Taas tyhmä ja itsekäs paskiainen tupakoi parvekkeella.
Hienoa näillä helteillä, kun ei voi pitää parvekkeen ovea yölläkään auki. Käsittämätöntä, että asukkaalla ei ole oikeutta raittiiseen ulkoilmaan, vaan tupakoitsijalla on kaikki oikeudet.
Kommentit (66)
Tein valituksen, ei auttanut. Tupakoitsijan oikeus tärvätä muiden ihmisten terveyttä on suurempi.
Ehdota, että siirtyisi suonensisäisiin. Vähemmän harmia muille.
Ota yhteyttä terveysviranomaisiin. Savu ei saa kulkeutua toisen ihmisen asuntoon.
Missä on ne tupakan savusta johtuvat ruumiskasat?
Meillä kiellettiin parvetupakointi. Tupakoinnin salliva alue on kuitenkin niin lähellä, että sieltä tulee usein savua sisään enemmän kuin parvekkeilta.
Euroopassa naurettaisiin moiselle kyttäämiselle. Körssenkirchenin kiskonta on edelleen sivistyneen merkki vanhassa euroopassa. Täällä junttilassa vingahdellaan, vaikka savukkeen tuoksuhan on ihana.
Meillä kiellettiin parveketupakointi ja kaikki siirtyivät polttamaan sisälle. Ilmanvaihdon kautta se vasta leviääkin asuntoihin. Ei tosin haittaa itseäni, sillä jollain kierolla tavalla pidän tupakan hajusta vaikken itse poltakkaan.
Joo sama ongelma tässä rivitalossakin, itselläni vain yksi seinänaapuri ja tietenkin omalla mahtavalla tuurilla se on juuri tupakoitsija. Eikä mikään ihan pieni sellainen, vaan polttaa yli askin päivässä terassillaan sytkärin äänistä ja hajuista päätellen. Joskus oikein näkee miten kunnon savupilvi hitaasti leijailee läpi pienen terassini ja takapihani. Hän istuu vain noin 1,5m päässä terassin oveltani, joten sitä ovea ei paljon auki pidetä. Vain joskus klo 2-8 välillä voi pitää auki rauhassa, jos hyvin käy. Ei paljon nuku se äijä tai ole poissa kotoaan.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä terveysviranomaisiin. Savu ei saa kulkeutua toisen ihmisen asuntoon.
Luuletko, että terveysviranomaiset käyttävät aikaansa mitatakseen, mistä asunnosta kenenkin parvekesavu tulee. Varmaan lähtevät renkaat vinkuen paikalle myös, kun joku tyhjäkäyttää autoaan toisen ikkunan alla.
Naapuri aloitti tupakoinnin niiden ikkunasta kaksi viikkoa sitten ja kaikki savu tulee sisälle monta kertaa päivässä. Ärsyttää todella paljon. No illalla yrsyttää kun kämpässä on kuuma ja kokoajan pitää sulkea ikkunaa
Itse vetelen henkosia suurella nautinnolla tässä kotisohvalla. Naapureiden on turha itkeä, sillä ihminen saa kotonaan käryttää niin paljon kuin haluaa. Miellyttävä tuoksuhan se on. Juntit taas valittaa.
On sulla oikeus raittiiseen ulkoilmaan. Käy vaikka kävelyllä metsässä.
Ootko mun naapuri joka kuivattaa h*lv*tin voimakkaasti hajustetulla pyykinpesuaineella pestyjä pyykkejään parvekkeella. Se haju tulee mun asuntoon, meinaan tukehtua ja kärsin jatkuvasta päänsärystä. Vaihtaisin sut tupakoitsijaan koska vain.
Tupakointi tyhmentää.
Ja se kyllä näkyy!
hahaha, hyvä että nää nipot kärsii savusta, ei noista muuhun sitten olekkaan kuin valittamaan, ei ne vois edes mennä rintamalle kun sielläkin joku kuitenkin polttais tupakkaa, hyi hyi
Kokeile painepesuria.