Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä, miten jonkun toisen ihmisen läski voi haitata

Vierailija
16.07.2021 |

Itse ainakin kuljen mekoissa, vaikka on isot tissit ja takapuoli, paksut jalat ja suonikohjut plus toinen jalka vielä toista lyhyempi. Jos jotakin haittaa, niin voi katsoa muualle. T. Ammattivalittaja

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mut laihduttaminen kannattaa ainakin jos terveys merkitsee

Vierailija
2/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa ollenkaan, rohkeasti vaan 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näitä katkeria mammoja haittaa ihan kaikki, kun niillä ei ole omaa elämää.

Vierailija
4/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä minusta hoikkanakaan tervettä tulisi. Ap

Vierailija
5/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat määrätä myös toiseten elämästä.

Aika sairasta.

Vierailija
6/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaakaan, jos ei hikoilevana tule toisen iholle.

Vierailija
7/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Se meno haittaa että sitä hierotaan joka paikassa naamaan väkisin ja ylistetään terveelliseksi. Ja kun joku palauttaa todellisuuteen esittämällä faktat, alkaa uhriutuminen.

Vierailija
8/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskihan tuo siis myös paidattomia hikisiä miehiä?

Vierailija
9/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo se on jännä miten toisten elämä kuuluisi jollekin ulkopuoliselle ihmiselle jollei kyse mistään rikollisesta tms. Jokaisella oikeus omaan elämäänsä ja piste. Omaan elämään puuttujille voi haistattaa pitkät peet!

Vierailija
10/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytit sana läski? Tosi tahditonta. Olisit voinut käytää tukeva ,pyöreä jos olet kehopositivinen kaikkia ihmisiä kohtaan,heidä koostan huolimatta?Miksi käytät itsestäsi nekativiseen sävyyn ilmaisua kehosi ulko näöstä? Jokainen saa olla minkä kokoinen haluaa,puketua miten haluaa.Se ei ole keneltäkään pois. Aina kehon sisällä on ihminen, aito tunteva elävä!Myös ihmisten pitäisi puhutella ilmaista itseään kehon kuvaakin  positiivisesti.Mutta minun vanhan ihmisen mielipide, suonette sen anteeksi !Särähtää aina korvaan : läski sana.

Vierailija
11/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskihan tuo siis myös paidattomia hikisiä miehiä?

Paita tai ei, mutta jos tulee liian lähelle, niin se on ällöttävää. Kerran ennen koronaa olim kaupan kassajonossa ja takana oli isomahainen mies. Hän tökki minua mahallaan. Ei varmaan edes tajunnut kuinka ulottuva oli.

Vierailija
12/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tia.a, 68v.mummo kirjoitti:

Miksi käytit sana läski? Tosi tahditonta. Olisit voinut käytää tukeva ,pyöreä jos olet kehopositivinen kaikkia ihmisiä kohtaan,heidä koostan huolimatta?Miksi käytät itsestäsi nekativiseen sävyyn ilmaisua kehosi ulko näöstä? Jokainen saa olla minkä kokoinen haluaa,puketua miten haluaa.Se ei ole keneltäkään pois. Aina kehon sisällä on ihminen, aito tunteva elävä!Myös ihmisten pitäisi puhutella ilmaista itseään kehon kuvaakin  positiivisesti.Mutta minun vanhan ihmisen mielipide, suonette sen anteeksi !Särähtää aina korvaan : läski sana.

Yleensä kyllä käytän sanaa pulska. Ap

Vierailija
13/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisten läski vaivaa ihmisiä, koska syvällä sisimmässään he tietävät, ettei kukaan ole läski omasta halustaan ja on vain kohtalon kolikonheiton verran matkaa siihen, että he itse ovat samassa tilanteessa.

Vierailija
14/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi, että ei kannata. Pysyvä painonpudotus on mahdotonta ja yrittämällä tuhoaa kehonsa pahemmin kuin pysyttelemällä omassa painossaan.

Vierailija
15/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Se meno haittaa että sitä hierotaan joka paikassa naamaan väkisin ja ylistetään terveelliseksi. Ja kun joku palauttaa todellisuuteen esittämällä faktat, alkaa uhriutuminen.

Ette te mitään faktoja esitä vaan suurin osa mutuilee täysin lihavuustutkijoiden tutkimustiedon vastaisesti.

Vierailija
16/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluavat määrätä myös toiseten elämästä.

Aika sairasta.

Eivät he oikeasti määrää yhtään mitään. Haluavat yrittää määrätä ja meinaavat tukehtua raivoonsa kun eivät onnistu :)

Vierailija
17/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittaja kenties värikäs Pipsa? Jutut ainakin samaa tasoa.

Vierailija
18/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut kehoni haittaavan ketään tuolla kulkiessani. Muutamia kertoja joku humalainen on avautunut ongelmastaan koskien ulkonäköäni. Tuolloin olen vain kysynyt ihmetellen että miksi hän kuvittelee että hänen mielipiteellään on jotain väliä jollekin. Eivät ole osanneet koskaan vastata.

Vierailija
19/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluavat, että kaikki naiset olisivat hänelle potentiaalisia kauniita hoikkia kumppaneita tai ainakin heille silmänruokana.

Siksi naisten rumuus, lihavuus tai vaikka tatuoinnit on hirvittävä asia. Ikään kuin se olisi heiltä jotenkin pois tai loukkaus juuri heitä kohtaan.

Vierailija
20/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Miksi mun pitäisi olla hyvännäköinen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä