Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletko unelmavartaloinen?

Vierailija
20.07.2014 |

Omasta mielestäsi? Oletko parisuhteessa vai sinkku? Tiesätkö riittäväsi kumppanillesi? Kuinka vanha olet ja mitkä ovat mittasi? Onko sinulla lapsia?

Itse olen hyvin normaalivartaloinen, en ole laiha vaan normaalipainoinen, ja itse tykkään omasta vartalostani - tosin voisihan tuo vatsa olla kiinteämpi.. minulla on yksi synnytys takana, ikää 23v ja mittani ovat 178 - 77 - C80. Painoni on noussut muutaman kilon töissä ollessani, teen fyysistä työtä. Itse olen avoliitossa ihanan miehen kanssa, ja vaikka välillä poden itsetunto-ongelmia nimenomaan vatsastani (keisarinleikkausarpi inhottavan kireä, jonka syystä vatsani näyttää ilman alushousuja isommalta kuin on :S ) niin tunnen kyllä riittäväni miehelleni juuri tällaisena.

Miksi niin monet naiset (varsinkin) potevat itsetunto-ongelmia? Jokainen meistä on sellainen kuin on, ja jos itse tykkää niin se on tärkeintä. Jos toinen ei tykkää niin se on sitte hänen ongelmansa. Jos taas ei itsekkään tykkää niin sillon pitää tehdä muutos vaikkei se helppoa oliskaan. Painoin raskausaikana 98kg (hirveä! ja lapsi siitä painosta 4,5kg) ja paljon jäi kiloja pyörimään pariksi vuodeksi synnytyksen jälkeen. Kyllästyin kuitenkin omaan pulleuteeni ja laihdutin 71 kiloon - josta nyt siis noussut paino hiukan.

Ajattelin alkaa taas ruokaremonttiin tästä päivästä alkaen, liikuntaa en tämän enempää edes jaksa harrastaa kun töissä menee kaikki mehut.. mä toivon teille kaikille hyvää itsetuntoa, tai sitä että jaksasitte tehdä ittestänne sellasen että olisitte ITSE tyytyväisiä itseenne! ;)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla