Kuvaile miesihanteesi pituus ja ruumiinrakenne
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:29"]
185-> cm pitkä, harteikas, lihaksikas.
Saa olla mahaakin, jopa reilusti ylipainoa (sanotaanko "ylärajaksi" vaikka 150 kg)
Eli selvästi iso mies :)
[/quote] Ei kai kukaan muu kuin läskit naiset halua näitä ylipainoisia miehiä?
[/quote]
No minulla on BMI 22 eli voitte ihan itse päättää olenko läski vai en =) Mutta itse ainakin tykkään ylipainoisista miehistä (juuri tuollaisista kuin linkittämässäni kuvassa). Normaalipainoiset tai laihat eivät sytytä minua millään tavoin.
-vitonen-
Yli 182 cm, niin ei ole itseäni lyhyempi. Urheilullinen, mutta ei lihasten tarvitse erottua ihmeellisesti. Kivasti leikatut hiukset. Ja usein siinä käy niin, että mies on ihan jotain muuta kuin oma ihanne. Mutta eipä se haittaa kun kemiat kohtaa. Tuo pituus on kyllä ehdoton, en vain osaa ottaa lyhyempiä vakavasti.
Hoikka ja siro, jonkin verran lihastakin, ei kovin pitkä (korkeintaan 170-175 cm), tummat hiukset ja silmät...
Hupsis, taisin juuri kuvailla Tom Neuwirthin :O
Mutta tosiaan en odota löytäväni ihanteeni mukaista miestä, ei sillä ulkonäöllä loppupeleissä niin väliä ole. :)
Sellainen perus lätkänpelaaja. Tarviiko sitä sen kummemmin selittää? :D
~190cm, hoikka, aavistuksen lihaksikas, erityisesti yläselkä. Mieluusti myös hieman muovautuneet rintalihakset.
185-195 cm. Hoikan urheilullinen kroppa, ei siis mikään bodari (treenata toki saa) muttei myöskään vatsakas. Hyvä yläkroppa on kaiken a ja o. Jalkapalloilijan kroppa vastaa aika hyvin ihannekroppaani. Tummanruskeat hiukset, ruskettuva iho.
N. 190cm ja 90-100kg, raamikas ja lihaksikas. Ei mikään bodari, mutta erottuvat lihakset ja vähän rasvaa pehmentämässä. Jääkiekkoilijamainen ruumiinrakenne siis :)
Pituutta yli 180cm. Ruumiinrakenne sellanen, kun Tom Hardyllä The Dark Knight Rises-leffassa. Eli näin: http://images5.fanpop.com/image/photos/31100000/Tom-Hardy-The-Dark-Knight-Rises-Bane-tom-hardy-31164830-390-640.jpg
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 02:03"][quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 01:15"]
170-190 cm, melko hoikka, kestävyysurheilijamainen vartalo. Eli ei mitään muskeleita vaan sellaiset terveen näköiset lihakset. Ei kovin karvainen. Ei kapeita harteita tai leveää lantiota. -N20
[/quote]
Hyvä, että jollekin vielä 175 cm kelpaa. Kuitenkin melkein puolet miehistä on Suomessa sitä lyhyempiä. Ihan fiksut kriteerit muutenkin.
[/quote]
kyse on nyt ihanteista, ei kriteereistä ;) itse olen 177cm, toivon miehen olevan minua pidempi, mutta en ole sillä perusteella ollut tutustumatta mielenkiintoiseen lyhyempään mieheen
185-190cm, suht lihaksikas, mahaa voi olla hieman, kiharat hiukset ja suuret silmät.
Sellainen Aleksi Valavuoren oloinen. Toinen on lihaksikas(ei bodari), kalju, pieni parransänki(joissain tapauksissa ilmankin), 170-180cm pitkä nallekarhu. Ei saa olla karskeja kasvonpiirteitä, vaan ennemmin sellaiset nallekarhumaiset.
[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 00:32"]Sellainen Aleksi Valavuoren oloinen. Toinen on lihaksikas(ei bodari), kalju, pieni parransänki(joissain tapauksissa ilmankin), 170-180cm pitkä nallekarhu. Ei saa olla karskeja kasvonpiirteitä, vaan ennemmin sellaiset nallekarhumaiset.
[/quote]
Sori, mut simppeli Vara-aivo Valavuori on niin idiootti, että rumentaan tietyn miestyypin.
Semmonen parimetrinen suorakaiteen muotoinen, leveät raamit, hartiat ja lanteet saa olla yhtä leveät.
Mielellään ruskea pitkä tukka ja parta.
Saa olla löllyvää. En pidä treenatuista enkä kukkakepeistä.
180-190 cm, miehekäs, leveähköt hartiat ja niska, mielellään kunnolla rasvakerrosta ja massua, voimakas, plussaa jos söpö pyöreä pylly :3
Niin joo, ja vaikka miesihanteeni oisin yli 180cm niin silti poikaystäväni ovat kummatkin olleet sen alle. Ja itse olen 173cm.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m6jqjvAakI1qeaj38o4_500.jpg
No, tuommoinen. Iso. Kuvassa oikeastaan ehkä täydellisin mies mitä olen koskaan nähnyt :D Pituus mielellään mitä tahansa 180 sentistä ylöspäin, ei ylärajaa. Ei tarvitse olla missään nimessä erottuvat lihakset (kuten kuvassa), kunhan on vaan iso. Mielestäni mikään ei ole miehessä niin turn off kuin laihuus (ja miehethän saavat sanoa että läskiys naisissa on aina turn off joten minäkin saan mielestäni sanoa näin, kyllä heille ottajia riittää), enkä kyllä pidä myöskään sellaisista urheilullisen hoikista miehistä yhtään.
yli 180cm, harteikas, litteävatsainen, suomalainen, hymyilevä, mielummin tummahiuksinen kuin vaalea, mutta hiukset eivät ole niin tärkeät