Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina mennyt sieltä missä aita on matalin

Vierailija
16.07.2021 |

Nyt on omakotitalo, rahalla ostettu farmariauto ja säästöjä. Joillekin vain käy tuuri.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös aidan ali voi mennä. Aina ei tarvitse etsiä sitä matalinta kohtaa.

Vierailija
2/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin farmari auto..rahalla ostettu hemmetti kun se on iso kosilo ja vie paljon bensaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä puuttuu?

Vierailija
4/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt farmarilla ajaa. Kunnon neliveto ja maasturi se pitää olla. Ja muuta sellaista kivaa päälle.....

Vierailija
5/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Peruskoulun päättötodistuksessa keskiarvo oli 9,7. Kun menin lukioon maalta suureen cityyn niin mielenkiinto koulua kohtaan loppui ja pääsin rimaa hipoen ylioppilaaksi.

Mitään ammattiakaan en opiskellut vaan olen ajelehtinut kaikki nämä 63 vuotta. Elämä on silti ollut onnellista ja asun kodissa, jonka ostin käteisellä. Sen mahdollisti iso perintö. Vaikka rahaa olisikin kuin rantarosvolla niin en voisi kuitenkaan kuvitella, että se parantaisi millään tavalla nykyistä elämääni.

Vierailija
6/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt portista

Vierailija
7/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt samoin, vaikkakin toisella tavalla. Olen mennyt kumartelematta ali siitä, missä rima on korkeimmalla. Jostakin syystä onni on potkinut minua huopasyylingit jalassa "havukka-ahon ajattelijaa" siteerateksani. En ole ollut työttömänä päivääkään, enkä joutunut kertaakaan naimisiin. Minulla on oma asunto keskellä kaupunkia, rauhallisella paikalla järven rannalla ja kesämökki kovapohjaisella tontilla suuren järven rannalla. Joka kuukausi eläkekonttorista laittavat riittävästi rahaa tililleni ilman että minun tarttis tehrä sen eteen mithään! Kuulun siis autuaitten harvalukuisen joukkohon.

Vierailija
8/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt samoin, vaikkakin toisella tavalla. Olen mennyt kumartelematta ali siitä, missä rima on korkeimmalla. Jostakin syystä onni on potkinut minua huopasyylingit jalassa "havukka-ahon ajattelijaa" siteerateksani. En ole ollut työttömänä päivääkään, enkä joutunut kertaakaan naimisiin. Minulla on oma asunto keskellä kaupunkia, rauhallisella paikalla järven rannalla ja kesämökki kovapohjaisella tontilla suuren järven rannalla. Joka kuukausi eläkekonttorista laittavat riittävästi rahaa tililleni ilman että minun tarttis tehrä sen eteen mithään! Kuulun siis autuaitten harvalukuisen joukkohon.

Tätä voisin sanoa jo onnelliseksi elämäksi. Ja jos ei ole edes ukkoa riesana niin täydelliseksi. 🌞

Vierailija
9/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä voisin sanoa jo onnelliseksi elämäksi. Ja jos ei ole edes ukkoa riesana niin täydelliseksi. 🌞

Pakko sanoa, että kuulostaa hyvälle jos ei kertaakaan ole naimisiin joutunut.

Vierailija
10/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Veikko Huovinen mennyt perille

Vierailija
11/11 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Hain opiskelupaikkaan, minne oli helpointa päästä. Otin työn, joka ei tuntunut liian vaativalta. Menin naimisiin ihmisen kanssa johon en ollut palavasti rakastunut, mutta jonka kanssa oli helppo olla. Töissä en ole ottanut vastaan ylennyksiä, enkä ole haikaillut isompaa/hienompaa asuntoa. Näillä mennään. Lapset ovat suurin ilonaiheeni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi