Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko antaa anteeksi miehelle, että

Vierailija
21.07.2014 |

Sillä onkin seurustelumme alkuaikoina tehty lapsi. Nyt meni ainakin jäihin meidän perheenlisäyksen yritys. Yksi 3 v on jo. Yllärisisaruspuoli on 4v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin antaa anteeksi, etenkin jos meidän oma seurustelu ei ole ollut vielä ns vakavalla pohjalla.

Vierailija
2/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en voisi. Suuttuisin, koska olis pannu jotain toista ilman kumia ja olis riskeerannu mun terveyden. Ja jos on pitänyt neljä vuotta ja yhdeksän kuukautta salassa multa, että on lapsi jossain.

Vierailija
4/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa kyllä olisi antaa anteeksi ja suhteen pitäisi muuten olla todella hyvä. Asian salaaminen tähän asti vielä pahentaa tilannetta. Lapsen takia sentään harkitsisin asiaa.

Vierailija
5/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehesi pettänyt sua seurustelunne alkuaikoina, josta on seurannut lapsi? En voisi antaa anteeksi. Aika iso juttu.

Vierailija
6/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
7/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes kertonut siitä heti, mutta että salata nyt vuosia. En antaisi anteeksi, jos olisi kertonut heti niin saattaisin harkita riippuen suhteen vakavuudesta tapahtumahetkellä.

Vierailija
8/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
9/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemmeko seurustelleet vai tapailleet? Onko mies pimittänyt asiaa vai saanut itsekkin vasta tietää.

Jos olemme vasta tapailleet ja mies on nyt saanut tietää lapsesta niin ei ole mitään anteeksi annettavaa.

Vierailija
10/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä on sillä mitä me ajattelemme. Luulisin että merkitystä on vain sillä mitä sinä ajattelet ja miltä sinusta tuntuu.

Vierailija
11/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi saada anteeksi, mutta ei tietenkään kuittauksella, että "aha". Siitä miten suhtautuisi reaktiooni, kun sain tietää ja mitä häneltä sen tiimoilta toivoin ja pyysin ja miten hän niihin suhtautuisi olisi isoin vaikutus siihen, antaisinko anteeksi. 

Eli jotain kehitystä pitäisi siellä pääkopassa tapahtua. Jos luulee noin voivansa jatkaa, että jostain pukkaa taas vastaava yllätys, niin ei. No way.

Vierailija
12/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihan oikeasti mietin tuota asiaa hyvän tovin; mitä jos omalle kohdalle sattuisi tuollainen nyt. Olen ollut miesystäväni kanssa yhdessä 4 vuotta, eikä me enää suunnitella perheenlisäystä, eli siinä mielessä erilainen lähtökohta. Mutta jos selviäisi vasta nyt että hänellä on 5-vuotias lapsi josta en tiedä, se olisi kyllä iso juttu. 

Ensinnäkin siksi että miksi mies ei ole tavannut lastaan? (asumme yhdessä) Pitääkö hän mitään yhteyttä ja jos ei, niin miksi ei. Miksi mies ei ole kertonut lapsesta mitään, tietääkö lapsesta ylipäätään kukaan muu? 

Tuntuisi karmealta kulkea lastemme kanssa (minun kaksi ja miehen kolme avioliitostaan) yhtään missään tietäen, että jossain on lapsi jota isänsä ei halua nähdä. 

Tuossa olisi paljon sarkaa selvitettävänä ja äitinä mun olisi kovin vaikeaa jatkaa suhdetta mieheen joka ei haluaisi olla kaikkien lastensa kanssa tekemisissä. Itse haluaisin ainakin tuuppia miestä siihen suuntaan että ottaa yhteyttä lapseensa ja alkaisi ensin hän, ja myöhemmin me kaikki, viettämään aikaa lapsen kanssa. 

Vaikuttaa kovin laupiaalta noin kirjoitettuna, mutta ihan varmasti olisi helvetillinen paukku koska lapsen salaaminen olisi jo NIIN iso asia oikeasti että laittaisi miettimään perusluottamus-juttuja. 
Mutta tosiaan olisi meidän kohdallamme eri tilanne koska ei ole aikeita yhteistä lasta hankkia, ei velkoja tms. 

Vierailija
13/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Taikka jos nyt pamauttais jonkun toisen paksux.

Vierailija
14/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuinka vakavalla pohjalla seurustelu on ollut kun tämä toinen lapsi on saanut alkunsa. Ja kuinka vakavasti harkittj tämä teidän yhteinen lapsi on. ... Eli onko takana useampi vuosi seurustelua vai vahinko lapsi teilläkin.. Tiesitkö isä lapsestaan ja niin edelleen. Et jos rakkautta piisaa niin antaisin.

Vierailija
15/15 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän tausta tietoja. Onko tiennyt asiasta kuinka kauan? Miten sait selville? Kuinka alussa suhteenne oli? Onko mies yleensä vastuuntuntoinen kaveri?

Antaisi anteeksi jos seurustelu ei olisi ollut vielä vakavaa, mies olisi saanut vasta tietää asiasta itsekkin ja olisi yleensä vastuuntuntoinen hyvä mies ja muutoin luotettava. Ja jos kertoi itse etkä joutunut kuulemaan muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän