Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut koskaan töissä kännissä

Vierailija
16.07.2021 |

Millä alalla olet.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ala. Monesti olen ollut.

Vierailija
22/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toimistotyötä. Yhtenä etätyöpäivänä viime keväänä otin ruokatauolla yhden sidukan. Eihän niin pienestä määrästä varsinaisesti humalaan tullut, vain vähän pieneen hiprakanalkuun. Ei olisi pitänyt ottaa, tuli vain sitten kova väsy loppupäiväksi, eikä tahtonut jaksaa keskittyä työhön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Yliopistotutkija. Olen jopa pitänyt esitelmiä kännissä.

Vierailija
24/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saattanut joskus aamulla olla vielä kännissä. Tai tavallaan kankkusessa mutta veressä on voinut olla vähän vielä promilleja. Ne on piiitkiä päiviä sellaiset. Sitä odottaa vaan, että pääsee himaan nukkumaan.

Vierailija
25/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI missään Ammatissa saa olla humalassa töissä! Miksi edes kysyt?

Vierailija
26/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineissa olen ollut ensimmäisessä (ja viimeisessä) työpaikassa.

Vierailija
27/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saattanut joskus aamulla olla vielä kännissä. Tai tavallaan kankkusessa mutta veressä on voinut olla vähän vielä promilleja. Ne on piiitkiä päiviä sellaiset. Sitä odottaa vaan, että pääsee himaan nukkumaan.

Tää on just paha. Varsinkin konferensseissa, joissa on vetänyt niin täydet tuubat edellisenä iltana, että sitten aamulla pitää vetää jotain palaveriesitelmää vielä gänässä.

Vierailija
28/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa olen ollut muutaman kerran iltapäivän pikku hiprakassa kun olemme istuneet tiimilounasta toimistohuonessa baijerilaisen oluen, viinin ja snapsien kera. Työpaikan juoma-automaateista muuten sai myös ihan normaalia olutta, samoin työpaikkaruokalassa.

Vierailija
29/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän liiankin usein. Etätöissä minulla on lähtenyt alkon käyttö vähän käsistä. En koskaan saikuta tai jätä töitä tekemättä, mutta olot on kyllä välillä aika hirveät. Harkitsen lopettavani alkoholin käytön kokonaan.

Vierailija
30/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pössyteltyä tulee joskus yövuorossa.

Vierailija
31/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lain mukaan työntekijän jatkuva alkoholin käyttö on riittävä peruste irtisanomiselle, mikäli siitä koituu ongelmia työpaikalla. Äärimmäisen

harvoin potkuja tulee kuitenkaan vielä ensimmäisellä kerralla, ellei tilanne ole hyvin vakava. Yleensä ensimmäinen seuraus ongelmakäytöstä on varoitus.

Tuollaiset Ovat Vaaraksi muille , kun Eivät kykene humala tilan vuoksi noudattaa turvallisuus ohjeita !

Sekä Aiheuttaa Varomattomuudellan

Kuolemantuottamukseen!

EI saa olla humalassa töissä Irti vaan sanoa tollaset Heti!

Vierailija
32/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan. Joskus on tarjottu koko henkilöstölle skumppaa kesken työpäivän, mutta eihän siitä känniin tule.

Alapeukutuksesta päätellen yksi lasi skumppaa uuden asiakkaan tms kunniaksi on väärin? :D

No aloite ei tosiaan tullut minulta, pomohan sen päättää.

Alapeukuttajat ei tosiaan ole olleet esim media-alalla töissä!

Vierailija
33/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja voi alkoholin väärinkäyttötapauksissa irtisanomisen tai purkamisen sijaan ohjata työntekijä hoitoon. Tämä hoidonohjaus pidetään itsessään varoituksena. Tällöin seuraavan väärinkäyttötapauksen ilmetessä työnantaja voi irtisanoa tai purkaa työsopimuksen, jos työsopimuksen päättämisperusteet ovat muutoin olemassa.

Lähde: Alkoholin alaisena töissä

Vierailija
34/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lain mukaan työntekijän jatkuva alkoholin käyttö on riittävä peruste irtisanomiselle, mikäli siitä koituu ongelmia työpaikalla. Äärimmäisen

harvoin potkuja tulee kuitenkaan vielä ensimmäisellä kerralla, ellei tilanne ole hyvin vakava. Yleensä ensimmäinen seuraus ongelmakäytöstä on varoitus.

Tuollaiset Ovat Vaaraksi muille , kun Eivät kykene humala tilan vuoksi noudattaa turvallisuus ohjeita !

Sekä Aiheuttaa Varomattomuudellan

Kuolemantuottamukseen!

EI saa olla humalassa töissä Irti vaan sanoa tollaset Heti!

Ai että pomo tarjoaa skumppaa ja sitten irtisanoo?? ei ole järjen hiventäkään teillä.

Vierailija
35/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulassa kymmeniä kertoja, ehkä vielä ollut promillejakin jos jatkoilla käyty ja siitä iltavuoroon.

t.SH

Vierailija
36/50 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena mennyt pitkäksi venähtäneen illan jälkeisiltä jatkoilta aamuvuoroon niin, että varmasti on ollut vielä promilleja veressä, vaikka välissä tuli muutama tunti nukuttua. 

Vierailija
37/50 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
38/50 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englannissa Primarkissa monta kertaa.

Vierailija
39/50 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti ja aineissa myös.

- Etätyötä tekevä sh

Vierailija
40/50 |
31.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin baarista kotiin ja sitten soitettiin töistä, että miksi en ole töissä jakamassa aamulehteä. Lähdin kännissä autolla töihin.