Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sinkkuna kun baareilin, aina tuli miehet jutteleen

Vierailija
20.07.2014 |

Rohkeesti vain kaverin kanssa baariin naiset!!

Kannattaa liikkua baarissa yksin, käydä yksin tiskillä hakeen juomaa, erikseen vessareissut.

En minäkään mikään missi ole mut normivaatteet, hillittty meikki, iloinen ilme ja kehonkieli siihn suuntaan että helppo lähestyä. Joka baarireissulla riitti seuraa. Urpoillekin voi olla kohtelias, kun juttelee kaikenlaisten tyyppien kanssa, voi seasta erottua joku helmikin.

Naisten suurin virhe on pönöttää kaverin vieressä lasi kädessä nenä pystyssä. .

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Muijat istuu aina jähmettyneinä ja nyrpeinä

Vierailija
2/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:57"]Rohkeesti vain kaverin kanssa baariin naiset!!

Kannattaa liikkua baarissa yksin, käydä yksin tiskillä hakeen juomaa, erikseen vessareissut.

En minäkään mikään missi ole mut normivaatteet, hillittty meikki, iloinen ilme ja kehonkieli siihn suuntaan että helppo lähestyä. Joka baarireissulla riitti seuraa. Urpoillekin voi olla kohtelias, kun juttelee kaikenlaisten tyyppien kanssa, voi seasta erottua joku helmikin.

[/quote]

Sama pätee miehiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pätee

Vierailija
4/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla vaan. Olen aina porukasta se joka käy yksin tiskillä, vessassa, tupakalla jne eikä silti ketään tule koskaan kysymään mitään. Ainiin, kerran joku vanhempi mies alkoi tupakkapaikalla vittuilemaan kuinka vanhalta näytän... Että tällaisia.

Vierailija
5/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että kilttejä naapurintyttömäisiä tyttöjä lähestytään helpoimmin.

Vierailija
6/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:57"]Rohkeesti vain kaverin kanssa baariin naiset!!

[/quote]

Entä jos ei ole kaveria?

Vierailija
7/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:28"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:57"]Rohkeesti vain kaverin kanssa baariin naiset!!

[/quote]

Entä jos ei ole kaveria?

[/quote]

Työkaveri? Netistä joku kaveri.. täälläkin palstalla huudellaan silloin tällöin kaveria baariin

Vierailija
8/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua vaan ole lähestytty. Johtuuko sitten ylipainosta vaan. :(

Vierailija
9/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli, mutta eivät koskaan mitään minusta halunneet.

Vierailija
10/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:31"]Ei minua vaan ole lähestytty. Johtuuko sitten ylipainosta vaan. :(

[/quote]

Johtuu. Peli on armotonta baareissa :(

Vierailija
11/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kavereita, työkaveria joku ehdotti mutta se on minulle mahdottomuus koska olen henkilökohtaisena avustajana vammaiselle yksin joten työkavereita ei ole! Jos olisi kaveri kävisin mielellään baareissa... N20

Vierailija
12/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu. Ei kannata hakeutua yksinäisiin nurkkiin tai näyttää nyrpeältä. Kaikille voi jutella jotain mukavaa, jos joku tulee sanomaan jotain. Kukaan tosiurpo ei ole liimaantunut seuraan, vaikka on ollut ystävällinen kaikille.:)

t: yksin myös joskus baarissa käynyt

Vierailija
13/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin joskus ylipainoista miestä. Hänkin jossain vaiheessa lipsautti ettei voisi ylipainoisia mimmejä kuvitellakaan tapailevansa...

Vierailija
14/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:37"]Minulla ei ole kavereita, työkaveria joku ehdotti mutta se on minulle mahdottomuus koska olen henkilökohtaisena avustajana vammaiselle yksin joten työkavereita ei ole! Jos olisi kaveri kävisin mielellään baareissa... N20

[/quote]

No kysypä täältä kaveria.. avaa ketju jonka otsikossa ...äh mä voin tehdä sen

Vierailija
15/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 22:31"]Ei minua vaan ole lähestytty. Johtuuko sitten ylipainosta vaan. :(

[/quote]

Johtuu. Peli on armotonta baareissa :(

[/quote]

Ei välttämättä. Juuri eilen olin baarissa ja kyllä lähestymisiä riitti, vaikka olenkin melkoinen läski. Joskus jos olen ollut yksin, esim. kaveria odottamassa niin aina on seuraan pyrkijöitä ollut.

Vierailija
16/16 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää mennä kaverin kanssa baariin, jos siellä sitten kuitenkin liikutaan yksin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän