Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt on petetty olo

Vierailija
20.07.2014 |

Luulin, että kaikki naiset kärsii menkkojen kahtena ekana päivänä kouristelusta, ripulista, polttavasta kivusta kaulasta alaspäin, etenkin alavatsalla reisissä ja peräsuolessa. Luulin, että oksentelu kuuluu asiaan. Eikö se nyt olekaan niin? Onko mulle suotu tavallista kamalammat menkkakivut? Tympii.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole, ja jos on, ei tarvitse olla. Pillerit saattaa helpottaa, tai ainakin lääkäristä saisit tehokkaat särkylääkkeet.

Vierailija
2/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:28"]

Luulin, että kaikki naiset kärsii menkkojen kahtena ekana päivänä kouristelusta, ripulista, polttavasta kivusta kaulasta alaspäin, etenkin alavatsalla reisissä ja peräsuolessa. Luulin, että oksentelu kuuluu asiaan. Eikö se nyt olekaan niin? Onko mulle suotu tavallista kamalammat menkkakivut? Tympii.

[/quote]

JOO o ja kaikki miehet on syyllisiä tuohon....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa niin ninä kärsin tuollaisesta ja lisäksi päänsärystä, mutta onneksi "vain" yhden päivän. Särkylääke auttaa niin että olen rintojen ja polvien välistä kuin huonosti puudutettu. Ei varsinaisesti satu, mutta on kihelmöintiä ja paineen tunnetta ja isolla hädällä käyminen sattuu enemmän kuin synnytys.

Vierailija
4/4 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:13"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:28"]

[/quote]

JOO o ja kaikki miehet on syyllisiä tuohon....

[/quote]

Vittuuko mä miehistä oon puhunu? Ei maailma pyöri vaan niiden ympärillä. Pakko sotkee niitä kailkeen. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän