G: Mitä olet oppinut AV-palstalla?
Itse olen oppinut seuraavat asiat:
- jos passaat vieraita, olet lassukka
- jos et passaa, olet moukka
- jos haluat antaa lahjan, rehentelet rahoillasi
- jos et halua antaa lahjaa, olet pihi
- jos nainen ei pidä hikisestä, likaisesta ja haisevasta treffikumppanista, se on naisen oma vika
- ihminen saa olla ilkeä, kaksinaamainen, vittumainen, pettäjä ... kunhan ei vain ole lihava. Kaikista pahin on lihavuus.
Kommentit (45)
Maailman suurin ongelma on läskit.
Mies saa pettää naista jos nainen pihtaa tai naisen on suostuttava vastentahtoisesti.
Nainen ei saa kaivata seksiä jos mies pihtaa miestä pitää vaan ymmärtää ja antaa lisää vapaa-aikaa perheestä.
luulen että täällä kirjoittelee paljon miehiä :)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:26"]Tupakoijat ovat pyhiä eikä heitä ja heidän polttamistaan saa kritisoida vaikka se häiritsisikin kanssaihmisiä.
[/quote]
vahinko yläpeukku
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 19:26"]Tupakoijat ovat pyhiä eikä heitä ja heidän polttamistaan saa kritisoida vaikka se häiritsisikin kanssaihmisiä.
[/quote]
Ja juuri palstan tupakoivat ovat ne suurimmat läskivihaajat. Omaa napaa eivät katso koskaan, vikaa on vain muissa.
Opin että ihmiset täällä ovat itsekeskeisiä kusipäitä. En haluaisi tutustua (näiden juttujen perusteella) yhteenkään ihmiseen täältä.
Opin että ihmiset täällä ovat itsekeskeisiä kusipäitä. En haluaisi tutustua (näiden juttujen perusteella) yhteenkään ihmiseen täältä.
Lapsi ei saa syödä yhtään sokeria tai sen koko loppuelämä on pilalla. Sokerijogurtteja syö vain tyhmät&lihavat ihmiset ja vanukkaat on suorastaan saatanallisia.
Lihavia ja tupakoivia saa haukkua ja halveksia vapaasti. Vastaan jos sanoo on vain kateellinen ja katkera.
Lapsia ei voi kasvattaa rauhallisesti ja lempeydellä, heissä on jotakin vikaa jos kuitenkin tappelu ja reuhaaminen loistavat poissaolollaan.
Vanhempi, joka ei kiroile ja huuda, on tekopyhä Äiti Täydellinen ja kiillottaa vain sädekehäänsä täällä.
Jos teinit eivät hypi silmille, heiltä on nujerrettu kaikki oma tahto.
^ Näistä minä olen saanut täällä eniten nenilleni.
Lisäksi yhdyssanavirheet tai huonosti hallussa oleva ihan peruskielioppi on aina lukihäiriötä.
Kasvissyönti tai lihaton ruokavalio on älyn vamma. Siitä on tulossa palstalla nyt uusi "läski", eli päivittäinen provoiluteema. En osallistu ketjuihin enää, jokainen syököön mitä parhaaksi näkee.
Joitain ihmisiä ei voi koskaan miellyttää ja he nauttivat eniten valittamisesta.
Jos joku on matalapalkkaisessa työssä, häntä saa haukkua ja öykkäröidä olan takaa.
jaksoin 13-virta sitten, 2001, vauva ajan palstan ansiosta. Ikinä en ole lööperiä tänne kirjoittanu. Joku vauva uinti juttu ansaitsi moderaattorin oluesta vuonna 2002...:D:D:D
Kaikki miehet ovat haluttomia. Paitsi oma.
Silti kaikki miehet pettävät. Paitsi oma.
Kuitenkaan kenenkään mies ei koskaan katso muita naisia päinkään tai jos katsoo, vain nauraakseen, miten huorahtavalta ja tyrkyltä tuokin nainen näytti.
Kaikki miehet ovat lihavia sikoja. Paitsi oma, omaa miestä himoitsee pitäjän jokainen naaras.
On oikein haukkua miesten peniksiä katkaravuiksi, koska totuus on, että kaikilla miehillä on aivan liian pieni kalu. Paitsi omalla miehellä, hänellä on 45-senttinen megaletku, joka seisoo erektiossa yötä päivää.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:02"]jaksoin 13-virta sitten, 2001, vauva ajan palstan ansiosta. Ikinä en ole lööperiä tänne kirjoittanu. Joku vauva uinti juttu ansaitsi moderaattorin oluesta vuonna 2002...:D:D:D
[/quote]
Siis mitä?!
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 20:02"]jaksoin 13-virta sitten, 2001, vauva ajan palstan ansiosta. Ikinä en ole lööperiä tänne kirjoittanu. Joku vauva uinti juttu ansaitsi moderaattorin oluesta vuonna 2002...:D:D:D
[/quote]
Siis mitä?!
[/quote]
Puhelimella kirjoitettu.
Olen oppinut mm. seuraavanlaisia asioita:
- Äidin väsymys on ilmiselvä mt-ongelma.
- Kaikki blogit ovat huonoja, mutta niitä luetaan silti.
- Kaikki keskustelut ovat provoa.
- Haukkuminen on suositumpaa kuin kannustaminen.
Alapään tulee olla sheivattu ja treenattu. Muuten ei mieshommat onnistu. Ja jos oot yh, niin sitten ei oo toivoa ollenkaan.