Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain vaimolta synttärilahjaksi

Vierailija
20.07.2014 |

Isyyspakkauksen

Lasta on toivottu, mutta tarkoittaako tämä, ettei meidän parisuhteeseen enää panosteta?

en olisi tarvinut mitään kortti ja suukko aamulla olisi riittänyt, mutta nyt pisti mietityttämään.

Olemme vuosia ostaneet toisille lahjaksi erilaisia matkoja, sekä elämyksiä. Viimeksi vein hänet flamingo spa:han kahdeksi päiväksi.

Annanko minä hänelle nyt synttärilahjaksi ensi viikolla tutteja ja tuttipulloja?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:33"]Vaimo on seitsemännellä kuulla raskaana.

Ap

[/quote]

Asiassa ei sitten ole mitään ihmeellistä. Vauva täyttää nyt ja seuraavan vuoden vaimosi ajatukset ja odottaa sinulta samaa. Eihän se sitä tarkoita, että parisuhteeseen ei panosteta enää ikinä, mutta juuri nyt on aika panostaa vauvaan ja perheeseen.

Anna vaimolle lahjaksi vaikka ne crocsit. Mammat turpoaa jaloista niin, että huomaavainen lahja olisi.

Vierailija
2/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sehän on ihan sun oma valinta mitä annat. Koska vaimos lähti vauvalahja-linjalle niin hänelle on varmaan ihan okei jos annat samantyyppisen lahjan. Itse naisena toivoisin (tuollaisessa tilanteessakin) jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Mun mielestä tuo on vähän sama asia, ku et nainen sais lahjaksi vaikka uuden silitysraudan! Kyllä sen isyyspakkauksen olisi voinut muutenkin ostaa. Ei se tee itsekkääksi, jos haluaa oikeasti kivoja lahjoja synttäri- ja joululahjaksi.

Vierailija
4/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasva aikuiseksi. Oke kiitollinen lahjastasi. Mitä se sisälsi? Isyys on sun suurin kehitystehtäväsi ja ajankohtainen asia. Vaimosi tukee sinua ja arvostaa isyyttä. Ole onnellinen. Mut provohan tää aloitus oli.

Vierailija
5/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan vaimosi ajatellut lahjan "läpäksi"? Turha siitä on mitään isompia johtopäätöksiä vetää. Mä olen saanut lahjaksi mm. Paistinpannun jouluna, mutta ei se mulle ongelma ollut. Kun parisuhde on kunnossa, kestää se myös "käytännölliset" lahjat. Äitini kyllä katsoi paistinpannua hieman nuivasti :D

Vierailija
6/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syntymäpäivänä pitäisi panostaa parisuhteeseen lahjan muodossa? Eikö sitä varten ole hääpäivä? Kylpylään yms voi lähteä koska tahansa ja mitään pidempää parisuhdelomaa tuskin enää pystyy tekemään loppuraskauden vaivojen, lentokiellon tms vuoksi.

Onneksi et ole minun mieheni... Hän nimittäin sai syntymäpäivälahjaksi lasermitan ja boxereita. Kaikkea mitä tiesin hänen tarvitsevan! :-)

Vierailija
7/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:44"]Olikohan vaimosi ajatellut lahjan "läpäksi"? Turha siitä on mitään isompia johtopäätöksiä vetää. Mä olen saanut lahjaksi mm. Paistinpannun jouluna, mutta ei se mulle ongelma ollut. Kun parisuhde on kunnossa, kestää se myös "käytännölliset" lahjat. Äitini kyllä katsoi paistinpannua hieman nuivasti :D

[/quote]

Ei tässä eroamassa ollakkaan, mutta meille on molemmille merkkipäivät aina merkinnyt yhdessä oloa ja pientä luksusta tavallaan kirjoittamaton sääntö.

Paketissa oli vauvan vaatteita tuttupullo tutti jossa luki äänenvaimennin sekä pinnasängyn kokoamisohje. Pinnasänky oli makuuhuoneessa odottamassa kokoamista.

ostan vaimolle lahjaksi jotain vauvan vaatteita ja tavaroita.

ehdotuksia mitä tarvii? Muoviläpyskät sillä on jo.

Vierailija
8/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:51"]Miksi syntymäpäivänä pitäisi panostaa parisuhteeseen lahjan muodossa? Eikö sitä varten ole hääpäivä? Kylpylään yms voi lähteä koska tahansa ja mitään pidempää parisuhdelomaa tuskin enää pystyy tekemään loppuraskauden vaivojen, lentokiellon tms vuoksi.

Onneksi et ole minun mieheni... Hän nimittäin sai syntymäpäivälahjaksi lasermitan ja boxereita. Kaikkea mitä tiesin hänen tarvitsevan! :-)

[/quote]

koska meillä on aina tehty niin. Molemmat luomme uraa eikä parisuhteelle arkena jää niin paljon aikaa juhlat juhlitaan kunnolla.

ap kuten edellinenkin.

Vierailija
9/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaimolle rintapumpun siwan muovipussiin käärittynä, eiköhän opi

Vierailija
10/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mieheni osasi arvostaa kun annoin hänelle isyyspakkauksen syntymäpäivälahjaksi. Meillä oli silloin vähän rahaa ja syntymäpäivä sattui lähelle laskettua aikaa. Keräsin isyyspakkaukseen mm. isi-boxerit, viskipullon ja sikareita sekä pienen skumppa pullon, jonka sai sitten lapsen syntymän jälkeen varpajaisissa avata. Boxissa oli kyllä kaikkea muutakin tarpeellista, jotka sain huumorin avulla liitettyä vauvaan. Mä pidin lahjaa ihan kivana ja mieskin mielestäni tykkäsi. Meillä ei ollut varaa mihinkään luksukseen mutta silti sun asenne on mun mielestä tosi huono. Kyllä te ehditte kylpylään tai ulkomaille myöhemminkin!

Vierailija
11/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kans 7 llä kuulla raskaana ja mieheni täyttää vuosia viikon päästä , eikä tullut edes mieleen ostaa mitään mikä liittyisi lapseen.

En haluais itsekään saada crocseja lahjaksi .

Vierailija
12/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun vaimosi mindset on kerran tuo, niin luultavasti hän aidosti ilahtuisi ja liikuttuisi vaikkapa tutista jossa lukee "äidin tyttö/poika" tai vauvan bodystä jossa lukee "I love mum"(niitä saa henkkamaukasta) tms. En näe siinä kauheasti mitään pahaa. Kyllä se vauvahuuma aikanaan ohi menee. Ap:nkin kannattaa henkisesti valmistautua siihen, että tuleva vuosi on vauvavuosi kaikissa merkityksissä.

Vierailija
13/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isuyspakkaus on tosi kiva ajatus! Mitta ymmärrän ap:n pointin.

Itse ajattelen, että mielummin jtn Henk.koht.

Itse ilahtuisin naisena esim. Kalevalan äitilapsikorusta: Henkilökohtainen ja kaunis, mutta siitä huomaisi, että lapsi on miehenkin ajatuksissa.

Vierailija
14/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua loukkaantua moisesta. Ehkä pelkäät parisuhteen jäävän vauva-arjen jalkoihin. Ja jäähän se joksikin aikaa. Totuttele siihen jo nyt äläkä valita ;-)

Vierailija
15/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyyspakkaus, ihanaa, muta EI synttärilahjaksi!

Vierailija
16/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna tuttipulloja :D googlaa tuo äitilapsikoru

Vierailija
17/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä loukkaannu.. Jotkut ovat kykenemättömiä ostamaan lahjoja ajatuksella :)

Nimimerkillä: Vihjailen miehelleni aina, että pidän tuosta korusta, ja uusi rannekello pitäisi hankkia... Silti kahjapaketista löytyy aina jotain aivan muuta.. Viimeksi hänen korvan taakse oli korujen sijaan jäänyt se, kun olin puhunut, että olisi kiva kokeilla jsn Paulig Cupsolo keitintä. No se löytyi lahjapaketista :D :) Rahasta ei voinut olla kiinni, kun korumerkki josta puhuin, ei ollut kallis. Mutta söpöä kuitenkin, ja lahja säännöllisessä käytössä, hiukan ohi menikin ;)

Vierailija
18/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 21:32"]Älä anna tuttipulloja :D googlaa tuo äitilapsikoru

[/quote]

Itse olisin ollut haltioissani. Ensinnäkin Tykkään kyseisistä koruista, ja se symboliikka. Pistä ap korvan taa, jos et keksi muuta :) tai sitten nykyään on muotia nuo raskausajan valokuvaukset, sellainenkin voisi olla kiva.

Vierailija
19/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän isyyspakkaus nyt niin loukkaa, kun kuitenkin vietät aikaa täällä vauva-palstalla?

Vierailija
20/31 |
20.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiiko isyyspakkaus isänpäivälahjaksi vai pitäisikö silloinkin saada jotain henkilökohtaista? Olin meinaa suunnitellut sitä, mutta en tietenkään halua pahoittaa mieheni mieltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme