Pinna kireällä helteiden takia?
Fyysisesti niin kauhea olo helteiden takia, että pinna on ihan räjähdyspisteessä koko ajan. Meillä on sisälläkin koko ajan 30 astetta, kukaan meistä ei saa kunnolla nukuttua ja kun ulkonakin on iltamyöhälläkin 28 eikä tuule niin ei ole mitään paikkaa mihin mennä viilentymään. Koko perhe ramppaa vuorollaan aamuyölläkin viileässä suihkussa ja kaikki tiuskii toisilleen ja haastaa riitaa ihan vain siksi että on niin kamalan kuuma, kuin pätsissä olisi ollut jo kuukauden eikä tietoa milloin pääsee pois. Kerrostalon pihalle ei voi telttaankaan nukkumaan mennä...
Että sellainen mukava kesä. Muilla yhtä kivaa?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Lähtekää pois sieltä asunnosta. Esim. retkelle järven rannalle. Ottakaa vaikka eväät mukaan.
En valittaisi hetkeäkään jos olisi auto millä körrötellä vaikka minne tuulettumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen sinkku ja makaan hiljakseen sohvalla tuulettimen alla päivät, ei tartte riidellä kenenkään kanssa.
Niin minäkin, mutta olen silti kiukkuinen. Ihan ilman syytä.
Ja ihmiset paahtuivat kovassa helteessä ja pilkkasivat Jumalan nimeä, hänen, jolla on vallassaan nämä vitsaukset; mutta he eivät tehneet parannusta, niin että olisivat antaneet hänelle kunnian.
Ilm. 16:9
Mä en ymmärrä miksi niin moni vihaa hellettä. Minulle tämä on ihan normaali kesä. Nojoo onhan sitä kuuma mutta niin on aina kesällä...
Meinasin tänään töissä kirjaimellisesti
RÄJÄHTÄÄ🤬🤬🥵🥵🥵🥵
Et ole siis ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi niin moni vihaa hellettä. Minulle tämä on ihan normaali kesä. Nojoo onhan sitä kuuma mutta niin on aina kesällä...
Ei varmasti ole aina kesällä yli kuukautta sisällä kotona yötä päivää päälle 30 astetta.
Ap
On rankkaa perheelliselle. Kaikki pyörivät kotona koko ajan, kun lapsetkaan eivät ulos helteeseen halua.
Normaalisti hellejaksoina olemme lähteneet autolla (ilmastoitu) johonkin kauppakeskukseen ihan vain viettämään aikaa. Ovat hyvin ilmastoituja. Shoppailtu ja käyty syömässä. Nyt on tuokin huvi koronan ja niiden Pietarin idioottituristien takia pannassa. Meillä kaikki ostokset tulleet kotiin tilattuina jo yli vuoden ajan.
Onneksi imeisesti kohta helpottaa. Kaipaan oikein kunnon lenkille pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
On rankkaa perheelliselle. Kaikki pyörivät kotona koko ajan, kun lapsetkaan eivät ulos helteeseen halua.
Normaalisti hellejaksoina olemme lähteneet autolla (ilmastoitu) johonkin kauppakeskukseen ihan vain viettämään aikaa. Ovat hyvin ilmastoituja. Shoppailtu ja käyty syömässä. Nyt on tuokin huvi koronan ja niiden Pietarin idioottituristien takia pannassa. Meillä kaikki ostokset tulleet kotiin tilattuina jo yli vuoden ajan.
Onneksi imeisesti kohta helpottaa. Kaipaan oikein kunnon lenkille pääsyä.
??? Miten et voi mennä edes lenkille?
Vierailija kirjoitti:
Ihan loistavat kesäsäät ja jotkut vain valittaa. En voi käsittää.
Kuinka kuuma ja koskea ilma kotonasi on? Myös öisin siis?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi imeisesti kohta helpottaa. Kaipaan oikein kunnon lenkille pääsyä.??? Miten et voi mennä edes lenkille?
En ole tuo jolta kysyit mutta ainakaan minä en pysty käymään lenkillä kuumalla ollenkaan, sillä pyörryn hyvin nopeasti kuumuuden takia. Tätä voi olla vaikea käsittää jos oma elimistö kestää kuumaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No meillä on aika lämmin makuuhuone mutta tuuletin auttaa ja sitten nukkuu vaikka ilman yöhousuja.. ja hyvin olen pärjännyt.
Kuinka hemmetin monta hellevalitusketjua oikein täytyy päivän aikana aloittaa? 🤔
Teen kammottavaa työtä, jonne sekopäät soittavat.
Te olette pahempia kuin koskaa ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo meillä on aika lämmin makuuhuone mutta tuuletin auttaa ja sitten nukkuu vaikka ilman yöhousuja.. ja hyvin olen pärjännyt.
Mitä ihmeen yöhousuja?
Itse nukun muutenkin aina alasti ja nyt vain lakanalla ilman peittoa. Tai siis nukun ja nukun. Viime yönä pystyin nukkumaan vain klo 04-06 välin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sitä pil lua niin kiristää helteet? Luulis miehen tykkäävän.
Taitaa isotuhherossa olla rekkalastillinen hiekkaa.
Mä olen onnekas, koska jo viime kesänä työnantaja hommasi kaikille työntekijöille viilennyslaitteet. Toimistolla olisi viileää, mutta koska on etätyösuositus ja kaikki ovat etätöissä, saatiin viilentimet.
Kaikilla ei ole rantaa vieressä tai ilmastoitua autoa. Kai olisi jo mennyt jos mahdollisuus sellaiseen olisi.
Meidän lähistöllä on vain joki. Sen rannassa olen monena päivänä yrittänyt olla mutta on kuumempi paikka kuin oma piha.