Miehet on sikoja
Oon naimisissa ja ollut saman miehen kaa melkein 10 vuotta. Mieheni kanssa on ollut niin paljon riitaa ja hän on haukkunut mut niin pystyyn niinkuin kaikki mun exät suhteen loppuvaiheessa / pahoissa ongelmissa. Uskoni miehiin on täten hävinnyt ja sydän taas särkynyt. Olen palasina. Vaihdan eukkoihin kunnes joku mies vakuuttaa mut siitä että EI oo kusipää ja oo niinku kaikki miehet, jotka on sikoja.
Kommentit (34)
Minä en ole sika, vaikka mies olenkin. Se, että miehesi on perseestä, ei tarkoita että kaikki miehet olisi perseestä. Mene valittamaan jonnekin muualle.
Saattaa olla, mä ainakin oon kuulema vaikka mitä niin pystyyn haukuttu. Miehet saa varmaan hyvää fiilistä kun saa haukkua vaimonsa riidassa maanrakoon. Mulla on niin paha mieli. Miks miehet on tollasia? Ap
Saathan sinäkin mielihyvää siitä, että haukut kaikki miehet maanrakoon? Et käyttäydy yhtään sen paremmin kuin miehesi, joten älä yritäkään olla marttyyri.
Eikö oo? Vitsit kun haluisin miehen joka pitää liikunnasta ja perus aktiivisesta arjesta ja seksistä. En vaadi ihmeitä. Mun itsetunto on 0 nyt. Ap
On niin paha mieli. Usko miehiin mennyt. :(. ap
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:11"]
[/quote]
Se on sinun ongelmasi. Tapa vaikka itsesi jos et kestä.
Taitaa olla mies joka niin neuvoo ;)
Ota ittees niskasta kiinni ja lopeta naismainen marttyyriys. Ota ero jos et kestä miestäsi.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:12"][quote author="Vierailija" time="20.07.2014 klo 15:11"]
[/quote]
Se on sinun ongelmasi. Tapa vaikka itsesi jos et kestä.
[/quote]
no huhhuh, kamalaa miten voit sanoa toiselle noin... Mitenhän kohtelet ystäviäsi vaikeina hetkinä? Jessus sentään, aikuinen ihminen.
Mitä pahaa siinä on, jos vaihtaa kauniimpaan sukupuoleen, jos miehet on sydämen rikkoneet? Kysyn vaan...
Miehesi mielestä varmaan kaikki naiset taas ovat lehmiä :D