Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilaatko H&M:stä vaatteita?

Vierailija
16.07.2021 |

Itse olen tilannut mutta nyt en oo moneen vuoteen. Katoin et siellä oli ihania vauvan vaatteita alennuksesessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa,koska useimmissa vaatteissa huono laatu ja boikotoin klarnaa.

Vierailija
2/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joskus useinkin. Nyt en ole enää vuosiin tilannut, eikä siellä mielestäni ole enää nykyään mitään ostamisen arvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Liikaa mädätystä mainoksissa. Pelkkiä ne*****itä. 

Vierailija
4/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut hiljan. Toimii ihan hyvin. Toimitus on melko hidas ja samoin palautus, mutta muuten ok. En boikotoi Klarnaa.

Vierailija
5/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta tuleeko sieltä mitään alekoodeja tilauksen mukana, että saa seuraavan tilauksen halvemmalla tms? (Niinkuin esim ifolorilla tulee aina)

Vierailija
6/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, koska harvoin ostan H&M:ltä vaatteita muutenkaan (kaupungissa 2 H&M:ää ja kolmas naapurikunnan kauppakeskuksessa).

Vierailija
7/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. H&M:n taso on kyllä laskenut aivan valtavasti. Vaatteet ovat surkeita laadultaan. Ja tylsiä. Kaikki samanlaisia riekaleita.

Minulla on yksi H&M:ltä alle parikymppisenä ostettu hame, nyt olen 37 v. Käytän sitä hametta joka kesä koko kesän, ja on yhä ehjä ja hyvännäköinen. Eli on laatu joskus ollut kohdallaan.

Vierailija
8/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. - Arveluttaa H&M:n laatu ja eettisyys. En pidä kertakäyttökulttuurista, enkä mielikuvasa, että ostamani vaate on valmistettu, jossain hikipajassa, riisokapitalsmin hengessä. Toisaalta vähissä minulla on keinot, joilla varmistua kalliimpienkaan vaatteiden eettisyydestä. Olisi erinomaisen naivia uskoa, että kalliipi hinta olisi aina tae tuotteen eettsyydestä ja kestävyydestä. 

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
9/9 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan nyt varsinkin alen aikaan. Kivoja vaatteita saanut halvalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi