Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tympii kun pitää pitää museopuhelinta vielä melkein vuosi....

Vierailija
20.07.2014 |

Olin tuossa aiemmin suunnitellut että ostan iPhonen syksyllä, kun iPhone 6 ilmestyy. Tämä siksikin että aloitan uudestaan opiskelun ja se ois ollut siinä tarpeen. Mulla ei siis oo vielä älypuhelinta, vaan joku 7 vuotta vanha puhelin.

No sitten yllättäin tässä kuussa huomasin puhelinlaskusta, että joku puhelinmyyjä on laittanut mulle automaattisesti huhtikuussa uuden liittymän ja määräaikaisen sopimuksen. En oo sellaista halunnut, ja mulle ei oo lähetetty edes kirjallista sopimusta siitä että oisin voinut sen ajoissa perua (väittävät että on muka lähetetty, mutta ei ole mitään Postissa perille tullut) Se liittymä on mulla nyt sitten ens vuoden huhtikuun loppuun asti ja sen takia siirtyy tuo älypuhelimen hankkiminen sitten toukokuulle asti. Että osaa ottaa päähän.  Mietin jo että pitääkö mun hankkia uusi numero itselleni että saan ostettua sen älypuhelimen, mutta menee hieman vaikeaksi sitten ilmoitella joka paikkaan se uusi numero ja entinen numero oli ihan kätevä, helposti ulkoa mustettava, kun on paljon samoja numeroita.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:08"]Älkää kommentoiko enää tähän typerään provoon.

[/quote]

Vierailija
42/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyliittymä :D no mulla on ihan vaan saunalahden liittymä kk-maksu 2e ja rajaton netti sisältyy hintaan. Ei ole määräaikainen, saa irtisanoa koska vain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dna : lla ei ole enää edes myynnissä DNA onnia? Ollut varmaan pariin vuoteen? Miten ne on sulle muka tänä keväänä myyneet... puhut kyl ihan paskaa.. Varmasti saat vaihettua liittymäs jos dna:lta sen iphonenkin ostat. Mullakin oli dna onni määräaikaisena joskus 2 v sitten ja soittivat oikeen mulle et ko. liittymä poistumassa et haluanko vaihtaa halvempaan ja parempaan liittymään ja sillon mulla ei ollut ees viel älypuhelinta. tapahtu joskus 2011/2012..

Vierailija
44/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tämän pitäisi olla provo? Näitä tulee töissä vastaan useampi päivässä. Mutta joo, saat kyllä tuohon liittymääsi liitettyä nettiyhteyden vaikka siinä määräaikainen sopimus onkin. Suosittelen ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä kun on netille tarve. Terveisin asiakaspalvelijana operaattorilla työskentelevä.

Vierailija
45/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aika yksinkertainen, ap? Operaattorille sopii aina jos asiakas haluaa maksaa lisaa. Eika alypuhelimeen tarvitse edes mobiilinettia valttamatta, minullakin on vain halvin prepaid ja wifilla surffaan minka surffaan.

Vierailija
46/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvasin et AP:lla on DNA. Kävin niiden sivuilla ja siellä ne mainostaa esim " DNA SuperÄlypaketteja", joten siksi Ap jankkaa tosta "älyliittymästä". Muiden operaattorien sivuilla en äkkiseltään törmännyt tommoseen.

Vierailija
47/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nauratte tuolle älyllittymä sanalle, se puhelimyyjä joka huhtikuussa soitti höpötti itse juurikin älyliittymästä samalla kun puhui jostain puhelinkytkytkaupasta, sen vähän mitä yskältä kuulin, joten ei todellakaan ole mun keksimä nimi. Ja tuo DNA Onni mulla on ollut ikuisuuden, mutta nyt se oli muuttunut määräaikaiseksi, joten se on jotenkin uusi versio samasta liittymästä. Mutta tuo DNA onni lukee yhä laskussa ja se että se on määräaikainen ensi huhtikuun loppuun asti ja ollut tästä huhtikuusta asti.

-aloittaja

Vierailija
48/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ap, onko sulla lapsia?

Vierailija
49/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:39"]

Mitä nauratte tuolle älyllittymä sanalle, se puhelimyyjä joka huhtikuussa soitti höpötti itse juurikin älyliittymästä samalla kun puhui jostain puhelinkytkytkaupasta, sen vähän mitä yskältä kuulin, joten ei todellakaan ole mun keksimä nimi. Ja tuo DNA Onni mulla on ollut ikuisuuden, mutta nyt se oli muuttunut määräaikaiseksi, joten se on jotenkin uusi versio samasta liittymästä. Mutta tuo DNA onni lukee yhä laskussa ja se että se on määräaikainen ensi huhtikuun loppuun asti ja ollut tästä huhtikuusta asti.

-aloittaja

[/quote]Ääliöille on aika helppo myydä mitä vaan.

Vierailija
50/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:40"]

Ap, onko sulla lapsia?

[/quote]

Miten se tähän liittyy?

Vierailija
51/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:41"]

-aloittaja

[/quote]

Onhan se helppo myydä vaikka mitä kun toinen yskii eikä pysty yskältä puhumaan eikä edes kuule mitä toinen puhuu. Mutta tietääpähän lyödä luurin korvaan tulevaisuudessa.

-aloittaja

Vierailija
52/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on nyt DNA:n liittymä, voit käydä vaihtamassa sen uuteen saman firman liittymään. Se määräaikaisuus vaan siirtyy sitten siihen uuteen liittymääsi, mihin haluat myös sen netin. Kyllä saman yhtiön sisällä voi tietyin aikavälein käydä vaihtamassa liittymätyyppiä, mutta sopimuksen määräajan sisällä et voi vaihtaa toisen yhtiön liittymään.

Eikä se siellä Dna:ssa sua kiusaa, jos vaihdat toisen tyyppiseen liittymään. Lisää rahaa ne siinä vaan saa.

Vierailija
53/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä yskääsi ja älyttömiä liittymiä

Vierailija
54/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:42"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:40"]

Ap, onko sulla lapsia?

[/quote]

Miten se tähän liittyy?

[/quote]

Opastaisivat kalkkista =)

Vierailija
55/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen puhelinmyyjä voi yrittää vastata:

Joillain operaattoreilla (esim Sonera) on todella ollut tapana jatkaa määräaikaista liittymäsopimusta aina vuoden pätkissä eteenpäin, asiakkaalta kysymättä. Määräaikaisuuden voi aiheuttaa kaikki maailman viikonloppuedut, euron päivät, perheen sisäiset pikanumerot jne. Eli ainoastaan kerran vuodessa tulee mahdollisuus katkaista määräaikainen soppari ja jos ei ehdi katkaisemaan niin sitten vaan pitää odottaa niin pitkään että aika tulee taas lähelle. Mukavata.

Vierailija
56/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:43"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:41"]

-aloittaja

[/quote]

Onhan se helppo myydä vaikka mitä kun toinen yskii eikä pysty yskältä puhumaan eikä edes kuule mitä toinen puhuu. Mutta tietääpähän lyödä luurin korvaan tulevaisuudessa.

-aloittaja

[/quote]

Kaikenmaailman shittii kuulit mitä myyjä puhui, mut et sitä et "laitetaanpas sulle vielä vuodeks tää liittymä"? Kaikista tärkein asia. Sinähän olisit voinut myyjälle sanoa, että anteeksi, nyt ei pysty puhumaan, soittele uudestaan. Äo ei riittänyt siihen.

Vierailija
57/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:54"]

Kaikenmaailman shittii kuulit mitä myyjä puhui, mut et sitä et "laitetaanpas sulle vielä vuodeks tää liittymä"? Kaikista tärkein asia. Sinähän olisit voinut myyjälle sanoa, että anteeksi, nyt ei pysty puhumaan, soittele uudestaan. Äo ei riittänyt siihen.

[/quote]

No ekalla kerralla löinkin luurin korvaan ja valehtelin että pitää lähteä töihin, mutta se ( tai joku toinen) soitti vähän myöhemmin uudestaan, niin pakko siinä oli yrittää jutella ettei joka päivä soitella. Ja ihan mun epäonnea tuo että just ne tärkeimmät jää kuulemma, yli puolet kyllä jäi kuulematta, eikä jaksanut koko ajan kysellä että "mitä sä nyt sanoitkaan kun en taas kuullut"

-aloittaja

Vierailija
58/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:54"]

[/quote]

No ekalla kerralla löinkin luurin korvaan ja valehtelin että pitää lähteä töihin, mutta se ( tai joku toinen) soitti vähän myöhemmin uudestaan, niin pakko siinä oli yrittää jutella ettei joka päivä soitella. Ja ihan mun epäonnea tuo että just ne tärkeimmät jää kuulemma, yli puolet kyllä jäi kuulematta, eikä jaksanut koko ajan kysellä että "mitä sä nyt sanoitkaan kun en taas kuullut"

-aloittaja

[/quote]

No jos et vaan jaksanut kysyä mitä sulle puhutaan, niin oma vika sitten. Jos joku soittaa sulle ja myy jotain, niin luulis tolla äo:lla jo ymmärtävän että tarkistaa mihin suostuu. Ja kuten sua on jo tässä neuvottu, niin voit vaihtaa siellä DNA:lla tämän nykyisen liittymäsi uuteen heti huomenna.

Vierailija
59/60 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:51"]Entinen puhelinmyyjä voi yrittää vastata:

Joillain operaattoreilla (esim Sonera) on todella ollut tapana jatkaa määräaikaista liittymäsopimusta aina vuoden pätkissä eteenpäin, asiakkaalta kysymättä. Määräaikaisuuden voi aiheuttaa kaikki maailman viikonloppuedut, euron päivät, perheen sisäiset pikanumerot jne. Eli ainoastaan kerran vuodessa tulee mahdollisuus katkaista määräaikainen soppari ja jos ei ehdi katkaisemaan niin sitten vaan pitää odottaa niin pitkään että aika tulee taas lähelle. Mukavata.

[/quote]

Mutta liittymätyyppiä pystyy koko ajan päivittämään, joten suurta vahinkoa ei joudu edes ap:n kaltaisille pölöille.

Vierailija
60/60 |
21.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:`D