Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyllinen olo kun pidän äitini miesystävästä enemmän

Vierailija
20.07.2014 |

kuin isästäni. He ovat olleet vasta vuoden yhdessä, mutta jo nyt viihdyn paremmin hänen kuin isäni seurassa. Isäni on mielestäni tehnyt outoja valintoja elämässään ja tämän takia joskus jopa vihaan häntä hetkittäin.

Isäni vain nauraa kun kerron, miten mukava tämä äidin miesystävä on. Häntä ei tunnu kiinnostavan pätkääkään välitämmekö hänestä enää ollenkaan. Siis me lapset. Tekisi mieli laittaa välit poikki kokonaan, mutta onko järkevää? Jäänkö sitten katumaan...?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäs?

Vierailija
2/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat tämän kilpailuna? Etkö voi pitää molemmista ilman että se on toiselta pois. Tosi omituinen ajattelutapa sinulla laittaa elämäsi ihmisiä paremmuusjärjestykseen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:59"]Ikäs?

[/quote]

23. Mutta miten se nyt vaikuttaa? Perhe on minulle tärkeä ja katkeruus kestänyt 14-vuotiaasta asti. Ap

Vierailija
4/4 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:00"]Miksi otat tämän kilpailuna? Etkö voi pitää molemmista ilman että se on toiselta pois. Tosi omituinen ajattelutapa sinulla laittaa elämäsi ihmisiä paremmuusjärjestykseen :(

[/quote]

Isä kun viis veisaa meidän kuulumisista ja elämästä. Saan itse Aina kutsua itseni hänen luokseen ja on tullut olo, etten jaksa omalle vanhemmalleni enää asioitani tyrkyttää. Toisia kun tuntuu kiinnostavan oikeastikin. Isältä olen aina soiteltuamme kysynyt kuulumiset, mutta hän harvoin, jos koskaan, minulta. Siksi tää dramatiikka. En pidä hänestä enää yhtään. Ei ole lapsena kiva melkein vuosikymmenen ajan yrittää olla kiinnostava ja tärkeä ihminen omalle isälle.

Äidin miesystävä auttaa ja hänen kanssaan on mukava jutella. Opin aina jotain uutta ja hän oikeasti on kiinnostunut meistä. Ap