari prosessoinut eroa päässäni. No itse asiassa eropäätöksestä meni vielä noin 3 kk kunnes meillä oli eri osoitteet. Lapset jäi aluksi sovitusti isälleen ja minä muutin muualle  (viikko-viikko alkoi kun minä sain kodin valmiiksi). No, olihan se niin, että kun muuttoa seuraavana perjantaina siinä kesken olevassa käpässä tavaroiden keskellä olin, ihan yksin vailla velvollisuuksia, niin läksin ihmisten ilmoille. Löysin seuraa ja sille tielle jäin. Totta kai minä olin kuulemma jo pedannut eroa uuden mieheni takia tai sitten olin huo ra jonka aviovuoteen lakanatkaan ei ole ehtinyt viilentyä kun jo uuteen sänkyyn hyppäsin. Jne jne.

Mutta ihan sama. Itse tiedän miten asia meni ja se siitä. 9. vuosi menossa tämän "pettämiskumppanin" kanssa.

Jos sulla on hyvä olla siinä missä nyt olet, niin älä ylianalysoi. Jos ei ole hyvä olla, niin mieti mitä haluat ja toimi sen mukaan.

Vierailija
8/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko, että miehen olisi pitänyt olla tapaamatta sinua, pitää taukoa ja sitten tavata joku toinen? Selvä.

Vierailija
9/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin jonkin aikaa miestä, jonka exänsä oli jättänyt. Oli yrittänyt lämmitellä exää vielä viikko ennen meidän tapaamista. Tuli kyllä aika nopeasti selväksi, että exäänsä se kaipaa, kerran jopa tunnusti rakkautensa tähän. Oli yllättynyt kun en halunnut jatkaa tapailua, meillähän meni hyvin!

Vierailija
10/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäjät ovat usein käsitelleet eron sen koittaessa. Pääsevät eteenpäin nopeasti. Jätetyille sen sijaan tulee yllätyksenä eropäätös, jolloin heidän käsittely vasta alkaa. Voi kestää pitkäänkin ruotiessa suhteen kaikki puolet.

Vierailija
11/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Иԍ ʌᴉᴉƨᴉ bԍɼoϝϝɑʌɑɑ ĸᴉʁๅɑᴉuϝɑ···¡

Vierailija
12/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enää ole tapana kysyä deittailun esimetreillä, että kauanko on ollut sinkkuna ja millaisia suhteita on painolastina?

Vierailija
13/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaatit ja Narsistit ovat tunnetusti välinpitämättömiä. Suhde josta voi suoraan vaihtaa toiseen, ei ole ollut rakkaussuhde.

Aivan kamalia nämä jossa vielä edellisviikolla vannottu toiselle rakkautta ja seuraavalla viikolla on jo uusi.

Ei ole hyviä miehiä nuo suoraan vaihtajat. Lukuisia päättyneitä suhteita, koska eivät koskaan pysähdy käsittelemään onhelmiaan.

Vierailija
14/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä erosin, olin jo vuoden-pari prosessoinut eroa päässäni.

Noin 90% prosenttia eroista on naisten alulle laittamia, joten ihan normaalia toimintaa. Jätetylle asia tulee aina yllätyksenä, koska harva nainen osaa puhua suhteen epäkohdista riittävän ajoissa.

Vierailija
15/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok. ja miten tämä nyt siis muuttaa sitä miestä, jonka kanssa olet ollut jo vuoden? 

Vierailija
16/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sun on sitten pakko jättää se.

Kerropas muuten ihan mielenkiinnosta miehen ulkonäöstä ja muista ominaisuuksista? 

Vierailija
17/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinhän siinä kävi, jos ootte jo vuoden olleet yhdessä? Mikä siis mättää?

Vierailija
18/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykopaatit ja Narsistit ovat tunnetusti välinpitämättömiä. Suhde josta voi suoraan vaihtaa toiseen, ei ole ollut rakkaussuhde.

Aivan kamalia nämä jossa vielä edellisviikolla vannottu toiselle rakkautta ja seuraavalla viikolla on jo uusi.

Ei ole hyviä miehiä nuo suoraan vaihtajat. Lukuisia päättyneitä suhteita, koska eivät koskaan pysähdy käsittelemään onhelmiaan.

Ja samako ei sitten koske naisia? 

Vierailija
19/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että miehen olisi pitänyt olla tapaamatta sinua, pitää taukoa ja sitten tavata joku toinen? Selvä.

No kyllä miehen olis sellainen viikon putki pitänyt riipaista ihan juhlan kunniaksi ja olla seurustelematta edes vähän aikaa.

Vierailija
20/41 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaverin mies oli myös vasta viikko sitten lopettanut suhteensa, kun tapasi kaverini baarissa, mutta kertoi vasta myöhemmin, että ero oli ollut niin tuore. Entinen tyttöystäväkin oli ilmeisesti vielä siinä ajatuksessa, että välit olisi voitu korjata ja tietysti järkyttynyt, kun mies olikin jo löytänyt uuden.

Kaverini on siis nykyään miehen kanssa onnellisesti naimisissa ja lapsiakin on kaksi, joten ei ole nopea vaihto haitannut

Kysymys kuuluukin, onko se mies onnellisesti naimisissa.

Naimisissa on, mutta onko onnellisesti?

Sen tietää vain tämä mies!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi