Oletko ollut koskaan töissä kännissä
Millä alalla olet.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Etätöissä, ja sain vielä kehuja uusista ideoista. Pienessä kännissä ajatus lähtee lentämään....
Mä olin kerran jäätävässä krapulassa autokoulussa ajamassa ja opettaja kehui, että mulla on tavallista parempi havannoitikyky. :D
Joskus nuorena mennyt kanssa biletyksen ja parin tunnin unien jälkeen töihin pienen liikkeen kassalle. Siellä sai onneksi olla suht rauhassa ja juoda jaffaa.
Kerran. Opiskeluaikoina siivosin yhtä kauppaa 18-22, 3-4 kertaa viikossa.
Tapasin pitkästä aikaa yhden lapsuudenkaverin, niin innostuttiin terassille. Juotiin yksi, kaksi ja kolmaskin siideri, kun muistu mieleen, että tää viikko oli se neljän päivän viikko ja tunnin päästä duuniin!
Yritin saada vielä vaihdettua vuoroa, mutta liian viime tippaan jäi.. soitin jopa kauppiaalle, että mä oon mokannut!
Tuo naurahti, että meet töihin vaan. Hoidat tärkeet asiat nyt ja muut myöhemmin. Ja siellähän on pari juotavaa kylmässä, ettei tarvii kuivin suin olla.
Menin töihin. Nautin siideriä ja lähdin takas baanalle.
Seuraavalla kerralla sitte tein tarkemmin kaiken.
Olen juonut useamman kerran ihan hyvät humalat asiakkaan kanssa osana työtehtäviä. Siinä on vaan se raja tiedettävä todella tarkkaan. Olen B2B myyntityössä.
Kerran oli firman pikkujoulut niin siinä juomisen ohella hoitelin muutaman rästissä olleen työtehtävän. Ihan priimajälkeä tuli.
En ole ottanut yhtä ainoaa lasillista työaikana tai ennen töihin menoa. Olen töissä sairaalassa ja jos mokaan, joku voi kuolla, joten pienikään määrä alkoholia ei käy.
No olen nauttinut alkoholia työpaikalla, mutta en ole ollut humalassa töissä. Työvuoron loputtua, kun palautin työvälineet (olin siis viimeistä päivää ko työpaikassa, pyöräytin takin hihasta lonkkutölkin, *zsup* ja ykkösellä sisältö kurkkuun.
Darrassa olen ollut useasti, ei ole kyllä tullut puhallettua aamulla. Olen lähihoitaja.
Olin nuorena noilla ruotsinlaivoilla töissä. Joten voisin lausua tästä asiasta niinpäin, että harvemmin oli selviä päiviä työjakson aikana kuin juotuja päiviä!. Kaikilla siis. Viimeisenä iltana ennen seuraavan aamun kotiinlähtöä kaikki kömpi aikaisin nukkumaan ja yritti vähän kerätä voimia kotona oloa varten.
En ole, mutta opiskellessa harjoittelussa yksi opiskelijakaveri, joka oli samalla osastolla harjoittelussa, tuli töihin kaameassa kankkusessa. Sairaanhoitajiksi opiskeltiin. XD Tästä on jo muutama vuosi aikaa.