Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkät hiukset lyhyeksi?

Vierailija
21.07.2014 |

Minulla on alaselkään asti ulottuvat, paksut ja hieman taipuisat hiukset. Raidoitan tukkaani kerran-kaksi vuodessa, eli sellainen luonnollinen vaalean sävyinen, ei mitenkään puhkiblondattu. Yleisesti ottaen hiukset on hyvässä kunnossa, mutta hiuslaatu on vaikea. Olen kasvattanut hiuksiani jo vuosia. Ulkonäön puolesta rakastan hiuksiani ja yleisesti tykkään naisilla pitkistä hiuksista.

Olen kuitenkin niin väsynyt näiden hiustenhoitoon, että mietin reilua pätkäisyä, alaselästä pitkään polkkatukkaan. Hiukseni takkuuntuu aivan äärimmäisen paljon ja etenkin kesäaikaan hiostavat todella paljon. Peseminenkin on todella työlästä, kun pitää kahteen otteeseen selvittää hiukset ja föönaukseen menee kauan aikaa. Hiukseni on ihan hyvännäköiset pelkällä kuivauksella, mutta kaikki oikea "laittaminen" on täysin turhaa, koska mikään ei pysy hiuksissani siistinä, kun parin tunnin päästä on jo pituudet niin takussa, että ne on pakko harjata auki. Kihartaminen on ihan turhaa, koska lopputulos ei kestä edes yhtä iltaa siistinä ja kauniina. Käytän kunnon tuotteita ja hoidan hiuksiani.

Onko kaikilla pitkähiuksisilla näin työläät hiukset, vai onko hiuslaatuni vaan sopimaton erittäin pitkälle hiusmallille? Miten te jaksatte tätä? Uskallanko pätkäistä tukkani, onko teitä kaduttanut hiustenleikkaus jälkeenpäin? En ole hetkeen ollut lyhyttukkainen (tai polkkamittainen) ja en edes muista kuinka helppoa elämä hiusten kanssa silloin oli, vai oliko se edes sitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä takkuletti-haituvahattarainen nainen joka kimittää tosissaan että "mutta kun mun mies/poikaystävä tykkää pitkistä hiuksista", on yhdessä amisjätkän kanssa joka ei oikeasti tajua NAISTEN hiuksista mitään! :-DDDD

Vierailija
22/24 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pamela Anderson näyttää paljon nuoremmalta ja elegantimmalla sillä uudella lyhyellä letillä, ymmärsi poistaa takkuiset hiusjatkeensa jotka repi hänen hiustensa juuria yli parit vuosikymmenet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kauan tällainen pitkä, raidoilla vaalennettu melko tuuhea "pamelatukka" ilman mitään hiuslisäkkeitä mutta meni ajan myötä takkuun ja latvat huonon näköisiksi

http://iusedtohavehair.files.wordpress.com/2010/02/pamela-anderson.jpg

joten leikkasin niitä aika reippaasti, ja nyt ollut tällainen kohta 7 vuoden ajan ja minun kasvot näyttää edelleen paljon pirteämmiltä tällä "pitkä polkka"-kampauksella ja on helppo hoitaa ja saada tuuhean näköiseksi :-)

http://2.bp.blogspot.com/_o5ZUd5Avnfc/S8wj5qu5OSI/AAAAAAAABWI/IBC1xpLamhM/s1600/Nicole%2525252BRichie.JPG.jpeg

Vierailija
24/24 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä.

Hiukseni eivät siis tosiaan ole mikään ohut hattarapää. Hiuksia on paljon ja ne on tosi tuuheat, ihan oikeasti hyväkuntoiset ja saan paljon jopa ihmettelyä paksuata hyväkuntoisesta, pitkästä tukastani. Yksittäinen hius on kuitenkin ohut ja sen vuoksi menee niin helposti takkuun.

Jaksan kyllä laittaa ja kammata hiuksiani, mutta nykytilanne tuntuu niin toivottomalta kun hiukset on niin painavat JA takkuuntuvat. Tykkään pitää hiuksiani auki melkein aina. Lyhyempi tukka ei pääsisi niin takkuun ja ehkä siinä pysyisi jopa joku kihara... Siitä haaveilen. Mutta onhan se pitkä tukka kaunis ja nykytilanne on ollut niin pitkän "työn" takana.