Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vauva saisi syntyä jo

Vierailija
20.07.2014 |

Olen raskaana, ja toivon, että vauva syntyisi pian!!!!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva syntyy kun on valmis syntymään. :)

Vierailija
2/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä viikoilla? Mulla 38+4 ja saa olla rauhassa vielä vatsassa. Tulkoon sieltä syliini sitten kun on valmis. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aika koittaa, onnea synnytykseen!

Vierailija
4/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni vkoja 39+3 ja olen henkisesti ja fyysisesti valmis synnyttämään. Ei se vauva kuitenkaan sieltä tule ennen kun sitä kuuluisaa oksitosiini hormonia erittyy ja alkaa paikat paukkumaan. Kaikki ässät on kokeiltu ja ihmeellisiä vanhan kansan juttuja mutta turhaan. Olen sitä mieltä kaiken kokeilun jälkeen, että vauva tulee kyllä kun on valmis ja siihen ei poppaskonstit auta.

Vierailija
5/8 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan olis tarkoitus syntyä elokuun puolivälissä vasta:( äiti vaan on malttamaton:)

Vierailija
6/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:40"]Vauva syntyy kun on valmis syntymään. :)

[/quote]

Tää on totta, ja olen samaa mieltä, mutta loppuraskaudessa, tietyssä "hormonitilassa" tää on niin aaaaaaaaarrrrgggh!!

Tuli mieleen kun ite kävin yliaikaiskontrollissa ja olin tyyliin 41+1 niin kätilö sanoi: ihanaa loppuraskautta! Wtf?!

Vierailija
7/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin aaaaaaivan kypsä raskaanaoloon jo joskus rv 32 paikkeilla. Kun koitti rv 37 ja neuvolassa todettiin vauvan kiinnittyneen, olin haltioissani ja ajattelin, että pian se syntyy! Noh seuraavassa neuvolassa sitten vauva olikin nostanut päänsä uudestaan pois lantiosta, eli ei se ollukaan kunnolla kiinnittynyt. Silti toiveikkaasti odotin syntymää. Lopulta vauva oli valmis tulemaan vasta rv 41+5.

Ei nyt ole tarkoitus lannistaa, mutta ei sitä synnytystä kannata hulluna odottaa. Ei yksikään vauva mahaankaan ole jäänyt :)

Onnea pienestä ja ihanaa vauva-aikaa teille! :)

Vierailija
8/8 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne aina silloin synny kun ovat valmiita. Osa syntyy aivan liian aikaisin ja osa jäisi kokonaan sinne mahaan jos mitään radikaalia ei tehtäisi. Turha lisäksi sanoa yliaikaiselle tuota lausetta, ei lohduta. Olen huomannut, että ne äidit suosii tuota lausetta, jotka eivät ole syystä tai toisesta koskaan odottaneet omaa odotustaan ns loppuun asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän