sukulaiseni veteli voita paketista neljäsosan!
Kun juotiin kahvia, tämä veteli sämpylöitä, se oli ok, mutta huomasin jälkikäteen että voipaketin sisältö oli huomattavasti pienentynyt!
N. neljäsosan verran vieras oli vetänyt voita!
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:02"]Voita kuluu helposti todella paljon. Itse käytän margariinia ja se levittyy kylmänäkin helposti, mutta voista joutuu lohkomaan murikoita, joita ei saa levitettyä, kun ne uppoa sämpylään.
[/quote]
Niin kuluu kun laittaa kolmen sentin kerrokset pariin sämpylään! Ja just kun mulla rahat ihan lopussa ja mietin leivonko vai en.
Anteeksi, mutta ihme pihistelyä. Mullakaan ei ole kauheasti ylimääräistä rahaa, mutta jos vieraita käy niin todellakin toivon että heille maistuu tarjottavat. Ei kai se yksi voipaketti nyt koko taloutta kaada?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:07"]Anteeksi, mutta ihme pihistelyä. Mullakaan ei ole kauheasti ylimääräistä rahaa, mutta jos vieraita käy niin todellakin toivon että heille maistuu tarjottavat. Ei kai se yksi voipaketti nyt koko taloutta kaada?
[/quote]
No onko se normaalia että pariin sämpylään vetää tuollaisen määrän voita? Just alkuviikosta ostin sen ison voipaketin ja järkytyin kuinka paljon yksi ihminen oli tyhjentänyt pakettia.
Puolet oli jäljellä, nyt vieraan jälkeen neljäsosa lähti.
Sama juuston kanssa jos se pääsee käsiksi siihen.
ja jutun pointti. anna hänen syödä jos syö. aikunen ihminen tietää mitä tekee. vai soitatko perään, että tuo minulle uusi voi paketti ku käytit niin paljon voita?
Eihän toisten luona syödä määrättömästi voita!
Mun piti leipoa vklna, nyt se ei riitä enää..
osta jotain hallis margariiniä, niin ei vetele niin reilustu
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:55"]
ja jutun pointti. anna hänen syödä jos syö. aikunen ihminen tietää mitä tekee. vai soitatko perään, että tuo minulle uusi voi paketti ku käytit niin paljon voita?
[/quote]Minusta tuo ei ole normaalia voin käyttöä ja kylässä jos missä tulisi pysytellä kohtuudessa.
siis halppis sukulais vierailua varten
Voita kuluu helposti todella paljon. Itse käytän margariinia ja se levittyy kylmänäkin helposti, mutta voista joutuu lohkomaan murikoita, joita ei saa levitettyä, kun ne uppoa sämpylään.